PočetnaIzdvojenoBerina Hadžić, BHS Informatika: Uspjeh nije cilj, već način na koji putuješ

Berina Hadžić, BHS Informatika: Uspjeh nije cilj, već način na koji putuješ

AUTOR:Poslovne novine
09.07.2025
Berina Hadžić, BHS Informatika: Uspjeh nije cilj, već način na koji putuješ

Softverska kompanija BHS Informatika osnovana je 2008. godine u Sarajevu. Specijalizirana je za zastupništvo renomiranih svjetskih softverskih brendova kao što su Autodesk, Adobe, Corel, Maxon, ABBYY, STAS i drugi. Stručnost i dugogodišnje iskustvo potvrđuju kontinuiranim edukacijama i certificiranjem u segmentima koje zastupaju.

Trenutno zapošljavaju pet iskusnih članova tima, posvećenih prodaji, edukaciji i tehničkoj podršci u oblasti softverskih rješenja. Pored toga, djeluju i u sektoru prodaje hardverskih rješenja po projektima, ali u nešto manjem obimu.

Stabilnost i prepoznatljivost

„Ponosni smo na naš Autodesk trening centar, specijaliziran za edukacije iz oblasti arhitekture i mašinstva, gdje korisnicima nudimo praktična znanja kroz stručne radionice i obuke. Kao rezultat kontinuiranog rasta, krajem ove godine preselit ćemo se u novi, veći poslovni prostor, koji će uključivati i savremenu učionicu za edukacije i prezentacije, namijenjenu kako našim klijentima, tako i partnerima“, kaže za Poslovne novine vlasnica i direktorica BHS Informatike Berina Hadžić.

Kako biste danas, nakon višegodišnjeg vođenja BHS Informatike, opisali put razvoja kompanije – od početnih izazova do današnjih uspjeha?

„Od samog početka, jedan od najvećih izazova bio je baviti se prodajom softvera u zemlji koja je tada bila u tranziciji – ne samo ekonomski, već i u razumijevanju i prihvatanju važnosti softverskih rješenja. Iako je tržište bilo nedovoljno razvijeno, vjerovala sam u potencijal, radila sam sama i učila u hodu, oslanjajući se na znanje, upornost i jasnu viziju.

Kompanija se razvijala polako, ali stabilno. Svako iskustvo, svaki uspješan projekt i svaki novi klijent bio je korak naprijed. Kako je tim rastao, prenosila sam znanje i iskustvo na nove članove – gradeći ne samo firmu, već i kulturu međusobnog povjerenja, stručnosti i odgovornosti.

Danas imamo snažan tim koji može odgovoriti na većinu izazova tržišta, kao i mrežu vanjskih saradnika koji se kontinuirano edukuju u skladu s razvojem IT sektora. Iako put nije bio jednostavan, svaki korak je bio vrijedan jer nas je doveo do mjesta gdje danas s ponosom stojimo – kao stabilna i prepoznatljiva kompanija u oblasti softverskih rješenja i edukacija.“

Rast i usavršavanje

Koji su ključni faktori, i mogu li se definirati, koji su omogućili da BHS Informatika učvrsti svoju tržišnu poziciju među liderima u prodaji i implementaciji softverskih i hardverskih rješenja?

„Klijenti i partneri prepoznali su naš rad, ali i posvećenost u izgradnji povjerenja u svim segmentima poslovanja. Vjerujem da je upravo povjerenje temelj svakog uspješnog odnosa – ono što gradimo godinama kroz dosljednost, stručnost i iskren pristup.

Za mene je ključno da se klijenti mogu osloniti na nas, znajući da ćemo biti tu kada je najpotrebnije – bilo kroz podršku, edukaciju ili pronalazak optimalnog rješenja. Važno mi je da prepoznaju vrijednost onoga što nudimo jer iza svakog proizvoda ili usluge stoji znanje, iskustvo i stvarna briga za njihove potrebe.“

Radite u industriji koja je jedna od onih koja se na svijetu najbrže mijenja, gotovo pa svakodnevno. Je li teško pratiti globalne trendove i inovacije u industriji?

„Danas nije teško pratiti globalne trendove jer su nam informacije dostupnije nego ikada – putem interneta, društvenih mreža i svakodnevnih online edukacija. Ključno pitanje više nije da li je nešto dostupno, već koliko smo zaista spremni da to pratimo, učimo i primjenjujemo. Sve zavisi od naše volje, otvorenosti za nove stvari i spremnosti na kontinuirano usavršavanje.

Na koji način podstičete profesionalni i lični razvoj i rast svojih uposlenika? 

„Kroz timski rad, zajedničke projekte i stručne edukacije. Podrška smo ličnim interesovanjima, cijenimo slobodno vrijeme i prepoznajemo i nagrađujemo trud.“

Definicija uspjeha

Iza Vas su veliki projekti i uspjesi, ispred Vas ih je zasigurno još i više. Kada pogledate u retrovizor, na koji projekt ste lično najponosniji, šta je uspjeh koji ističete?

„Teško je izdvojiti samo jedan jer svaki nosi određenu emociju. Najponosnija sam na izazov pokretanja BHS Informatike jer to nije samo poslovni projekt već životna odluka i izazov koji sam prihvatila svim srcem. S obzirom na činjenicu da sam krenula sama i bez velikih resursa, maksimalno sam posvetila vrijeme i pažnju da izgradim ovo što sada jesam. Ovdje moram spomenuti da sam iza sebe imala i familiju i malo dijete i bila sam prinuđena balansirati i uklapati sve u vremenske okvire.

Za mene, uspjeh nije jedan trenutak, već kontinuitet, osjećaj da smo na pravom putu i da ono što radimo ima stvarnu vrijednost za ljude s kojima radimo.“

Čime se u Vašoj industriji mjeri uspjeh ili čime ga Vi mjerite – je li to broj klijenata, profit, inovativnost, zadovoljstvo tima ili nešto drugo?

„Po meni se mjeri zadovoljstvom i lojalnošću naših klijenata, kontinuitetom i stabilnim rastom. Uspjeh je i kada znate da ono što radite ima vrijednost, smisao i dugoročan uticaj – ne samo za vas, već i za ljude sa kojima radite.“

Kada spominjemo klijente - ko su primarno Vaši klijenti? 

„S obzirom na to da radimo sa širokom paletom softverskih i hardverskih rješenja, naši klijenti dolaze iz različitih industrija, sektora i segmenata – u zavisnosti od svojih potreba. Bez obzira na veličinu kompanije ili vrstu djelatnosti, svakom klijentu pristupamo s maksimalnom pažnjom, posvećenošću i efikasnošću.

Naš cilj je optimalno riješenje koje će donijeti stvarnu vrijednost i olakšati poslovne procese.“

Fleksibilnost i kreativnost

Koliko je u Vašem poslu važno biti fleksibilan i kreativan u pronalaženju rješenja za klijente? Možemo li i tu prilagodljivost staviti na listu sastojaka „recepta za uspjeh“?

„Osnova našeg posla je fleksibilnost i kreativnost u pronalaženju rješenja za klijente. Pristup svakom klijentu je individualan jer cilj nije samo implementacija, već i prilagodba koja će olakšati poslovne procese i pružiti maksimalnu podršku njihovim izazovima.“

Prije tačno godinu dana, organizirali ste prvi Autodesk Digital Summit u našoj zemlji i ljestvicu organiziranja sličnih događaja postavili prilično visoko. Planirate li nešto slično u bliskoj budućnosti?  

„Autodesk Digital Summit je ideja koji smo razvijali i usavršavali više od pola godine i koja je na kraju rezultirala izuzetno uspješnim i inovativnim projektom, koji je privukao veliki broj gostiju.

Po prvi put smo uspjeli povezati sve ključne segmente industrije unutar jednog događaja – kroz prezentacije, praktične primjene i razmjenu znanja. Upravo ta sinergija različitih sektora učinila je događaj jedinstvenim i posebno korisnim za sve učesnike.

Naš plan je da svake dvije ili tri godine nastavimo sa ovim projektom, pod istim nazivom, ali sa novim temama i aktuelnim rješenjima iz oblasti inženjeringa.“

Bit ćete i dio bosanskohercegovačkog EXPO-a u jesen ove godine. Koliko su u Vašoj industriji učešća na sajmovima važna?

Kvalitetnog marketinga nikad nije dovoljno i to je danas ključna karika u stvaranju prepoznatljivosti, povjerenja i dugoročnog rasta svake kompanije. EXPO smatram izuzetno važnim jer takvi sajmovi nude mnogo više od samog predstavljanja proizvoda – oni su prostor za umrežavanje, razmjenu ideja i noviteta, kao i izgradnju novih poslovih prilika.

Takvi formati pokazuju da marketing nije samo promocija – već strateški alat koji povezuje ljude, otvara nova tržišta i postavlja temelje za buduću saradnju.“