Tema u fokusu

Prestige Glam d.o.o. Vitez – rekordni rezultati poslovanja u 2018.


Da branša trgovine proizvodima i uslugama uljepšavanja u BiH evoluira često neshvatljivom brzinom, najbolje pokazuje primjer kompanije Prestige Glam d.o.o. Vitez.

Ova brzorastuća kompanija je u 2018. godini ostvarila rekordne rezultate poslovanja. Prihod ove elitne kompanije za uvoz i distribuciju kozmetičkih i frizerskih proizvoda i alata za područje Jugo-istočne Europe dostigao je u 2018. godini cifru od 1.778.248 KM, dobit 192.749 KM, dok je procenat rasta prihoda u 2018. veći za 9,4 posto u odnosu na 2017.

Također, prema riječima Aleksandre Gudelj, direktorice kompanije Prestige Glam, povećan je i broj uposlenih, kao i broj klijenata.

“Mogu reći da je 2018. godina bila prekretnica, koja je odlučila naš daljni smjer poslovanja. Vjerovatno ni sami nismo bili svjesni snage projekata i novih partnerstava, sve dok isti nisu doveli do našeg razvoja i svojevrsne metamorfoze. Kada uporedimo naše planove i očekivanja unazad nekoliko godina, sa trenutnim statusom i budućim investicijama, teško je povjerovati koliki smo put već prešli, ali i koliki je ispred nas”, kaže Gudelj.

Bit kompanije Prestige Glam, koja uspješno posluje još od 2012. godine, obuhvaćena je krilaticom “dobrodošli u istinski dom ljepote”, a njihova osnovna misija je ljepotu učiniti dostupnom, uz vrhunski asortiman proizvoda za uljepšavanje, profesionalne usluge, ali i edukaciju.

“Naša kompanija je svoje djelovanje zaokružila kroz četiri sektora, koji izvrsno funkcioniraju zasebno, ali tajna naših rezultata leži u cjelovitosti i međusobnoj saradnji između njih. Ta četiri sektora, koje možemo nazvati i stubovima naše kompanije su: maloprodajni (shop), veleprodajni, Studio i Akademija. Kroz prva dva sektora, Prestige Glam vrši distribuciju proizvoda za njegu i uljepšavanje na teritoriji BiH”, objašnjava Aleksandra Gudelj, dodajući da je u toku i kreiranja web shopa – online trgovine s mogućnošću prodaje van granica naše zemlje.

Uslužni sektor sastoji se od luksuznog Studia za uljepšavanje, koji je smješten u srcu Poslovne zone Viteza u kojem nude sve usluge uljepšavanja i njege kose, lica i tijela, uz korištenje visokokvalitetnih preparata, a za neke od njih su i distributeri u BiH.

“Brandovi koje trenutno Prestige Glam zastupa u BiH su: Nashi (Italija), Keratherapy (SAD), Makeup Addiction cosmetics (UK) , Ofra Cosmetics (SAD), a naš krunski brand je Glam Lash – prvi domaći brand umjetnih trepavica”, kaže Aleksandra Gudelj, koja je dizajnirala i osmislila ovaj brand.

Četvrti sektor Prestige Glam je Akademija, koja predstavlja “know how” ili svojevrsni ključ uspješnosti korištenja proizvoda.

“Naša Akademija kroz godišnji plan okuplja veliki broj profesionalnih frizera, kozmetičara i šminkera, a trenutno je većina programa posvećeno šminkerima, kojima nudimo sve nivoe edukacija i usavršavanja. Na ovaj način, vrši se stanovit utjecaj na oblikovanje postojećih i budućih profesionalaca, ali i podizanje svijesti krajnjih potrošača proizvoda”, dodaje Aleksandra.

Da se kompanija Prestige Glam svrsta među vodeće brzorastuće kompanije u BiH, doprinijela je prije svega vizija menadžmenta, ali i konstantan rad na inovacijama i novim idejama, odlični odnosi sa strateškim partnerima čije proizvode distriburiraju, kao i konstantni napredak i razvoj ovog kolektiva.

Ključ našeg uspjeha je stalno osluškivanje i istraživanje tržišta, te priprema novih projekata, proizvoda i edukacija. Vjerujemo da su inovacija i znanje osnova napretka u bilo kojoj branši, a naročito u branši trgovine proizvodima i uslugama uljepšavanja”, kaže Aleksandra.

U planovima ove kompanije za 2019. godinu predviđeno je daljnje širenje asortimana, ali i predstavljanje dva nova prestižna branda iz svijeta make up-a i uljepšavanja. Osim toga, njihova želja je i da prošire edukativni segment.

“Prvi veći događaj edukativnog sadržaja očekuje nas već od 15. do 20. jula ove godine, kroz Masterclass, kada naša Akademija postaje dom znanja za gotovo 200 regionalnih šminkera i make up entuzijazista. Ovaj događaj je poseban, jer je svojevrsna fuzija između biznis seminara, edukacije šminkanja i frizura, life coach treninga i media treninga, pri čemu su predavači respektabilna imena u branšama koje zastupaju”, kaže Aleksandra Gudelj.

(Piše: Irena Vasić-Dobrić)