Tema u fokusu

Alfa Therm lider u svojoj djelatnosti


Alfa Therm d.o.o. svojim klijentima nudi niz usluga iz oblasti grijanja, klimatizacije, ventilacije, tehničkih planova, precizne klimatizacije, automatike, centralnih nadzornih sistema i ostalih djelatnosti vezanih za navedene instalacije.

Sve usluge kreirane su na način da ispune zahtjeve klijenata, prvenstveno vodeći računa o kvaliteti, a za Poslovne novine govorio je direktor Željko Božić, koji je kompaniju doveo do liderske pozicije u svojoj djelatnosti kada je u pitanju ukupni prihod u protekloj godini.

Koliko ste zadovoljni poslovanjem u tekućoj godini?

”Godina još nije završena, ali prema trenutnim pokazateljima imamo više nego dovoljno razloga biti zadovoljni. Alfa Therm ostvaruje kontinuirani rast kako po prihodima, uslugama koje nudimo, razini kvalitete, tako i po broju uposlenih. Prošle godine proslavili smo 30. godina postojanja, a da bi se doživjele i preživjele sve te godine potrebno je bilo profesionalizirati kompaniju, što smo mi na vrijeme i učinili. Svjesni smo da ništa ne dolazi slučajno, te da je kontinuirani poslovni uspjeh, pogotovo u današnjim kompleksnim tržišnim uvjetima, posljedica prvenstveno dobre interne organizacije, visoke razine odgovornosti prema klijentima i partnerima, te pouzdanosti rješenja koje nudimo.”

Da li je bilo dodatnog zapošljavanja?

”Ljudski resursi su top tema. Svima nedostaje kvalificiranog kadra. Međutim, smatram da ovaj negativan trend može u konačnici imati i pozitivne rezultate ako ih kao društvo budemo znali prepoznati. Mi smo u Alfa Thermu već davno počeli raditi na ovom problemu. Kontinuirano upošljavamo nove ljude, tako da danas Alfa Therm grupacija broji preko 150 djelatnika, od kojih je 30 inženjera. Fluktuacija ljudi kod nas je minimalna. Dosta investiramo u razne vidove edukacija, najviše u tehničke i menadžerske edukacije, bilo interno ili eksterno. Trudimo se animirati mlade ljude i studente kroz brojne projekte kojima podupiremo njihov rad, a time i prepoznajemo buduću kvalitetnu radnu snagu. Imamo usku saradnju sa akademskom zajednicom, srednjim školama i ostalim obrazovnim ustanovama.”

Na koji način se namjeravate još bolje pozicionirati na bh. tržištu?

”Moramo se približiti novim investitorima kojih, naravno, ima. Također, trebamo podignuti nivo saradnje sa postojećim. Drugim riječima, ne smijemo zaboraviti od koga živimo. Nastavit ćemo nuditi kvalitetu usluge koju naši investitori i zaslužuju, a to zahtjeva stalna ulaganja. Najvažnija ulaganja su u naše kadrove jer je to zasigurno naš najmoćniji resurs. Naravno, pratimo globalna kretanja i najnovija tehnološka dostignuća, te na temelju analiza planiramo svoje daljnje korake.”

Koje su vaše prednosti u odnosu na konkurenciju?

”Kompletnost usluge je ono što nas čini različitima i što nam omogućava da održimo lidersku poziciju u branši. To znači da klijentima nudimo kompletnu uslugu projektiranja, montaže, automatske regulacije, održavanja i servisiranja iz područja grijanja, klimatizacije i ventilacije vodeći računa o energetskoj efikasnosti i očuvanju životne sredine. Naš fokus su investicije kao što su trgovački centri, industrijski objekti, bolnice, hoteli, sakralni objekti, server sale i ostali objekti posebne namjene. Svim našim  klijentima pristupamo individualno i nudimo uslugu koja  predstavlja optimalan omjer cijene i kvalitete. Kao što je već ranije spomenuto, stručnost i odgovornost su naši prioriteti, tako da naši klijenti mogu biti sigurni da će dobiti razinu usluge prema najvišim standardima koje sami sebi iznova postavljamo, odnosno da će dobiti Alfa Therm kvalitetu”.

Razgovarao: Alen MEHANOVIĆ