Od 12. do 13. decembra, Sarajevo će biti epicentar poslovne inovacije i umrežavanja na trećem izdanju ORBIZ konferencije.
Ovaj događaj, koji okuplja više od 200 učesnika i preko 20 stručnjaka iz regiona, i ove godine održat će se u prostoru Cinestar Cinemas BiH kina u Bingo City Centru i nosi temu “Business Structure of the Future”.
Ovogodišnja konferencija naglasak stavlja na širok spektar tema koje oblikuju savremeni poslovni svijet – od moći brendiranja i njegovog uticaja na uspjeh, preko pripreme kompanija za prodaju, izazovima i prednostima uvoza radne snage, franšizinga, do kreiranja inovativnog zdravstvenog ekosistema u BiH, izazovima evropskog marketinškog tržišta i važnosti lekcija o neuspjehu kroz temu „Kako propasti u tri koraka?“
Jedan od glavnih govornika je prof. dr. Rasim Jusufović, direktor projekta ASA Bolnice i etablirani bosanskohercegovalki stručnjak iz oblasti zdravstva i ekonomije, čiji je vizionarski pristup modernizaciji zdravstvenog sistema već postao primjer inovacije u Bosni i Hercegovini.
U susret trećoj ORBIZ Konferenciji, u intervjuu za Poslovne novine, prof. dr. Jusufović otkriva inspiraciju iza ovog pionirskog projekta, značaj inovacija u medicinskom sektoru, ali i ključne poruke koje će prenijeti na ovogodišnjoj konferenciji.
Prof. dr. Jusufoviću, šta Vas je inspirisalo da se upustite u ovako ambiciozan projekt kao što je ASA Bolnica?
ASA Bolnica je rezultat duboke želje da našim građanima ponudimo zdravstvenu njegu po najvišim standardima, na način koji je prilagođen potrebama svakog pacijenta. Inspiracija je proizašla iz realne potrebe za modernizacijom i unapređenjem zdravstvene usluge u našoj zemlji, uz podršku vizionarske strategije ASA Grupacije. Moj profesionalni i lični cilj bio je postaviti nove temelje za zdravstvenu industriju u BiH, koja će biti sinonim za izvrsnost, sigurnost i inovaciju.
Inovacije su, čini se, jedan od najvažnijih elemenata razvoja ove priče. Kako zamišljate zdravstveni ekosistem koji ovaj projekt želi kreirati?
Naša vizija temelji se na tri stuba: integraciji, inovaciji i edukaciji. Kroz saradnju s međunarodnim institucijama poput AKH Beč, povezujemo sve segmente zdravstvene njege – od dijagnostike i liječenja do istraživanja i edukacije. Ovaj model obuhvata ne samo pružanje zdravstvenih usluga već i podršku mladim stručnjacima, razvoj novih metoda liječenja i stvaranje platforme za inovacije u zdravstvu.
Inovacije su ključna tema Vašeg keynote predavanja na ORBIZ konferenciji. Možemo li očekivati konkretne primjere?
Apsolutno. ASA Bolnica je već sada primjer kako kombinacija vizije, tehnologije i stručnosti može transformisati zdravstveni sektor. Na konferenciji ću govoriti o konkretnim koracima koje smo poduzeli – od uvođenja digitalnih rješenja u svakodnevni rad do strateškog partnerstva s međunarodnim institucijama. Naš pristup je jedinstven jer spaja društvenu odgovornost s visokim standardima poslovanja, što može biti model i inspiracija za druge projekte u BiH.
Koje su ključne poruke koje želite prenijeti preduzetnicima i preduzetnicama na ovogodišnjoj ORBIZ Konferenciji?
Ključna poruka koje želim prenijeti uključuju važnost jasne i smjele vizije, strateškog planiranja i fokusa na timski rad. Uspjeh ASA Bolnice leži u vjeri u našu misiju, ali i u sposobnosti da okupimo stručnjake s različitim znanjima, koji dijele iste vrijednosti. Poduzetnici će, nadam se, prepoznati koliko je važno kombinovati inovaciju s razumijevanjem lokalnog konteksta i potreba zajednice.
Kako vidite ulogu konferencija poput ORBIZ-a u razvoju saradnje između zdravstvenog sektora i poduzetnika?
Platforme poput ORBIZ-a stvaraju neophodan prostor za razmjenu ideja, iskustava i inicijativa. Privatni sektor ima ogromnu ulogu u unapređenju zdravstvene usluge u BiH, ali taj napredak mora biti utemeljen na saradnji s poduzetnicima koji razumiju kako inovacije i investicije mogu kreirati održiva rješenja. Takvi događaji pomažu u razbijanju barijera i povezivanju različitih industrija u zajedničkom cilju.
Šta biste poručili učesnicima ORBIZ konferencije?
Moja poruka je: “Vizija bez akcije je san, ali vizija s jasnim planom i posvećenošću ima moć transformacije zajednice.” ASA Bolnica je dokaz kako se ideje mogu realizovati kada imate pravi tim, strategiju i jasne ciljeve.
ORBIZ Konferencija obećava da će ponuditi jedinstvene uvide u budućnost poslovanja i pružiti platformu za saradnju i inovacije. Iskoristite priliku da učite od lidera poput prof. dr. Rasima Jusufovića i otkrijete kako hrabre vizije postaju stvarnost.
Više informacija o programu i načinima učešća pronađite na www.orbizkonferencija.com.
Sponzori ovogodišnje ORBIZ konferencije su ProCredit banka, ASA Bolnica i ASA Institut, Alma Ras, Disti & AwareGo, Alphabet Group, Sprind, SinMax namještaj, MakZara, Link Group, Oaza, Klas, Ibis Styles Hotel. Partneri događaja su OREA, E-commerce asocijacija u BiH, Bloomteq, Fondacija 787 i Cinestar Cinemas Sarajevo, a ekskluzivni payment partner Monri. Službeno vozilo konferencije je Starline. Organizatori su B2B poslovna platforma Bizbook.ba i komunikacijska agencija KENSHO Communications.
Poslovne novine su jedan od ekskluzivnih medijskih partnera ORBIZ 2024.