„Još uvijek mi je nevjerovatno da je prošlo skoro pet godina od osnivanja Wolf Medije. Često u poslu ne zastanemo i ne osvrnemo se – samo idemo dalje, stalno samokritični, s osjećajem da neko drugi zna više ili radi bolje. Tek kad vas klijenti sami počnu prepoznavati, kad dobijete iskrenu pohvalu za ono što radite, shvatite koliko ste zaista postigli. Zato bih svima poručila: sjetite se gdje ste bili prije godinu, dvije, pet… i potapšite se po ramenu. Ja to danas radim – ponosna sam na Wolf Media, na sebe i cijeli svoj tim“, kaže za Poslovne novine Lejla Mešanović, osnivačica i vlasnica agencije Wolf Media Sarajevo.
Agencija za digitalne medije, marketing i PR osnovana je u jeku pandemije, u oktobru 2020. godine. Fascinacija vukovima, odnosno njihovim komunikacijskim sposobnostima, „krivac“ je za ime agencije. „Krivac“ za impresivnu listu klijenata na domaćem, ali i međunarodnim tržištima, je tim „vukova i vučica“ koji obitava pod krovom Wolf Medije.
Nismo klasična korporacija
Osnivanjem sestrinske agencije u Americi prije četiri godine, Vaša je priča postala globalna. Na koji način sve to zajedno funkcionira?
„Wolf Media USA nastala je vrlo spontano. Imali smo želju da rastemo i da se okušamo na američkom tržištu, uprkos konkurenciji koja je ogromna. Nismo se bojali izazova jer znamo ko smo i šta nudimo. Danas, iako djelujemo na dva kontinenta, sve funkcioniše kao jedan organizam – povezani smo istim vrijednostima i standardima, ali dovoljno fleksibilni da se prilagodimo lokalnim tržištima. I zadovoljni smo tim korakom.“
Ako prethodnih pet godina zamislite kao filmsko platno – šta biste izdvojili kao nešto što Vas je obilježilo?
Mnogo toga – bilo je i suza i smijeha, izazova i pobjeda. Svaki projekt nosi nešto posebno, svaka saradnja nas je nečemu naučila. Ali ono na šta sam najponosnija jeste to što se nismo promijenili. Ostali smo “vukovi” – nismo postali klasična korporacija, nismo usvojili tuđi sistem rada. Imamo svoj svijet, svoja pravila i svoju slobodu i to njegujemo svakim danom.
Šta znači “kreiranje alpha lidera u digitalnom svijetu”?
To znači da ne pratimo trendove, već ih postavljamo. Kreiranje “alpha lidera” podrazumijeva strateško pozicioniranje osoba ili brendova kao autoriteta u svojoj niši – ljudi koji imaju stav, vrijednosti i jasno komuniciraju svoju poruku. Ne radimo za likeove, radimo za utjecaj.
Učimo, istražujemo, rastemo
Kako motivirate tim da bude inovativan i korak ispred konkurencije?
Tako što im ne oduzimamo slobodu. Kod nas se svaka ideja sasluša, testira, nekad pogriješi, ali iz toga učimo. Motivacija dolazi iz prostora u kojem ljudi mogu biti ono što jesu. Nismo firma koja gasi kreativnost – naprotiv, kod nas se ona potiče svakim danom.
Kako birate članove tima? Šta tražite u “vuku ili vučici”?
Tražimo ljude koji imaju strast za ono što rade, ali i život van posla. Volimo ljude s hobijima, interesovanjima i drugačijim pogledima na svijet jer tu se rađa prava kreativnost. “Vuk” nije neko ko zna sve, već neko ko stalno želi učiti, istraživati i rasti, zajedno s timom.
Postoje li klijenti s kojima ne pristajete na saradnju?
S godinama smo naučili da ne pristajemo na saradnje s klijentima koji nam odmah kažu da “oni sve to već znaju”, ali da nemaju vremena da to rade. Obično se takve saradnje završe prije nego što počnu jer u tom odnosu nema prostora za povjerenje i kreativnost. Danas biramo partnere s kojima dijelimo međusobno poštovanje i otvoren dijalog.
Imamo na šta biti ponosni
Koliko je važno imati open-minded klijenta?
Ključno. Kad postoji povjerenje i kada klijent pruži prostor za kreativnost, onda dolazimo do najboljih rezultata. Ne tražimo slobodu radi ega, već radi efektivnosti – jer kada ideja nije sputana, onda je i kampanja snažnija.
Koju kampanju smatrate svojom “ličnom kartom”?
Kampanja na koju smo posebno ponosni je ona rađena za Ministarstvo unutrašnjih poslova KS, pod sloganom: „Izoštri um, supstancu na distancu“ – u okviru programa prevencije i suzbijanja zloupotrebe droga u Kantonu Sarajevo. Ta kampanja je spojila sve ono što nas kao agenciju definiše: društveno odgovornu poruku, snažan vizualni identitet, promišljen pristup i kreativnu izvedbu. Uspjeli smo komunicirati ozbiljnu temu na način koji je bio i angažovan i dopadljiv široj publici. Pored vidljivih rezultata i odličnog feedbacka, osjećali smo i ličnu odgovornost i ponos što smo bili dio tog projekta.