PočetnaIzdvojenoAutomatic Servis ulaže u modernizaciju i digitalizaciju poslovanja

Automatic Servis ulaže u modernizaciju i digitalizaciju poslovanja

AUTOR:Poslovne novine
11.10.2025
Automatic Servis ulaže u modernizaciju i digitalizaciju poslovanja

Kompanija Automatic Servis d.o.o. Visoko, vodeća u sektoru distribucije automata za tople i hladne napitke i snack proizvode u BiH, veliku pažnju posvećuje implementaciji novog programa vending mašina, kako bi bili još kompetentniji u svojoj branši.

Ova respektabilna kompanija obilježila je u prošloj godini značajan jubilej, 25. godina uspješnog rada i danas imaju ukupno šest poslovnih jedinica koje se nalaze u Visokom, Mostaru, Maglaju, Vitezu, Tuzli i Sarajevu, u kojima rade 134 uposlenika.

Prema riječima Emine Skopljak, direktorice Automatic Servis d. o. o. Visoko, uvijek nastoje za njihove korisnike ponuditi ono što je najbolje i najnovije na tržištu.

Naš novi projekat vending mašina, podrazumijeva postavljanje samouslužnih aparata za snack proizvode na javnim lokacijama. Projekat je u fazi širenja i već pokazuje odlične rezultate, jer kupcima omogućava brži i jednostavniji pristup usluzi”, istaknula je Skopljak.

Usluga dostupna 24/7

U Automatic Servis-u nastoje u kratkom roku ispuniti sve zahtjeve njihovih korisnika što ih, u organizacijskom smislu, izdvaja od ostalih konkurentskih kompanija na tržištu.

“Trudimo se da našim klijentima usluga bude dostupna 24/7, što nam donosi njihovu lojalnost i povjerenje. Konstantno pratimo nove trendove i osluškujemo potrebe tržišta”, tvrdi Skopljak.

Fokus im je na unapređenju postojeće ponude, dok nove proizvode uvode planski, u skladu s potrebama tržišta.

Pripreme za fiskalizaciju aparata

“Ukupan broj postavljenih automata Automatic Servisa iznosi oko 3.500. Trenutno radimo na pripremama za fiskalizaciju aparata, što će donijeti bolje kontrole i kvalitetnije usluge. Projekat je internog karaktera, ali će značajno poboljšati iskustvo krajnjih korisnika”, naglasila je Skopljak.

Rezultati poslovanja za devet mjeseci tekuće godine su stabilni i u skladu s planovima, uprkos brojnim izazovima poput inflacije i rasta troškova.

“Ostvareni rast nije u potpunosti reprezentativan, jer se u velikoj mjeri reflektuje inflacija i značajna poskupljenja. Ipak, realno gledano, uspjeli smo održati stabilan nivo poslovanja i nastavljamo graditi temelje za dalji razvoj u narednoj godini”, dodaje Skopljak.

Dodastna ulaganja u modernizaciju i digitalizaciju

Kako dalje navodi direktorica, u 2026. godini planiraju dodatna ulaganja u modernizaciju i digitalizaciju poslovanja.

“Naša industrija je specifična i u velikoj mjeri zavisi od šireg ekonomskog i društvenog okruženja, kao i kupovne moći stanovništva. Zato je teško precizno prognozirati poslovne rezultate za 2026. godinu. Ipak, naš glavni fokus ostaje na kvalitetu poslovanja, osiguranju kontinuiteta u pružanju usluga i prilagođavanju promjenama na tržištu. Ukoliko dođe do stabilizacije cijena i smanjenja pritisaka rasta troškova, očekujemo nastavak postepenog rasta i dalju modernizaciju naših usluga”, rekla je Skopljak.