TKK BiH - uz slogan „Make it easier” lakše do pravog proizvoda

TKK proizvodi se mogu pronaći u više od 70 zemalja, a sama kompanija je u vlasništvu belgijanske multinacionalne grupacije Soudal.
Kao dio TKK Group, TKK u Bosni i Hercegovini je prisutan već nekoliko decenija, gdje odgovornošću, znanjem i kreativnošću neprestano unaprjeđuju kako svoje proizvode i usluge, tako i samo tržište građevinske hemije.
Prema riječima Ajdina Hrbat, izvršnog direktora TKK u BiH, tokom godina profilirali su se u jednog od vodećih proizvođača masa za brtvljenje, poliuretanskih pjena, ljepila, tehničkih sprejeva i aditiva za betone i mortove.
Proizvodi po najvišim EU standardima
“Ponosni smo na snažnu svijest u javnosti o TKK brandu u BiH. Naši proizvodi su urađeni po najvišim EU standardima, te smo prepoznati po kvalitetu proizvoda i inovativnim rješenjima. Postali smo nezamjenjiv partner za izgradnju i obnovu našim klijentima”, istaknuo je Hrbat.
TKK u BiH je prisutan u velikom broju kategorija, te posjeduje diverzificiran portfolio proizvoda.
„Svakako, najvažnije kategorije koje je potrebno istaknuti su poliuretanske pjene, zaptivne mase, ljepila, tehnički sprejevi, zaštitni premazi, aditivi za beton, hidroizolacije, te različite vrste specijalnih mase za staklarstvo i industriju“, objašnjava Hrbat.
Jednostavna i brza pomoći korisnicima
TKK proizvodi i sistemska rješenja imaju za cilj da olakšaju obavljanje posla tzv. “uradi sam potrošačima”, ali i industrijskim korisnicima.
“Nastojimo da aktivno upravljamo cjelokupnim kategorijama proizvoda, kako od njihovog strateškog pozicioniranja, pa sve do odlične tehničke podrške koju naši krajnji korisnici imaju uvijek na raspolaganju. Trudimo se da radimo na unapređenju iskustva kupovine i zadovoljstva naših potrošača”, naglasio je Hrbat.
U tom cilju, u prethodnom periodu uveli su sistem kodiranja proizvoda pomoću određenih boja, što kupcima značajno olakšava snalaženje u širokom TKK asortimanu.
„Prateći naš korporativni slogan „Make it easier”, željeli smo jednostavno i brzo pomoći korisnicima da pronađu pravi proizvod. Smatramo da boje čine izbor lakšim i bržim, čime poboljšavamo ukupno iskustvo kupovine”, tvrdi Hrbat.
Plasman novih proizvoda u 2026. godini
Izvršni direktor TKK u BiH dalje navodi da do kraja 2025. i u 2026. godini idu korak dalje i u planu imaju plasman potpuno novih proizvoda na tržištu, s ciljem da potrošačima značajno olakšaju korištenje proizvoda, ali i samu aplikaciju.
“Kako bismo dodatno osnažili postojeći asortiman, aktivno radimo i na izgradnji potpuno novih kategorija proizvoda, koji još nisu prisutni na našem tržištu. Naravno, digitalizacija i unapređenje postojećih poslovnih procesa su prioriteti koji su uvijek na vrhu agende”, rekao je Hrbat.