Tema u fokusu

Nove investicije Amelšeha vrijedne 1.125.000 KM


„Kvalitet proizvoda, proširenje asortimana i zadovoljstvo kupaca“ glavni je moto kompanije „Amelšeh“ d. o. o. iz Velike Kladuše,  koja se bavi veleprodajom i maloprodajom vodomaterijala, materijala za centralno grijanje, sanitarne opreme i keramike renomiranih svjetskih proizvođača  i u toj branši je lider u skupini srednjih preduzeća u BiH.

Iz godine u godinu bilježe lagani porast, kako u zapošljavanju, tako i u ukupnom prometu i razvoju, a prema riječima Amela Melkića, direktora Amelšeh-a, prihodi kompanije u 2018. dostigli su cifru od 18.704 416 KM, neto dobit nakon oporezivanja iznosila je 823.643 KM, dok je broj uposlenih povećan na 20.

„Amelšeh je osnovan kao porodična firma 1996. godine, sa veoma skromnim resursima, ali jasnom vizijom i nepokolobljivom voljom za uspjeh, tako da i danas postiže zavidne rezultate na BiH tržištu“, kaže Melkić.

Ključ uspješnog poslovanja kompanije je kvalitetan prodajni asortiman, cijena proizvoda, promocija kompanije kroz iskrenost i povjerenje, kao i dostupnost njihovih prodajnih proizvoda-materijala do krajnjih kupaca, zahvaljujući angažovanju vlastitog voznog parka.

„Naš prioritet je da svaki kupac mora biti zadovoljan i svu robu dostavljamo na kućnu adresu. Imamo povoljne cijene, bavimo se uvozom preko 20 brendova svjetskih poznatih marki i distribuiramo robu na cijelom području BiH. Ali, isto tako bilježimo i povećanje inokupaca, kako iz Hrvatske i Slovenije, tako i iz zemalja EU, uglavnom naše dijaspore“, dodaje Melkić.

Svi proizvodi iz asortimana Amelšeh imaju odgovarajuće certifikate i neophodne informacije, vezane za garantne rokove, održavanje i servisiranje.

„To se odnosi na našu cjelokupnu bogatu paletu proizvoda, bilo da su u pitanju kotlovi, kamini, etažne peći, radijatori ili solarni sistemi u segmentu grijanja, zatim vodomaterijal, te  kade i kupaoni namještaj u segmentu sanitarija, kao i podna i zidna italijanska i španska keramika“, objašnjava Melkić.

Menadžment kompanije Amelšeh primjenio je u svom poslovanju tradicionalne marketing percepcije 4P – (politika proizvoda, politika cijena, politika promocije i politika distribucije), kao i digitalno globalizacijske ,,imperative“ 3K – (kooperacija, konkurencija, konfrontacija), Značajna sredstva uložili su u investicije, tako da uspjeh nije izostao.

„Prvi vlastiti poslovni prostor u užem centru grada, oko 60 metara kvadratnih, firma je kupila 1999. godine, a u sljedećih deset godina izgradili su još 1.300 kvadrata poslovnog prostora  u industrijskoj zoni Polje i 1.100 kvadrata  skladišno-poslovnog prostora, da bi prošle godine povezali i natkrili ta dva objekta s dodatnih 600 kvadrata“, dodaje Melkić.

Kad su u pitanju planovi i investicije u 2019/2020. godini, u kompaniji Amelšeh pripremaju dva značajna projekta.

„Riječ je o projektu za novi skladišni prostor oko 2.400 metara kvadratnih, koji će se nalaziti u sklopu naših postojećih poslovnih objekata, a investicija je vrijedna oko 800.000 KM. Osim toga, planiramo i ulaganje za kupovinu novog kamiona, što predstavlja investiciju ‘tešku’ 325.000 KM“, kaže Melkić.

Prema njegovim riječima, još jedan razlog zbog čega firma Amelšeh konstanto upješno posluje je i odlično izgrađen odnos menadžmenta sa radnicima.

„Osim dobrih  poslovnih rezultata, bitno nam je da je Amelšeh  i socijalno osjetljiva firma, tako da je u čitavoj BiH prepoznatljiva po svom humanitarnom djelovanju“, kaže Melkić.

(Piše: Irena VASIĆ-DOBRIĆ)