City Šped je primjer kako se jednom odlukom udara temelj brzorastućoj kompaniji

City Šped je primjer kako se jednom odlukom udara temelj brzorastućoj kompaniji

Brojni su primjeri bh. poduzetnika koji su savremene poslovne prakse iz svijeta uspješno prenijeli i primijenili u BiH, ali su ipak rijetki primjeri onih menadžera koji su, uz to, u kratkom periodu stvorili i brzorastuću kompaniju.

Ovoj drugoj kategoriji uspješnih definitivno pripadaju Mirza Klico, osnivač kompanije City Šped i njegov brat Amer, direktor ove kompanije koja nudi sveobuhvatnu uslugu špedicije, transporta i skladištenja robe. Prema podacima LRC-a City Šped je danas među tri najbrže rastuće kompanije u sektoru „Ostale pomoćne djelatnosti u prijevozu“ u BiH. Kompanija bilježi trogodišnji rast prihoda i broja zaposlenih, te CAGR od 47 posto.

O iskustvima osnivanja kompanije i početnim izazovima u radu za Poslovne novine govorio je osnivač ove kompanije Mirza Klico.

„Prije osnivanja kompanije ja sam radio u istoj branši, međunarodnoj špediciji. Tokom 2006. godine odlučio sam osnovati domaću kompaniju na bazi tog međunarodnog iskustva, kako bih klijentima ponudio logistiku ne samo na domaćem, nego i na stranom tržištu. Svaki početak je težak. Moj brat Amer i ja smo počeli raditi bez ijednog komitenta, jer smo imali znanje i iskustvo, ali ne i klijente. Sa našom disciplinom u radu i ponuđenom uslugom došli smo do prvih klijenata. Firma je počela da raste, primili smo nove radnike u špediciji, pa u transportu. Trenutno imamo deset uposlenika, a nastavit ćemo zapošljavati“, rekao je Klico za portal Poslovnih novina.

Svoju viziju i poslovni moto, kao i osnovne razloge za brzi rast City Špeda, Klico je sažeo u jednu rečenicu:

„Kvalitetno i odgovorno pružanje usluga na sve udaljenosti i sve dogovorene rokove.“

Brojni su faktori koji mogu biti presudni u tome hoće li neka kompanija kontinuirano bilježiti brzi rast, a našeg sagovornika smo pitali koji su to bili presudni momenti i dešavanja koji mogu dovesti do brzog rasta jedne kompanije.

„Potrebna je žar u poslu. Da vam posao uđe u krv. Ako se ne prepoznajete ili ne pronalazite u nekom poslu nemojte ni gubiti vrijeme. Posebno je važna i ta poslovna vizija, da znate šta hoćete. Morate kroz kontakte sa klijentima uvijek pratiti šta je njihova potreba. Naša kompanija se uvijek prilagođava potrebama klijenata, da njima olakšamo poslovanje kroz našu logističku podršku. Rekao bih i da je ključno biti odgovoran u poslu i raditi na edkuaciji i usavršavanju uposlenika“, zaključio je Klico.

Više o City Špedu možete saznati na profilu ove kompanije na našem portalu, a više o projektu Poslovnih novina „Brzorastuće kompanije u BiH i regiji“ možete pročitati na ovom linku. City Šped je Specijalni partner ovog projekta.

Najnoviji tekstovi

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.