U 2025. godini planiraju otvoriti još jednu poslovnu jedinicu u Banja Luci i zaposliti još šest novih radnika
Zahvaljujući vrhunskom kvalitetu usluge u svim segmentima poslovanja, M-Bike Shop, specijalizirani lanac sportske opreme u BiH već 13 godina pomjera granice svog poslovanja i danas drži lidersku poziciju.
Odavno su prevazišli svoju osnovnu djelatnost “Bike and Ski”, tako da su u posljednjih nekoliko godina proširili svoj portfolio na druge sportove i srodne segmente i važe za najvećeg dobavljača ekskluzivnih i premium brendova za bh. tržište.
Prema riječima Asmira Jusića, direktora M-Bike d.o.o. Sarajevo, poslovni rezultati koje su ostvarili u 2024. godini su više nego dobri.
“M-Bike Shop je u prošloj godini ostvario značajan poslovni rast od 11%. To je odličan rezultat s obzirom na trenutne trendove u biciklističkoj industriji i industriji sportske opreme u cjelini. Većina industrije bilježi pad prodaje i potražnje, tako da naš rezultat potvrđuje da smo ostvarili zadane ciljeve i da možemo biti zadovoljni”, naglasio je Jusić.
Na koje još ostvarene poslovne uspjehe u 2024. godini ste kao kompanija najviše ponosni?
“Najviše smo ponosni na naš novi web shop, koji po svojim tehničkim karakteristikama predstavlja sam vrh u BiH, ali i u regionu, a u kojem se nalazi preko 10.000 varijabilnih artikala. Kao što sam već istaknuo, ponosni smo na našu finansijsku stabilnost, što potvrđuje najviša bonitetna ocjena koju svake godine dobijamo od LRC bonitetne agencije. To dodatno potvrđuje naš kvalitet i konkurentnost na tržištu. Posebno nas raduje što nas često kontaktiraju najrespektabilnije kompanije iz svijeta, prepoznajući našu pouzdanost i nudeći saradnju. Nekada smo mi tražili poslovne partnere, jedva ih ubjeđujući da rade s nama, dok je danas situacija obrnuta.”
M-Bike Shop je rangiran i među brzorastućim kompanijama u BiH. Koji faktori su, prema vašem mišljenju, doprinijeli brzom rastu vaše kompanije?
“Pored standardnih procedura koje provode i druge uspješne kompanije, mi smo se dodatno fokusirali na edukaciju i izgradnju jakog tima, proširili asortiman i unaprijedili naš web shop.
Mnogo ulažemo u jačanje veza s partnerima s kojima zajednički radimo na rješavanju aktuelnih izazova, te smo kroz tu sinergiju riješili nekoliko gorućih problema, koji su nam u konačnici donijeli pozitivan poslovni rezultat.
Jedan od ključnih faktora brzog rasta naše kompanije je i porodično vođstvo, kojeg čine nas tri brata. Iako imamo različite karaktere, upravo smo te razlike iskoristili kao prednost, omogućavajući međusobno nadopunjavanje i djelovanje kao korektivni faktor. Naša snažna međusobna povezanost i zajedništvo, u kombinaciji s upornim i predanim radom, temelj su našeg uspjeha.”

Kakvi su planovi za ovu godnu?
“U proteklom periodu fokusirali smo se na redizajn postojećih poslovnica i trenutno imamo ukupno pet poslovnih jedinica u BiH. U 2025. godini planiramo otvoriti još jednu poslovnu jedinicu u Banja Luci i zaposliti još šest novih radnika. Također, za 2025. godinu već smo dogovorili saradnju s nekoliko novih dobavljača, tako da ćemo proširiti svoj portfolio na još neke nove segmente poslovanja i upotpuniti postojeće.”
Osim biciklizma i skijanja, M-BIKE je odavno proširio svoj portfolio na druge sportove i srodne segmente. Možete li reći nešto o tome i o novitetima koje ste uveli?
“Da, sada osim biciklizma i skijanja, imamo fitness, outdoor, alpinizam, triathlon, Garmin, električne romobile, električne motore, električna vozila za djecu, opremu za trčanje, kamping, kofere i nosače za auta, role/skate/ klizaljke… Noviteti su borilačka oprema premium brenda Fairtex (Tajland), te oprema za tenis i padel premium brendova Yonex (Japan) i Babolat (Francuska). Nudimo i profesionalni servis bicikala, ski opreme i električnih romobila. Također, za one koji nemaju svoju opremu nudimo rentanje bicikala i ski opreme a isto tako nudimo i organizovane ture sa električnim biciklima za grupe.”
Pored navedenih noviteta, zastupamo mnogo brendova, od kojih bismo istakli samo neke: Compressport, Cube, Cross Bicycles, Force, Garmin, KTM, La Sportiva, Mammut, Orbea, Rossignol, Salomon i Specialized.”






Kakav je interes kupaca za pomenute sportske brendove?
“S obzirom na to da smo multi brand store imamo različite ponude u različita godišnja doba, tako da svaki segment iz naše ponude ima period kad je aktuelan i kada mu posvetimo pažnju. Imamo sreću da prodajemo robu koja kupcima pruža osjećaj sreće, zadovoljstva i slobode, što nam pomaže u procesu prodaje, a krajni cilj je da naš kupac bude zadovoljan.”
Kakva je vizija daljnjeg razvoja kompanije?
“Vizija M-Bike Shopa je da ostane lider i centralno mjesto kao specijalizirani lanac sportske opreme, pružajući kupcima najviše standarde i iskustva. Cilj nam je kontinuirano usavršavati i unapređivati poslovanje kroz stalno širenje asortimana i usluga. Želimo biti prepoznati kao “place to go” za sve sportiste i rekreativce, gdje će na jednom mjestu dobiti najbolje korisničko iskustvo, kako s proizvodima tako i sa servisima i uslugama koje nudimo. Jednostavno slijedimo naš moto „Specijalisti za sport“.