Lejla Suljić, Herbal Group d.o.o. Sarajevo: Naša misija je obogatiti gastronomsku i turističku ponudu BiH

Vodeća bh. grupacija sa najvećim brojem svjetskih brendova iz oblasti industrije hrane i pića, kao i spa usluga, Herbal Group d.o.o. Sarajevo, osnovana je 2019. godine s ciljem podizanja kvaliteta ugostiteljskih usluga.
Prema riječima Lejle Suljić, direktorice marketinga Herbal Group, nastavljaju širiti svoj tim i mrežu poslovnica u skladu s razvojem novih projekata.
„Naša misija je obogatiti gastronomsku i turističku ponudu BiH dovođenjem svjetskih i razvojem domaćih brendova. Cilj nam je širenje mreže poslovnica, te stvaranje prostora koji kombiniraju vrhunsku uslugu, estetiku i doživljaj”, istaknula je Suljić.
Možete li za naše čitaoce ukratko predstaviti pet brendova Herbal Group?
“Caribou Coffee je američki lanac kafeterija, koji uz vrlo ukusnu hranu, poslužuje isključivo 100 posto Arabica kafu. Sa kafeterijama u Sarajevu i u Mostaru, Caribou Coffee je jedini te vrste u BiH.
Herbal Spa je međunarodni brend i vodeći je u oblasti spa usluga u BiH, sa jedinstvenim konceptom beauty i relax tretmana. Herbal Spa jedini na tržištu ima u ponudi marokansko kupatilo.
Mado je turski lanac restorana svjetskog renomea, sa posebno razvijenim konceptom za sladoled i peciva. Poseban specijalitet kuće, po kojem je Mado postao poznat širom svijeta je sladoled od kozijeg mlijeka.
Burgo je domaći brend brze hrane, sa ciljem da uskoro postane internacionalni lanac. Za kratko vrijeme, Burgo se sa svojom poslovnicom na sarajevskoj Baščaršiji nametnuo posebnom recepturom.
Lav Farm, kao peti brend je farma lavande i jedinstvenog gastro-turističkog prostora u blizini Visokog.“
Kakva je Vaša ocjena o poslovanju Herbal Group za devet mjeseci tekuće godine?
“Zadovoljni smo ostvarenim rezultatima. Posebno smo ponosni što uspijevamo paralelno razvijati nove projekte i istovremeno održavati visoke standarde u postojećim poslovnicama. Rast prisutnosti brendova i zadovoljstvo klijenata potvrđuju ispravnost naše strategije.”
Koje najvažnije projekte ste realizovali u 2025. godini?
“Izdvajamo otvaranje Mado restorana u Mostaru i nove Caribou Coffee poslovnice na Dobrinji. Također, izgradnjom dodatnog zatvorenog objekta na farmi lavande, nastavili smo razvijati kapacitete i tog segmenta našeg rada.”
Šta predstavlja ključnu misiju i strategiju Herbal Group u BiH?
“Naša misija je obogatiti gastronomsku i turističku ponudu BiH, dovođenjem svjetskih i razvojem domaćih brendova. Cilj nam je širenje poslovanja u ostalim gradovima, te stvaranje prostora koji kombiniraju vrhunsku uslugu, estetiku i doživljaj.”

Koje značajne projekte namjeravate realizirati do kraja godine?
“Do kraja godine planiramo otvoriti nove poslovnice brendova Mado i Burgo. Fokusirani smo na dalji rast u Sarajevu i Mostaru, kao i jačanje prisustva u segmentu ugostiteljskih usluga.”
Kakva su Vaša očekivanja i poslovni planovi za narednu godinu?
“U 2026. godini planiramo otvaranje novih poslovnica svih naših brendova i u drugim gradovima u BiH. Paralelno s tim, jačamo regionalnu prisutnost grupacije. Fokus će biti i na razvoju novih koncepta poslovnica, digitalizaciji usluga, te unaprjeđenju prepoznatljivosti svih brendova unutar našeg portfolija.”