Kolačići i privatnost

Koristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaše iskustvo na našem sajtu, analizirali promet i prilagodili sadržaj. Klikom na "Prihvati sve" pristajete na korištenje svih kolačića. Saznajte više

PočetnaKompanijeJYSK Bosna i Hercegovina ostvario izvanredne godišnje rezultate

JYSK Bosna i Hercegovina ostvario izvanredne godišnje rezultate

S kontinuiranim snažnim fokusom na dobre ponude i konkurentne cijene, JYSK Bosna i Hercegovina je u finansijskoj godini 2024/25. ostvario izvanredne rezultate u pogledu prometa, EBIT-a i rasta broja kupaca.
AUTOR:Mersa Sejfic-Mujanovic
02.12.2025
JYSK Bosna i Hercegovina ostvario izvanredne godišnje rezultate

U finansijskoj godini 2024/25. (FY25) promet JYSKa Bosna i Hercegovina porastao je za 11,4 %, na 96.065.900 BAM, dok je EBIT dosegnuo 19.894.745,6 BAM, što predstavlja rast od 8,4 % u odnosu na prethodnu godinu. Istovremeno je poželio dobrodošlicu 72.711 novih kupaca, što predstavlja rast od 7,2 %.

„Finansijska godina 2025. bila je izvanredna godina za nas, obilježena snažnim rastom. U izazovnom okruženju kupci sve više traže vrijednost za novac i odlične ponude, a ponosna sam što su naši timovi u svim prodavnicama svakodnevno uspjeli osigurati vrhunsku uslugu. Ovi rezultati potvrđuju da kupci prepoznaju našu kvalitetu i povjerenje koje gradimo“, izjavila je Vesna Kukić Lončarić, Country direktorica JYSKa Bosna i Hercegovina.
„Ovogodišnji rezultati dodatno su dobili na značenju, jer smo obilježili 15 godina JYSKa u BiH, što potvrđuje dugoročnu stabilnost brenda na ovom tržištu“, dodala je.

Ekspanzija i ključni poslovni dosezi u Bosni i Hercegovini

JYSK Bosna i Hercegovina nedavno je dodatno ojačao svoju prisutnost na domaćem tržištu kroz kontinuiranu ekspanziju i modernizaciju postojećih prodavnica. Kompanija nastavlja ulagati u razvoj maloprodajne mreže te unaprjeđenje ponude proizvoda za spavanje i uređenje doma. Snažan rast prometa i broj novopridošlih kupaca potvrđuju kontinuiranu potražnju te stabilnu tržišnu poziciju brenda u BiH.

Istovremeno, JYSK Bosna i Hercegovina aktivno provodi globalnu strategiju „Customers’ First Choice“, usmjerenu na pružanje još boljeg iskustva kupcima, optimizaciju procesa i dodatno jačanje digitalnih i logističkih kapaciteta.

JYSK globalno: snažan rast i širenje na nova tržišta

Ekspanzija je dio JYSKovog DNK-a, što potvrđuju i rezultati na globalnoj razini. Tokom FY25 JYSK je ostvario historijske iskorake otvaranjem prvih prodavnica na dva nova kontinenta. U Maroku, u Africi, kompanija je otvorila vlastite prodavnice, dok su u Urugvaju, u Južnoj Americi, prve prodavnice otvorene putem lokalnog franšiznog partnera.

U FY25 JYSK je globalno otvorio 148 novih prodavnica, tako da je kraj finansijske godine kompanija dočekala s ukupno 3.575 prodavnica u 50 zemalja. Od toga se 225 prodavnica u 21 državi vodi putem franšize, dok su preostale 3.350 prodavnice u 29 zemalja u direktnom vlasništvu JYSKa.

Ovi impresivni rezultati na svjetskoj razini jasno pokazuju razmjere JYSKovog poslovanja, ali i stvaraju okvir u kojem Bosna i Hercegovina nastavlja ostvarivati snažan rast i doprinositi ukupnom uspjehu kompanije.

Smanjenje emisija u prodavnicama

Kao dio JYSKovih klimatskih ciljeva, koji su odobreni od strane globalno priznate inicijative Science Based Targets (SBTi), kompanije se obvezala smanjiti emisije iz scope 1 i 2 za 50,4 % do kraja FY32. Iako je JYSK otvarao nove prodavnice, rezultati FY25 pokazuju da je istovremeno uspio smanjiti ukupne emisije u scope 1 i 2 za 1,2 % u odnosu na FY22.

Većina emisija u scope 1 i 2 dolazi iz prodavnica, a u FY25 JYSK je smanjio emisije po prodavnici za 9 % u usporedbi s FY22. U pogledu scope 3, JYSK radi na odvajanju rasta poslovanja od povećanja emisija, a u protekloj finansijskoj godini smanjio je emisije po prodanoj toni proizvoda za 16,5 % u odnosu na FY22.

 

Pogled prema naprijed

Početkom FY26 uvedena je nova globalna strategija „Customers’ First Choice“, koja definira ključne prioritete za razdoblje 2025–2028.

„U nadolazećem razdoblju nastavit ćemo ulagati u modernizaciju prodavnica, razvoj naših zaposlenika i dodatno poboljšanje iskustva kupaca. Ostajemo vjerni temeljnim JYSK vrijednostima: trgovac, kolega i timski duh – koje su temelj naše uspješnosti i prepoznatljivosti na tržištu Bosne i Hercegovine“, zaključila je Vesna Kukić Lončarić.

FY25 u brojkama – JYSK Bosna i Hercegovina

• 11,4 % rasta prometa, ukupno 96.065.900 BAM

• 8,4 % rasta EBIT-a, ukupno 19.894.745,6 BAM

• 7,2 % rasta broja kupaca, odnosno 72.711 novih kupaca

• 15 godina JYSKa u BiH

• 9 % smanjenja emisija stakleničkih plinova po prodavnici (scope 1 i 2, u usporedbi s FY22)

• 16,5 % smanjenja emisija po prodanoj toni proizvoda (scope 3, u usporedbi s

FY22)