Tema u fokusu

Štamparija ‘Margo’ – Na prvom mjestu inovativnost i pouzdanost


Lider u u pružanju usluga štampe i outdoor oglašavanja u BiH, digitalna štamparija “Margo” d.o.o. Istočno Sarajevo, ostvarila je u prvih devet mjeseci 2019. godine rast prihoda za 10 posto u odnosu na isti period 2018.

Međutim, poslovni rast ne predstavlja primarni cilj za štampariju Margo, već kvalitet, pouzdanost i inovativnost, kao ključne vrijednosti ove renomirane kompanije, koja već duži niz godina uspješno posluje pod sloganom „gdje dizajn postaje stvarnost“.

Cilj menadžmenta ove kompanije, prema riječima Anđele Čulina, direktorice „Margo“ d.o.o. Istočno Sarajevo, između ostalog je i unapređenje proizvodnih procesa, kvalitet usluga i proizvoda sa tehnološki najnaprednijim materijalima, njegovanje partnerskog odnosa sa klijentima, te razvoj štamparije kao društveno odgovorne kompanije.

Ostvaren rast prihoda za 10 posto u 2019.

„U prvih devet mjeseci 2019. godine nastavili smo rast poslovanja, što u procentima iznosi nekih 10 posto, a to nam je i bio plan. Zaposlili smo novi kadar, uložili smo u opremu i u razvoj novih proizvoda“, kaže Čulina.

Kompanija Margo je osnovana 1999. godine, kao društvo za pružanje usluga štampe i izrade raznih vrsta grafičkih materijala.

Od tada do danas, kompanije je prošla kroz brojne faze restrukturiranja.

Kako navodi dalje Čulina, stručnost, analitičnost i odgovornost omogućili su digitalnoj štampariji Margo da se prilagodi zahtjevima klijenata i uslovima tržišta.

„Svakodnevno sarađujemo sa velikim brojem kompanija na osjetljivom poslu promocije proizvoda, a njihovo zadovoljstvo je naš uspjeh. Trudimo se da unaprijedimo postojeću ponudu i uslugu i da budemo inovativni. Naše ciljno tržište je BiH. Jer, bez ulaska naše države u EU teško je izaći na evropsko tržište, a u regionu je ogromna ponuda sličnih proizvoda kao što su naši“, objašnjava Čulina.

Osim štampe viskog kvaliteta, Margo u svojoj bogatoj paleti usluga i proizvoda ima veliki broj kvalitetnih  materijala, od kojih izrađuju razne vrste proizvoda: banere, tapete, naljepnice, stalke, police, ekstenzije.

I u segmentu outdoor oglašavanja postigli su sjajne rezultate.

„Uspješno smo realizovali projekat dijela brendinga i označavanja, unutršanjeg i vanjskog prostora za potrebe godišnjeg sastanaka Evropske banke za investicije i razvoj. Svjesni smo da uvijek možemo bolje i bar za korak dalje. I to nam ne da da stanemo“, naglasila je Čulina.

Da bi ostvarili kvalitet koji zahtjeva tržište, ključna stvar prema mišljenju Čuline je edukacija kadra, u koji neprestano ulažu, kroz trening, usavršavanja i seminare.

„Naš tim za istraživanje i razvoj novih proizvoda, svakodnevno radi na pronalasku novih materijala i tehnike obrade istog, kako bi ga prilagodili zahtjevima tržišta i postojećoj tehnologiji. Ne odustajemo ni od najzahtjevnijih projekata, čak i kada prevazilaze naše trenutne mogućnosti“, ističe Čulina.

Korak ispred konkurencije

Kompanija Margo je dostigla lidersku poziciju u svojoj branši, zahvaljujući inovativnosti zaposlenih, ali i činjenici da se nalazi u vrhu bonitetno pouzdanih kompanija u BiH.

„Inovativnost nas drži uvijek jedan korak ispred konkurencije, te samim tim spremno dočekujemo nove zahtjeve klijenata i preuzimamo realizaciju novih projekata koji zahtijevaju nove načine štampe, inoviranu kombinaciju tehnike i tehnologije, da bi konačan proizvod imao oblik kako je inicijalno zamišljen“, dodala je Čulina.

Strateško planiranje za dugoročno održavanje liderske pozicije kompanije Margo na bh. tržištu je, prema riječima Čuline, ključno.

„Osnovni motivator za napredak je zadovljstvo klijenata. Ovo navodim stoga jer nam je cilj da svakom proizvodu, pored njegove generičke, dodamo vrijednost. Istraživanjem se pokazalo da je upravo ta dodana vrijednost proizvodu ključna u prepoznavanju i različitosti proizvoda, te direktno utiče na potražnju istog“, kaže Čulina.

Od veoma jake konkurencije u BiH, Margo se izdvaja na osnovu još dvije važne odlike, pristupačnosti i diverzifikaciji.

Otvoreni su za komunikaciju sa novim i postojećim klijentima na način da im se mogu obratiti putem svih modernih kanala (facebook, google, web form, e- mail, dm…), sa zahtjevom za ponudu rješenja za projekte.

„Na svaki zahtjev blagovremeno odgovaramo. Pri odgovoru klijentima ponudimo najefikasnije rješenje, odnosno nekoliko opcija u zavisnosti od budžeta kojim raspolažu“, objašnjava Čulina.

Kompanija Margo i u narednoj 2020. godini planira uvođenje novih tehnologija, kao i razvoj novih proizvoda, te očekuju jednak poslovni rast oko 10 posto, kao u ovoj godini.

Zvijezda bonitetne pouzdanosti za štampariju „Margo“

„Vrlo smo zadovoljni da smo nakon dugogodišnjeg rada i strateškog pozicioniranja na tržištu, dobili ovako značajno priznanje, kao što je Zvijezda i certifikat bonitetne pouzdanosti, koje su nam dodijelili LRC i Poslovne novine. Priznanje smatramo potvrdom našeg konstantnog praćenja zahtjeva tržišta i ulaganja u nove kapacitete, kako bi klijentima pružili što kvalitetniju uslugu“, kaže Anđela Čulina.

Piše: Irena Vasić-Dobrić