U skladu sa motom “Vaš pouzdan partner za uređenje doma i poslovnog prostora”, kompanija Merter d. o. o. Lukavac, koja se bavi prodajom zavjesa, paravana, karniša, posteljina, prostirki itd., nakon pet godina poslovanja izborila je svoje mjesto na bh. tržištu.
Za izuzetno kvalitetnim proizvodima ove kompanije vlada velika potražnja u cijeloj BiH, kao što su na primjer magične (nepoderive) zavjese ili končane i lanene zavjese, koje se ne gužvaju, kao i posteljine od najfinijeg pamuka, dostupne u više boja i dezena i u elegantnom pakovanju.
Prema riječima direktora Adnana Softića prošla godina. bila je odlična po pitanju njihovog poslovanja.
Porast prihoda u prva četiri meseca 2025.
“Ostvarili smo stabilan poslovni rast u 2024. godini u odnosu na prethodne godine kako u prihodima, tako i po broju klijenata. Tim tempom smo nastavili, tako da smo u prva četiri mjeseca 2025. godine zabilježili nastavak ovog trenda, s blagim porastom prihoda”, naglasio je Softić.
Kompanija je osnovana u junu 2020. godine. Bave se prodajom zavjesa, paravana, karniša, jastuka, jorgana, posteljina i prostirki itd. Odnedavno su u svoj asortiman uvrstili i hotelski program proizvoda, sa kompletnim tekstilom za hotele, motele, apartmane itd, a nude i profesionalne usluge šivenja po mjeri i željama kupaca.
“Iako smo mala firma sa trenutno 10 zaposlenih, kontinuirano rastemo i razvijamo se, te osluškujući potrebe tržišta. Naš asortiman je prilagođen kako krajnjim potrošačima, tako i veleprodajnim kupcima. Naše poslovnice nalaze se na Stupinama Lamela A1 Tuzla, zatim TC BELAMIONIX Gračanica, kao i u čaršiji kod Sahat kule Gračanica”, objašnjava Softić.
Razvoj online prodaje
U Merteru su tokom 2024. godine investirali u proširenje ponude asortimana i modernizaciju dijela skladišnog prostora, dok u 2025. planiraju dodatna ulaganja u digitalizaciju poslovanja, uključujući razvoj online prodaje i jačanje prisutnosti na društvenim mrežama. Jer, usmjereni su na trendove koji prate tržište.
“Trenutno se fokusiramo na izgradnju vlastitog brenda, kroz pažljivo birane proizvode, ali smo otvoreni i za saradnju sa inobrendovima, koji se uklapaju u našu viziju kvaliteta i pouzdanosti”, istaknuo je Softić.
Poslovna strategija Mertera temelji se na zadovoljstvu kupaca kroz kvalitet isporučenih proizvoda i usluga. Teže ka tome da svaki kupac bude siguran u ono što kupuje, a Merterovi zaposlenici motivirani i stručno osposobljeni.
Posvećenost kvalitetu proizvoda
“Fokus stavljamo na unapređenje procesa rada i njegovanje odnosa sa kupcima i partnerima. Vjerujemo da je posvećenost kvalitetu, iskren odnos s kupcima i timski duh ono što nas izdvaja. Njegujemo direktnu i otvorenu komunikaciju, kako unutar tima, tako i prema klijentima, uz kontinuirano unaprjeđenje svih aspekata poslovanja”, tvrdi direktor Mertera.
Većinu poslovnih ciljeva koje su postavili za prethodnu godinu uspješno su realizovali, posebno u segmentu širenja ponude i jačanja interne organizacije.
“Iako ima prostora za napredak, zadovoljni smo ostvarenim rezultatima. Do kraja 2025. planiramo širenje ponude i otvaranje novih kanala distribucije, a za narednu godinu fokus će nam biti na širenju poslovanja i povećanju zaposlenosti, uz zadržavanje visokog nivoa kvaliteta i profesionalnosti”, rekao je Softić.

















