Google je objavio opsežan izvještaj o pojavi i problemima vezanim za oglase koji ne poštuju propisana pravila na njihovom oglašivačkom servisu.
Prošle godine Google je uklonio više od 3,2 milijardi oglasa koji nisu poštivali pravila uporabe (što je više od 100 uklanjanja po sekundi).
Ta brojka označava rast broja uklonjenih oglasa s Googleovih servisa na godišnjoj razini (uklonjeno je gotovo dvostruko više reklama). U izvještaju se ističe i kategorizacija odnosno razlog za uklanjanje oglasa.
Oko 79 miliona oglasa korisnike je vodilo na internetske stranice inficirane zloćudnim aplikacijama (uklonjeno je 400 hiljada takvih internetskih stranica). Oko 66 miliona oglasa uklonjeno je jer se radilo o simuliranju legitimnih dijelova sučelja računara ili pak simulaciji sastavnih dijelova internetske stranice koju je korisnik posjetio. Oko 48 miliona oglasa je uklonjeno jer su vršili instalaciju programa bez korisnikove dozvole i znanja.
Na crnu listu stavljeno je i oko 700 hiljada mobilnih aplikacija te 90 hiljada internetskih stanica. Mjesečno se zbog kršenja pravila uklanjaju oglasi s 2 miliona internetskih stranica, dok je od aprila 2017. godine uklonjeno 8.700 oglasa sa stranica zbog novog pravila o oglasima koji potiču na diskriminaciju i nasilje.
Oko 12 hiljada internetskih stranica je uklonjeno jer su bez dozvole distribuirali tuđi softver, dok je istodobno zatvoreno 7000 AdWords računa zbog takozvane “tabloid cloaking” prakse kada su reklame za pojedine proizvode skrivene u naizgled legitimnim senzacionalističkim vijestima.
Na kraju valja napomenuti kako se Google posvetio i dodavanju novih pravila koja se posebice dotiču finansijski rizičnog poslovanja, kao što su kriptovalute, trgovanje na stranim berzama i kockanje, prenosi SEEbiz.