Kolačići i privatnost

Koristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaše iskustvo na našem sajtu, analizirali promet i prilagodili sadržaj. Klikom na "Prihvati sve" pristajete na korištenje svih kolačića. Saznajte više

PočetnaVijestiLesaffre predstavio BIO mješavine: Hljeb se vraća na trpezu - zdraviji, jednostavniji i dugotrajniji

Lesaffre predstavio BIO mješavine: Hljeb se vraća na trpezu - zdraviji, jednostavniji i dugotrajniji

Lesaffre, globalni lider u fermentaciji koji posluje više od 70 godina i zapošljava više od 11.000 ljudi širom svijeta, predstavio je novu generaciju proizvoda. Digo BIO mješavine za kruh.
AUTOR:Mersa Sejfic-Mujanovic
01.12.2025
Lesaffre predstavio BIO mješavine: Hljeb se vraća na trpezu - zdraviji, jednostavniji i dugotrajniji

Riječ je o potpuno organskim, nutritivno bogatim mješavinama koje vraćaju hljeb među preporučene namirnice zdrave prehrane.

Kompanija Lesaffre Adriatic pokriva sedam zemalja u regiji i ima tri Baking Center-a: u Zagrebu, Banjoj Luci i Draču. Njihovi sastojci prisutni su u gotovo svakoj pekarskoj proizvodnji – svaki drugi kruh u našem okruženju sadrži Lesaffre sastojke. Cilj kompanije je da do 2030. godine cijela ambalaža bude 100% reciklabilna.

BIO mješavine vraćaju hljeb na pravo mjesto u ishrani

Kod posebnih režima prehrane hljeb je obično prva namirnica koja se izbacuje. Ali Digo BIO mješavine mijenjaju tu percepciju.

– Ljudi često nepravedno okrivljuju hljeb. Naš cilj je bio stvoriti mješavine koje su ukusne, zdrave, organske i bez aditiva – poručuje Ana Kušt, jedna od kreatorica novih proizvoda.

Sve tri mješavine su izvor proteina, dok Multigrain sadrži i dodatnu količinu vlakana. Poseban naglasak je stavljen na jednostavnu upotrebu – čak i za ljude koji nikada nisu pekli kruh.

Hljeb ostaje svjež minimalno pet dana, a ambalaža je u potpunosti reciklirajuća.

Tri nova proizvoda su:

  • Mediteranski kruh – najjednostavniji za pripremu, neutralnog okusa, idealan za svakodnevnu upotrebu

  • Multigrain – bogat sjemenkama i vlaknima

  • Fini domaći kruh – tradicionalni okus uz moderne nutritivne benefite

Potrošači žele BIO, ravnotežu i povratak domaćoj pripremi

Direktor marketinga Lesaffrea, Miroslav Botić, predstavio je globalna istraživanja: 45% evropskih potrošača aktivno traži BIO proizvode, tržište kruha s kiselim tijestom raste – sa 3 milijarde na očekivanih 6 milijardi dolara, fermentirana prehrana raste s 47 na 57 milijardi dolara i priprema hrane kod kuće raste posebno među mladima.

– Ciklusi u prehrani su dugački. Ljudi su fermentirali hranu prije dvije hiljade godina. Danas se vraćamo korijenima – kaže Botić, dodajući da je dm prvi izlistao ove proizvode i omogućio njihovu široku dostupnost.

Nutricionisti poručuju: Hljeb ne goji, nego pretjerivanje

Nutricionistica Nataša Arsić ističe da postoji mnogo mitova o hljebu:

– Hljeb ne goji – goji nas kalorijski višak. Bijeli hljeb i hljeb od cijelog zrna nisu isto. Integralni kruh duže nas drži sitima, bogat je vitaminima B i E, magnezijem i vlaknima. Važno je da hljeb koji jedemo ima nutritivnu vrijednost – poručuje Arsić.

“Bosna i Hercegovina je odrasla na hljebu”

Gastro stručnjakinja Marijana Zubak naglašava da je hljeb temelj naše prehrane:

– Kod nas je skoro svetogrđe reći da hljeb ne valja. Važno je znati koji kruh biramo i u kojoj količini ga konzumiramo. Ovo što je Lesaffre napravio je revolucionarno – kaže ona.

Trend rasta kiselog tijesta

Pekarski stručnjak Hari Kuper potvrđuje da raste potražnja za drugačijim vrstama hljeba:

– Ljudi traže kvalitetnije, nutritivno bogatije opcije. Najveći porast je u kruhu s kiselim tijestom. Najteže je napraviti starter koji traje 7–10 dana. Proces ima više faza i zahtijeva vrijeme, ali rezultat je neuporediv – objašnjava Kuper.

Hljeb se vraća, ali u zdravijoj, modernijoj formi

Lesaffre je ovim projektom spojio tradiciju, nauku i savremene prehrambene trendove. Digo BIO mješavine promovišu: zdraviji hljeb, jednostavniju pripremu, nutritivne benefite I ekološki prihvatljivu ambalažu

U svijetu koji se vraća fermentaciji i domaćoj pripremi hrane, ovi proizvodi predstavljaju odgovor na globalne trendove, ali i na potrebe regionalnog tržišta koje je, kako stručnjaci kažu – “odraslo na hljebu”.