Maksuz: Tradicija, inovacija i ljubav prema hrani – sve u jednom brendu

Inspirisani značenjem same riječi „maksuz“ (nešto napravljeno s posebnom pažnjom i ljubavlju) vlasnici Maksuza su od prvoga dana gradili identitet na jednostavnoj, ali snažnoj ideji: stvoriti proizvode koji će pronaći mjesto u svakoj kuhinji i na svakoj sofri.

Sinonim za mjeru i pažnju
„Maksuz je nastao iz ljubavi prema hrani i želje da ponudimo nešto što je i ukusno i zdravo, nešto što bismo i sami jeli i ponudili svojoj djeci. Kada kažemo zdravo – mislimo, prije svega, na proizvode sa smanjenim sadržajem šećera ili bez šećera generalno, bez vještačkih boja i drugih aditiva. S druge strane, ovo je industrija i određeni proizvodi se teško mogu preraditi i sačuvati, a da ih ne konzervišemo šećerom (koji je prirodni konzervans) ili da im ne obogatimo okus sa malo soli. Ipak, trudimo se da naši proizvodi budu u najvećoj mjeri prirodni, minimalno prerađeni i od kvalitetnih sastojaka provjerenog porijekla. Od prvog dana vodimo se idejom da ono što pravimo mora biti baš maksuz, s posebnom pažnjom i mjerom,“ kaže za Poslovne novine jedan od vlasnika ove sjajne domaće firme.
Danas je Maksuz potpis na mnogim proizvodima - od prirodnih namaza od orašastog voća i krem proizvoda na bazi hurme, preko energetskih kuglica bez dodanog šećera, pa sve do unikatnih poklon paketa koji su postali omiljeni izbor za praznike i posebne prilike, kako privatne, tako i korporativne.
Maksuz proizvodi se nalaze na trpezama porodica koje uživaju u tradicionalnoj hrani jednako kao i na stolovima onih koji prate trendove zdrave i pravilne ishrane.

HACCP, HALAL I ISO 9001:2015 – certificiran kvalitet
Maksuz, osim što razvija ukusne, zdrave i nutritivno bogate proizvode, posjeduje i tri certifikata – HACCP, HALAL i ISO 9001:2015 – koji potvrđuju visoke standarde u pogledu sigurnosti, kvaliteta i kontrole proizvodnje.
“Kontrola kvaliteta započinje već od prijema sirovina, zatim kroz nadzor procesnih parametara u svakoj fazi proizvodnje, pa sve do isporuke gotovog proizvoda krajnjem kupcu. Naš cilj je obezbijediti najviši nivo sigurnosti i konzistentnosti u kvalitetu svakog proizvoda. Posebnu pažnju posvećujemo odabiru kvalitetnih sirovina koje ispunjavaju, prije svega, kriterije zdravstvene ispravnosti i posjeduju potvrđen halal status. Nedavno smo imali recertifikacijski audit za produženje halal certifikata i čini mi se da sam tek tada u potpunosti shvatila koliko je Maksuz napredovao tokom protekle godine — od unapređenja sistema kontrole i sljedivosti, do razvoja novih proizvoda i modernizacije proizvodnih procesa. Ovakvi rezultati potvrđuju našu kontinuiranu posvećenost unapređenju, transparentnosti i odgovornosti prema potrošačima, ali i spremnost da Maksuz ostane sinonim za kvalitet, povjerenje i sigurnost.” ističe rukovoditeljica Sektora kontrole kvalitete u Maksuzu.

Nova poglavlja – nove teglice
Ova godina iznimno je važna za Maksuz – deklaracije skoro svih proizvoda iz asortimana prošle su proces redizajniranja, a svoj asortiman proizvoda podijelili su u četiri linije: ORIGINALS, HEALTH PREMIUM i ENERGY.
Pored redizajna izgleda i promjene ambalaže, bilo je tu i novih proizvoda, čak šest, što je za jednu malu firmu izuzetno veliki uspjeh.
Posebno su, kažu, ponosni na to što su ove godine uspjeli plasirati na tržište 100% voćni sok od šljive i jabuke, te domaći ajvar u blagoj i ljutoj varijanti jer su to bile želje njihovih stalnih kupaca, čije zadovoljstvo i odanost su najveća motivacija Maksuz kolektiva.
Tradicija ne znači potpuno odolijevanje trendovima, pa su ove godine iz Maksuza na tržište krenuli pistacija krem sa 45% pistacije u sastavu, kao i 100% puter od pistacija koji se priključio bogatom asortimanu putera od 100% orašastog voća.
„Trudimo se da osluškujemo tržište, da otkrijemo šta to kupci žele, vole i trebaju. Planiramo i dajemo sve od sebe da ispunimo želje kupaca, a da opet ostanemo vjerni svojoj poslovnoj filozofiji. Napraviti pistacija krem je bio izazov za nas jer do tada nismo radili krem proizvode na taj način, sa šećerom, uljem i mlijekom, gdje morate balansirati između okusa, stabilnosti i tehnologije, ali uspjeli smo. Kupci su to prepoznali, a u ovom poslu znate da ste uradili dobar posao kada steknete povjerenje kupaca“, – kažu u Maksuzu, firmi iza čijeg svakog proizvoda stoji ideja da hrana nije samo potreba, već i odraz kvalitete života i brige o sebi i ljubavi prema drugima, a tu priču prenose kroz okus, miris, dizajn i svoja pakovanja.
Njihovi poklon paketi su brižljivo upakovani gastronomski ritual spreman da prenese toplinu i ljubav onoga koji poklanja onome kome se poklanja.
„Kupci nas često biraju jer u svakom našem paketu zaista osjete emociju. Naši proizvodi jesu hrana, ali su, prije svega, znak pažnje i poklon koji ima i priču i poruku.“

Maksuz na 100EXPO Sarajevo
Na 100EXPO u Sarajevu Maksuz će predstaviti jedan dio svog bogatog asortimana od preko 100 proizvoda.
Sa posjetiocima Sajma žele podijeliti priču o tome kako hrana povezuje tradiciju i budućnost – čuvajući ono najbolje iz prošlosti, dok otvara prostor za nove ideje i inovacije.
„Na 100EXPO želimo pokazati ono po čemu smo drugačiji. Dosadašnjim radom, tržištu smo ponudili nešto novo, nesvakidašnje, stvarali smo okuse koji hrane tijelo i dušu, autentične proizvode koji su spoj tradicije i savremene tehnologije. Mi želimo ostati - jer vjerujemo da to već jesmo - priča o domaćem brendu koji kontinuirano raste, ali nijednog trenutka ne zaboravlja odakle je potekao i koje vrijednosti smo ucrtali u našu viziju. Naša je snaga u našim težnjama da pomjeramo granice, ali se istovremeno čvrsto držimo za svoje korijenje, “ poručuju iz ove firme.

Priroda u službi zdravlja – i dah pčelinjeg zraka
Poseban dragulj Maksuz priče je njihov pčelinjak u Vidovcima i moderno opremljen API centar, koji je također HALAL certificiran i gdje posjetitelji mogu isprobati apiterapiju – inhalaciju pčelinjim zrakom uz inhalaciju raznim biljnim tinkturama, što je jedan od rijetkih primjera, ne samo u našoj zemlji, nego i u regiji, gdje se tradicija pčelarstva spaja s modernim pristupom liječenju i prevenciji bolesti.
„Jako smo ponosni na naš API centar. To je, zaista, jedna oaza mira u kojoj, kada uđete, osjetite neopisiv mir i relaksiranost. To je mjesto gdje naši gosti mogu doći, ne samo na apiterapiju, već da popiju kafu ili čaj, da čitaju ili rade neku sličnu aktivnost i sve to uz udisanje prirodnog mirisa iz košnice i uz zujanje pčela. Cjelokupno iskustvo boravka u API centru pružit će im sliku o tome koliko su pčele važne za naš život, naše zdravlje i, u konačnici, za opstanak čovječanstva,“ kažu iz Maksuza.

I šta zaključiti na kraju?
U moru proizvoda i brendova, Maksuz ostaje vjeran sebi i filozofiji koju su zacrtali na početku svog puta.
Sa svakim novim proizvodom pokazuju i dokazuju da se uspjeh može mjeriti brojevima, ali da se u te brojeve mogu utkati i povjerenje i toplina i emocija. I sjajni okusi, naravno.