Novosti

Lidl otvara 25 trgovina na istočnoj obali SAD-a


Lidl će u sljedećih godinu dana otvoriti 25 novih trgovina širom američke istočne obale i time dostići brojku od sto trgovina u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD).

Kada je otvorio prvu prodavnicu u SAD-u u 2017. Lidl je postavio veoma ambiciozne ciljeve i najavio otvaranje čak 100 trgovina odmah u prvoj godini, a oslanjao se na već uobičajene taktike privlačenja kupaca, snižavanje već ionako niskih cijena, ponuda uglavnom privatnih brendova i organske hrane i široka ponuda svježih namirnica.

Ipak, taj njemački diskontni lanac svoju strategiju nije prilagodio američkim potrošačima i tako u samom početku napravio grešku. Lidlove trgovine su, smatraju Amerikanci, prevelike te se nalaze predaleko od centra gradova čime prestaju da budu prikladna opcija.

Lidlova najveća greška bila je građevinska strategija. Kada su trgovine velike, potrošači smatraju da je teško i komplikovano kupovati“, objasnio je analitičar Simon Johnstone.

Maloprodajni div je promijenio strategiju i usporio otvaranje novih trgovina, a prošle godine je došlo i do promjene izvršnog direktora kompanije. Uz to, Lidl je u SAD sklopio partnerstvo s kompanijom Boxed i tako uveo dostavu u svoju ponudu, te je počeo otvarati manje trgovine u prometnim područjima.