Niskobudžetna aviokompanija Ryanair objavila je rezultate za proteklu fiskalnu godinu koja je završila 31. marta 2025. godine, a iz čega se može izvući nekoliko zanimljivih informacija.
Rezultate fiskalne godine predstavio je direktor kompanije Michael O'Leary koji je rekao kako je ključna karakteristika protekle godine pad cijena karata od sedam posto, a što je pratio i snažan rast prometa od devet posto, odnosno nešto više od 200 miliona putnika.
Prihodi kompanije, u odnosu na prethodnu fiskalnu godinu, porasli su za četiri posto te iznose 13,95 milijardi eura. Ipak, taj rast pratio je i rast operativnih troškova kompanije za devet posto, što je iznosilo 12,39 milijardi eura.
Kada se govori o neto dobiti, u odnosu na prethodnu godinu, Ryanair je naveo kako su zabilježili pad od 16 posto te da ona sada iznosi 1,61 milijardu eura.
U analizi fiskalne godine Ryanair je veliku pažnju posvetio i uštedi goriva te su naveli kako je ona nadoknadila veće troškove osoblja, kao i kašnjenje isporuke novih aviona.
Novi avioni i rute
Kada je riječ o novim rutama i avionima, iz Ryanaira su naveli kako kompanija ima preko 160 novih ruta, što ih dovodi na ukupno 2.600 ruta.
Govoreći o avionima, Ryanair navodi kako kompanija sada posjeduje 181 avion B737-8200 u svojoj floti od 618 aviona, što je pet više u odnosu na kraj godine.
“Ovo će ograničiti naš rast u narednoj godini na samo tri posto, odnosno 206 miliona putnika”, naveo je direktor.
Na kraju O'Leary je naveo kako u 2026. godini očekuju skroman rast, a da fiskalna 2026. godina ovisi i o nepovoljnim vanjskim dešavanjima, uključujući carinske ratove, makroekonomske šokove, eskalacije sukoba i lošeg upravljanja sektorom kontrole letova.