Tema u fokusu

Vokel će investirati preko dva miliona KM u Livnu


Kompanija Vokel planira investirati u novi moderni izložbeno-prodajni salon koji planiraju otvoriti do kraja ove godine, a biti će smješten u Livnu. Investicija se procjenjuje na preko dva miliona KM, potvrdio je za Poslovne novine Daniel Knezović, direktor marketinga u Vokelu.

Osnovna djelatnost ove firme je uvoz, izvoz i prodaja materijala za vodovodne instalacije, transportnih i distribucijskih vodovoda, keramike, sanitarija, parketa, laminata te uređaja i opreme za centralno grijanje i klimatizaciju.

„Novi salon će se prostirati na oko 1600 metara kvadratnih gdje će naši potencijalni kupci moći uživati u najnovijim trendovima iz branše koji prestavlja društvo Vokel. Svakako da ovakva investicija koja će i arhitektonski uljepšati ovaj grad zaslužuje da se osvježi sa novim zapošljavanjima kojih će naravno biti. Trenutno upošljavamo preko 250 radnika“, rekao je Knezović.

On je istakao da Vokel uspješno posluje na tržištu BiH i izvan njega te je podsjetio da je prošlu godinu kompanija obilježila otvaranjem novog izložbeno prodajnog salona u Trebinju.

„U neposrednoj blizini granice s Hrvatskom i Crnom Gorom Vokel je otvorio novu poslovnicu koja će svakog posjetitelja oduševiti bogatim izborom proizvoda koje mogu razgledati u prodajnom prostoru. Ovaj objekat se prostire na 1200 metara kvadratnih. Zahvaljujući kupcima koji su prepoznali našu kvalitetu Vokel je postao vodeći brand na cijelom tržištu BiH i šire“, kazao je Knezović.

Vokel trenutno ima 13 poslovnica smještenih u Sarajevu, Mostaru, Banjoj Luci, Tuzli, Bihaću, Jajcu, Livnu, Brčkom, Prijedoru, Bijeljini, Trebinju i Imotskom te centralnim sjedištem u Vinjanima – Posušju. Navedeni objekti se protežu na 44.936 metara kvadratnih, a popraćeni su sa 115.605 metara kvadratnih okolnog zemljišta. Vokel posjeduje preko 40 dostavnih vozila, velikog i malog kapaciteta, kako bi u što kraćem vremenskom roku isporučio robu svojim kupcima i poslovnim partnerima.

„Svoj uspjeh Vokel može zahvaliti dobroj lokalnoj i regionalnoj pokrivenosti tržišta, dosljednosti u provođenju poslovne strategije Uprave Društva, iskustvu i profesionalnosti zaposlenika te timskim radom i  planiranjem“, zaključio je Knezović u razgovoru za Poslovne novine.