Triglav osiguranje je, pored velike nagrade za marketinšku odličnost 2019., dobilo i nagradu u kategoriji velikih preduzeća za marketing prema krajnjim kupcima (B2C).
Prema riječima organizatora uspjeh treba pripisati inovativnom rješavanju izazova korisnika i izuzetnom razlikovanju aktivnosti u različitim segmentima.
U Triglav osiguranju kažu da i pored dugogodišnje tradicije svo vrijeme podstiču traženje zajedničkih rješenja za izazove savremenog vremena u industriji u kojoj djeluju.
“Lideri smo u uvođenju novosti u svojoj industriji. Takođe čuvamo visok stepen povjerenja i zadovoljstva naših klijenata. Drugačiji smo i to se, prije svega, odražava u inoviranju poslovanja s ciljem efikasnijeg približavanja našim klijentima“, kažu u Triglav osiguranju.
Među ovogodišnjim finalistima su bila preduzeća, Ceneje, Danfoss Trata, Intra Lighting, Coca-Cola HBC Slovenija, LumarIG, Športna loterija, Mercator, SPAR Slovenija i Triglav osiguranje.
Društvo za marketing Slovenije je nagradu za marketinšku odličnost dodijelio petu godinu zaredom.
Dosadašnji dobitnici su Droga Kolinska (2018), Steklarna Hrastnik(2017), Adria Mobil (2016) i Postojnska jama (2015).