Žene u biznisu

Narentas group: Rebrendiranje, premium dizajn i širenje ponude – Ovo je njihova godina


Hercegovina, regija suncem okupana, divlja i pitoma u isto vrijeme, često nepredvidiva, ali istovremeno bogata prirodnim bogatstvima koje, uz pravu viziju i predan rad polako postaje prepoznatljiva po svojim autohtonim vrijednostima, ali i luksuznim organskim brendovima. U ovom slučaju – brendu. Jednom, ali vrijednom.

Iako ste se već ranije, kroz Poslovne novine, imali priliku upoznati s radom Admira Rahimića i brendom organske luksuzne kozmetike Narentas, njihova priča tek uzima maha, baš kao ptica koja se dugo sprema da poleti, a onda se vine u visine koje niko nije mogao ni zamisliti.

Godina promjena za Narentas

Ovo nije još samo jedna priča o uspjehu – to je primjer kako se iz prirode može izvući ono najbolje, sa punim poštovanjem prema njenim zakonima.

Ali 2025. godina će, čini se, biti po mnogo čemu posebna za Narentas. Ovaj brend ulazi u novu eru jer je u toku rebrendiranje koje će Narentasu donijeti potpuno novi vizualni identitet, modernizovanu ambalažu i jasniju povezanost sa svojim korijenima. Osim toga, u pripremi je šest novih kozmetičkih proizvoda, ali i linija proizvoda za zdravlje, čime Narentas proširuje svoju misiju izvan kozmetike. Njihova vizija je cjeloviti holistički pristup njezi, ali i zdravlju.

U sklopu tog širenja, uspješni poduzetnik i vizionar prije svega – Admir Rahimić, svoje široko poslovanje ujedinio je u grupu pod nazivom Narentas group. Tako već sada u okviru Narentas group djeluju AgroHerc Organic, Hepok Mostar  i brend Narentas. I sudeći po svemu, to nije kraj.

Danas, kompanija AgroHerc Organic ne samo da proizvodi najkvalitetnija eterična ulja i maslinovo ulje, koji se između ostalog koriste za proizvodnju Narentas kozmetike, već su u fazi testiranja i nove linije proizvoda za zdravlje.

„Od prvog dana željeli smo stvoriti nešto autentično – brend koji ne prati trendove, već ih postavlja. Sada idemo korak dalje – kroz rebrendiranje i širenje asortimana kreiramo potpuno novi doživljaj Narentasa, s još većim fokusom na održivost, luksuz, inovacije, ali i zdravlje“ – ističe Rahimić.

Šta Narentas izdvaja na tržištu?

U moru brendova koji koriste oznaku „prirodno“, Narentas donosi nešto više – certifikovanu organsku kozmetiku. Svaki proizvod nosi prestižni Demeter certifikat, koji garantuje najviše standarde biodinamičke proizvodnje. To znači da su sastojci poput smilja, masline, šipka, lavande i smokve uzgojeni bez pesticida, sintetičkih gnojiva ili hemijskih dodataka. Narentasova filozofija je jednostavna: beskompromisna sigurnost.

„S nama je sigurnost uvijek zagarantirana. Od cvijeta do ekstrakta, uvijek znate odakle vaš odabrani proizvod dolazi i kako je nastao“, pojašnjavaju iz Narentas group.

Luksuzna linija Narentas trenutno uključuje osam proizvoda, a kroz rebrendiranje i inovacije, Narentas priprema novitete. Na upit šta će sadržavati linija za zdravlje, još uvijek nisu htjeli otkrivati sve detalje, no – neke naznake postoje.

Pokret, a ne brend

„Planiramo proizvoditi čaj od lista masline, ulja za masažu, sok od šipka, ali i druge proizvode o kojima ne bismo puno otkrivali jer još uvijek se nalaze u fazi testiranja. Ne želimo da izlazimo na tržište dok svaki naš proizvod ne zadovolji najstrožije kriterije, kako za domaće, tako i inostrano tržište“, dodaju.

Svi proizvodi su bez parabena, silikona, sintetičkih mirisa i konzervansa, što Narentas izdvaja kao premium proizvode sa snažnim ekološkim pečatom.

Dublje razumijevanje koncepta poslovanja Admira Rahimića govori samo jedno, a to je da Narentas Grupacija ne gradi samo brend – nego cijeli pokret. Cilj je da Hercegovina postane prepoznatljiv centar biodinamičke proizvodnje i održivog razvoja.

„Svaki korak koji napravimo vodi ka tome da Narentas proizvodi ne budu samo brend koji je fokusiran na njegu i zdravlje, već način na koji ljudi biraju živjeti zdravije i bliže prirodi“, zaključuju iz Narentas group.

Izgleda kako Hercegovina polako i sigurno postaje regija koja izvrsno spaja tradiciju i inovaciju u harmoniji s prirodom.