Kolačići i privatnost

Koristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaše iskustvo na našem sajtu, analizirali promet i prilagodili sadržaj. Klikom na "Prihvati sve" pristajete na korištenje svih kolačića. Saznajte više

PočetnaIT/TechApple ostaje lider na tržištu tableta zahvaljujući novom osnovnom iPadu

Apple ostaje lider na tržištu tableta zahvaljujući novom osnovnom iPadu

AUTOR:Poslovne novine
11.08.2025
Apple ostaje lider na tržištu tableta zahvaljujući novom osnovnom iPadu

Globalna isporuka tableta porasla je za 13% u drugom kvartalu 2025. godine, dosegnuvši 38,3 miliona jedinica, pokazuje izvještaj IDC-a. Rast je rezultat kombinacije više faktora – od zamjene starijih uređaja i lansiranja novih modela, do državnih subvencija u Kini koje su značajno potaknule potražnju. Pojedini brendovi su u ovom periodu povećali zalihe uoči mogućeg uvođenja carina, čime je dodatno porastao obim isporuka.

Apple je zadržao vodeću poziciju s isporučenih 12,7 miliona tableta i tržišnim udjelom od 33%. Glavni motor rasta bila je nova verzija osnovnog iPada, koja je dovela do povećanja isporuka od 2,4% u odnosu na isti period prošle godine.

Na drugom mjestu je Samsung, s 7,2 miliona isporučenih uređaja i 18,7% tržišnog udjela. Njegova serija Galaxy Tab imala je solidne rezultate u Latinskoj Americi, Evropi i na Bliskom istoku, ali razlika u odnosu na Apple ostaje značajna.

Treće mjesto dijele Lenovo i Amazon, sa po 3,1 milion isporučenih tableta. Lenovo se oslonio na modele Tab M i Xiaoxin Pad Pro, dok je Amazon ostvario impresivan rast od preko 200% zahvaljujući pristupačnoj seriji Fire.

Peto mjesto zauzeo je Xiaomi, s 2,8 miliona isporuka i tržišnim udjelom od 7,4%, a potražnja je bila najveća za modelima Pad 7 i Redmi Pad SE.