Tema u fokusu

Neven Krtalić, ASA Banka: Kreirajte svoju karijeru u ASA Banci: Konkurentni uslovi i podrška profesionalnom razvoju


„Naših pet vrijednosti: integritet, transparentnost i otvorenost, proaktivnost, timski rad i istrajnost, su temelj korporativne kulture ASA Banke i svakom trenutnom, ali i novom zaposleniku služe kao vodilja za ono što cijenimo i posebno vrednujemo u ASA Banci. Vjerujemo da uz posvećenost i motivaciju, svako ko se može identificirati s ovim vrijednostima, uz podršku naših stručnih timova, može postati izvanredan član našeg kolektiva“, kaže za Poslovne novine Neven Krtalić, rukovodilac Odjela za zapošljavanje, trening i razvoj ljudskih resursa u ASA Banci d.d. Sarajevo.

Ljudi su srce poslovnih procesa

ASA Banka se pridružila kompanijama koje se predstavljaju na Sajmu poslova Gledaj sebi posla, u organizaciji Federalnog ministarstva rada i socijalne politike 10. i 11. decembra u Sarajevu.

„Tokom intervjua za posao nastojimo stvoriti prijateljski ambijent, tako da svaki kandidat osjeti energiju i ima priliku da se predstavi u najboljem svjetlu. Naš pristup su prepoznali i kandidati, koji su iskustvo selekcijskog procesa opisali kao vrlo pozitivno i nadahnjujuće,“ pojašnjava Krtalić i dodaje kako proces selekcije prilagođavaju složenosti radnog mjesta te koriste različite kanale regrutacije kako bi pronašli idealnog kandidata.

ASA Banka njeguje radnu kulturu koja je istovremeno prijateljska i vrlo profesionalna.  Vjeruju kako su upravo ljudi srce svakog procesa i da je njihov poslovni uspjeh rezultat uspjeha svakog pojedinca.

„Posebnu pažnju pridajemo angažiranosti i mišljenju svih naših kolegica i kolega i nastojimo poticati na razmišljanje izvan okvira te razvijati kreativnost i inovativnost, kao vještine neophodne za lični i poslovni razvoj. Timski rad i saradnja su centralni dio naše organizacijske kulture. Ohrabrujemo otvorenu kumunikaciju, dijeljenje znanja i podršku jedni drugima.

ASA Banka kao prvo radno mjesto

Banka pruža prilike za zapošljavanje i mladim ljudima bez prethodnog iskustva kroz različite inicijative i radna mjesta, gdje kroz mentorstvo i podršku iskusnih kolega kreiraju prilike za razvoj i karijerni put. Nove kolegice i kolege osnažuju kroz različite uvodne trening programe kako bi osigurali da se upoznaju s osnovama bankarskog poslovanja, razvijaju ključne vještine i izgrađuju temelje za uspješnu karijeru.

Mogućnosti za profesionalni napredak

ASA Banka ističe se kao poželjan poslodavac, te naglašavaju kako se raduju upoznavanju novih potencijalnih zaposlenika sa kojima će rado podijeliti više informacija na svom štandu tokom trajanja Sajma poslova. Osim konkurentnih primanja, uposlenici imaju brojne benefite.

„Naši paketi benefita su osmišljeni tako da podrže edukaciju, rast i razvoj naših zaposlenika. Posebnu pažnju posvećujemo mogućnostima napredovanja zasnovanim na postignutim rezultatima, kao i transparentnom sistemu nagrađivanja koji prepoznaje i nagrađuje izvrsnost. Također, kontinuirano brinemo o zdravlju naših kolegica i kolega kroz preventivne sistematske preglede i omogućavamo pogodnosti za liječenje zaposlenika i članova njihovih porodica u saradnji sa članicama ASA Grupe. Njegujemo porodične vrijednosti pružajući podršku kroz poklone za prvačiće, novogodišnje paketiće za djecu naših zaposlenika i druge inicijative usmjerene na porodicu.

Benefit je zasigurno i mogućnost napredovanja te kvalitetan i transparentan sistem nagrađivanja. „Vjerujemo u važnost razvoja internih talenata te stoga većinu rukovodećih pozicija nastojimo popuniti iz vlastitih redova, prepoznajući potencijale naših kolegica i kolega“, ističe.

U ASA Banci prepoznaju značaj podrške rastu i razvoju liderskih vještina svojih zaposlenih, a sve u cilju održivog dugoročnog poslovanja. Primjer istog je i podrška invidualnosti, kao i jasno i transparentno mjerenje radnog učinka koje vodi ka zajedničkom cilju.

Otvaranje ASA Trening centra

Kroz programe razvoja i edukacije Banka zaposlenicima otvara mogućnost da naprave iskorak na karijernom putu i ostanu motivisani, fokusirani i predvodnici pozitivnih karijernih priča i pozitivan primjer drugim kolegicama i kolegama.

„Svjesni smo da je kontinuirano učenje temelj napretka, kako za pojedinca, tako i za Banku. Kroz treninge i radionice, podržavamo kolegice i kolege da ostvare puni potencijal i pruže vrhunsku uslugu našim klijentima. Ponosni smo na činjenicu da smo u tekućoj godini ostvarili preko 20.000 sati treninga, a o našoj posvećenosti rastu i razvoju svakog člana tima govori činjenica da početkom naredne godine planiramo i otvaranje modernog ASA Trening centra, opremljenog savremenom tehnologijom i prostorom za simulaciju poslovnice, kako bismo našim zaposlenicima omogućili što realnije i kvalitetnije uvjete za trening i usavršavanje, a klijentima izvrsnost u kvaliteti i pružanju usluge,“ otkriva nam Neven Krtalić.

Prema njegovim riječima, Banka kao poslodavac osigurava i kvalitetan balans posao/privatni život.

Kvalitetna usluga i zadovoljni klijenti

A koji su najveći izazovi s kojima se trenutno suočava bankarski sektor u zapošljavanju i upravljanju ljudskim resursima i koje su to specifične pozicije ili oblasti koje će biti prioritetne u daljem širenju poslovanja ASA Banke?

„Rekruting proces zahtijeva prilagodbu tradicionalnih metoda zapošljavanja potrebama nove generacije. S tim u vezi, fokusirani smo na izgradnju okruženja čija će korporativna kultura i prilike za razvoj karijere biti atraktivne i privlačne novim generacijama. Dalje, kao najveća domaća banka, strategiju i poslovanje usmjeravamo na rast i razvoj. Proaktivno pristupamo analizi i prepoznavanju potreba tržišta u cilju održavanja visokog nivoa kvaliteta usluge i zadovoljstva klijenata. Konkretno, intenzivno radimo na jačanju timova koji svojim zanjem i posvećenošću mogu doprinijeti razvoju novih proizvoda, digitalnih usluga i unapređenju iskustva klijenata. Svjesni smo da inovacije i nova energija koje nose mlađe generacije, u kombinaciji s iskustvom našeg tima stručnjaka, donose kvalitetan napredak za cijelu banku.

Dotaknuli smo se, za kraj, i digitalizacije bankarskog sektora.

„Digitalizacija će nastaviti oblikovati zapošljavanje u bankarskom sektoru, stvarajući povećanu potražnju za stručnjacima u oblastima tehnologije, podataka i korisničkog iskustva. Za mlade stručnjake ovo predstavlja odličnu priliku da se istaknu i izgrade karijeru u sektoru koji sve više prepoznaje značaj inovacija i digitalnih rješenja“, zaključio je naš sugovornik.