Amir Tobudić, direktor Carlsberg BH: Težimo izvrsnosti u svemu što radimo, od kvaliteta proizvoda do podrške zajednici
Jer, njihova strategija inovacija, posvećenost kvalitetu i snažan tim već su dali konkretne rezultate i u tekućoj godini, čime su otvorili novo poglavlje u poslovanju kompanije.
Prema riječima Tobudića, očekuju da će i 2025. godinu okončati sa natprosječnim rezultatima.
„Sa sigurnošću možemo reći da Carlsberg BH nastavlja stabilno rasti u gotovo svim segmentima i da je dodatno ojačao poziciju u ključnim kategorijama. Fokus do kraja 2025. ostaje na jačanju premium brendova, razvoju bezalkoholnog segmenta i širenju distribucijske mreže“, istaknuo je Tobudić.

U najavama aktivnosti koje namjeravate ostvariti za 2025. godinu, između ostalog, spomenuli ste da imate velike ambicije. Da li ste zadovoljni do sada ostvarenim poslovnim rezultatima?
„Iza nas je veoma intenzivnih devet mjeseci, a s ponosom mogu reći da smo izuzetno zadovoljni ostvarenim rezultatima u svim segmentima našeg djelovanja. Posebno bih istaknuo činjenicu da rast ne ostvarujemo samo kroz prodajne rezultate, nego i kroz uticaj koji ostavljamo u zajednici. Carlsberg BH je od samog početka posvećen lokalnom razvoju, bilo da govorimo o ulaganjima u sport, kulturu, podršci mladima ili društveno odgovornim projektima. Naša filozofija je da istinski uspjeh kompanije ima smisla samo ako donosi koristi i društvu u kojem djelujemo.“
Na koje još načine gradite održivi rast?
„Ono što nas dodatno izdvaja jeste činjenica da u isti mah ulažemo i u vrijednosti koje nadilaze poslovne rezultate, u projekte koji promovišu odgovorno konzumiranje alkohola, u edukacije i inicijative koje potiču zdravije životne navike i, kao što sam već napomenuo, u podršku lokalnim zajednicama širom BiH. Na taj način gradimo održiv rast koji traje.
Prihod i profitabilnost naše kompanje bilježe rast u odnosu na 2024. godinu. Tržište je i dalje nepredvidivo, ali zahvaljujući kvalitetnoj strategiji, agilnosti i jasnom fokusu na potrebe potrošača, uspjeli smo ostvariti rezultate koji su iznad očekivanja.“

Za velikim brojem proizvoda Carlsberg BH vlada izuzetna potražnja, ali i novim okusima osvajate bh. tržište. Koji proizvodi među njima su prvi izbor kupaca?
„Naši potrošači već godinama pokazuju veliku lojalnost prema Tuborgu, koji je i dalje apsolutni broj jedan na tržištu i brend koji donosi svježinu, energiju i koji se povezuje sa najboljim zabavama. Pored njega, izuzetne rezultate bilježe naši premium brendovi – Carlsberg, 1664 Blanc i Somersby, koji se pozicioniraju kao izbor potrošača koji cijene vrhunski kvalitet, stil i moderan pristup.
Posebno bih izdvojio i uspješno lansiranje Batteryja, našeg energetskog pića koje je ove godine stiglo na bh. tržište u tri okusa: Classic, Jabuka i Mango. Reakcije potrošača su fantastične, što potvrđuje da pratimo trendove i razumijemo potrebe modernog tržišta.
U skladu s globalnim trendom i promjenama navika potrošača, veliki fokus stavljamo i na bezalkoholni segment. Ove godine lansirali smo Tuborg Zero i proširili ponudu Somersbyja bez alkohola, čime nastavljamo promovisati odgovorno konzumiranje.“
Koji su faktori presudni za poslovni uspjeh Vaše kompanije?
„Naš uspjeh počiva na tri ključna principa, a to su ljudi, kvalitet i odgovornost.
Imamo izuzetno predan tim koji živi vrijednosti Carlsberga i koji vjeruje u ono što radi. Naši proizvodi nastaju prema najvišim standardima, jer želimo da potrošači prepoznaju razliku u svakom gutljaju.
Mi želimo ostaviti pozitivan trag kroz podršku zajednici, ulaganja u sport, kulturu i projekte za mlade. Vjerujemo da su upravo ti segmenti temelj napretka svake zemlje.
Također, veliki značaj pridajemo edukaciji i promociji odgovornog konzumiranja alkohola, jer želimo da naši proizvodi budu dio lijepih, sigurnih i odgovornih trenutaka naših potrošača.“
Na koje, do sada realizovane projekte, ste najviše ponosni, a koje projekte planirate realizovati u 2025. godini?
„Iza nas je zaista mnogo uspješnih inicijativa, ali posebno bih izdvojio naš fokus na bezalkoholni segment, koji je ove godine doživio snažan zamah. Lansiranjem Tuborg Zero i Battery energetskih pića otvorili smo novo poglavlje u poslovanju Carlsberga BH, ono koje odražava promjene u načinu života i vrijednostima savremenih potrošača.
Istraživanja tržišta jasno pokazuju da se ljudi, naročito mlađe generacije, sve više okreću odgovornijem i balansiranijem životnom stilu. Traže proizvode koji prate njihov tempo, koji nude izbor, ali i mogućnost uživanja bez kompromisa. Upravo zato vjerujemo da razvoj bezalkoholnih i funkcionalnih napitaka nije samo tržišni trend, nego dugoročni pravac koji mijenja industriju.
Naša uloga u tom procesu je da budemo pokretač promjena, da kroz inovacije, kvalitet i pažljivo osmišljene kampanje promovišemo zdravije i odgovornije navike. Ponosni smo što Carlsberg BH postaje sinonim za takav pristup koji spaja tradiciju vrhunskog pivarstva i savremene potrebe potrošača.
Također, ponosni smo na dugogodišnju podršku projektima koji povezuju ljude, od kulturnih događaja i festivala, do sportskih manifestacija koje promovišu timski duh. Carlsberg BH je oduvijek vjerovao da je ulaganje u zajednicu ulaganje u budućnost, i to ćemo nastaviti raditi s još više entuzijazma.“
Šta će biti u fokusu djelovanja kompanije Carslberg BH za 2026. godinu?
„U 2026. planiramo dodatno unaprijediti naš portfolio kroz inovacije i nova iskustva za potrošače, te još snažnije razvijati društveno odgovorne projekte.
Već spremamo nekoliko uzbudljivih noviteta, koji će dodatno obogatiti naš portfolio. Još ih ne otkrivamo, ali mogu obećati da će donijeti svježinu i iznenađenje našim potrošačima.
U narednoj godini želimo da još jasnije pokažemo da Carlsberg BH nije samo proizvođač vrhunskih pića, već kompanija koja doprinosi zajednici, koja podstiče odgovorno ponašanje i koja svojim djelovanjem gradi bolje društvo za sve.
Tako da za 2026. godinu već razvijamo nekoliko novih projekata koji će dodatno osnažiti našu povezanost sa zajednicom i doprinijeti daljem rastu kompanije, ali i vrijednostima koje zastupamo.
Razgovor želim završiti našom krilaticom „Semper Ardens“ koja znači „Zauvijek Plamteći“, uz poruku da nastavljamo težiti izvrsnosti u svemu što radimo svaki dan na našim tržištima, vodeći računa o uposlenicima, kupcima, dobavljačima, konzumentima i zajednici u kojoj radimo i bez koje ovo ništa ne bi bilo isto.“