Tema u fokusu

Liderska pozicija Lutrije BiH potvrđena certifikatom bonitetne pouzdanosti


Jedini priređivač igara na sreću u BiH kojem je dodijeljen Certifikat bonitetne pouzdanosti, Lutrija BiH d.o.o, ostvarila je povećanje prihoda od 8 posto u prvih devet mjeseci 2019. godine u odnosu na isti period 2018. godine.

Finansijski rast Lutrije BiH, garantuje i porast uplata u državni proračun putem kojeg se, prema riječima Edhema Pašukana, direktora kompanije Lutrija BiH d.o.o, finansiraju ugrožene kategorije stanovništva.

„Lutrija BiH prepoznatljiva je po svom društveno-odgovornom djelovanju, posebno u segmentima kulture i sporta ali i podršci koju pruža socijalno ugroženoj kategoriji društva kroz brojne projekte. Usvojeni Zakon o igrama na sreću omogućio je da 50 posto od naknade za priređivanje igara na sreću Lutrije BiH, koji se uplaćuje u budžet FBiH, bude namijenjen za finansiranje ovakvih projekata“, istaknuo je Pašukan.

U Lutriji BiH ponosni su što će se Certifikat bonitetne pouzdanosti, koji su im dodijelile kompanije LRC d.o.o. i Poslovne novine, pridružiti ostalim certifikatima u vlasništvu njihove kompanije.

Usklađeni sa poslovanjem evropskih lutrija

„Visoku razinu sigurnosti poslovanja Lutrija BiH je pokazala time što je još 2012. godine implementirala međunarodni standard informacijske sigurnosti ISO 27001. Ovaj certifikat pokriva sve poslovne procese u Lutriji BiH. Vlasnici smo i Certifikata odgovornog priređivača igara na sreću, koju dodjeljuje Evropska lutrijska asocijacija. Naš cilj je da, prateći prakse svjetskih i evropskih lutrija, kontinuirano održavamo tržišni kredibilitet“, kaže Pašukan.

Lutrija BiH d.o.o registrovana je Zakonom o igrama na sreću za djelatnost priređivanje igara na sreću i igara za zabavu na području Federacije BiH.

Zastupljena je na području FBiH i Distrikta Brčko sa više od 150 uplatno-prodajnih mjesta, koja su u njenom vlasništvu, ali i putem brojnih ovlaštenih partera: iNovine, Duhanpromet, RIVA Brčko, Ina i Energopetrol benzinske pumpe, Gazprom itd.

Najznačajniji brendovi Lutrije BiH su: TV Bingo, SuperLOTO i Srećke.

„Lutrijske igre su ključni segment poslovanja na kojem se temelji uspješnost naše kompanije. Kroz priređivanje igara na sreću ostvarujemo najveću prepoznatljivost na tržištu i shodno tome pratimo trendove ostalih evropskih lutrija“, naglasio je Pašukan.

Novi kanal uplate igara na sreću, tzv. elektronski novčanik

Od isticanja vrijednosti kroz društveni angažman do stvaranja povjerenja kroz izvrsnost svojih proizvoda, Lutrija BiH nastavlja sa izgradnjom snažnog i jedinstvenog korporativnog identiteta.

„Glavna misija naše kompanije jeste da kreira igre na sreću uz puno poštovanje Zakona i standarda odgovornog priređivanja igara na sreću. Naša vizija je zadržati lidersku poziciju na tržištu igara na sreću u BiH, te učiniti ljude sretnim priređujući im igre odgovorno, transparentno i zabavno, a korisno za društvo“, istaknuo je Pašukan.

Shvativši da je potencijal tržišta u porastu digitalizacije, Lutrija BiH je omogućila novi kanal uplate igara na sreću, tzv. elektronski novčanik.

„To je servis koji je kreiran sa ciljem da svim igračima omogući uplatu igara na sreću putem interneta. U budućnosti, Lutrija BiH planira proširiti i unaprijediti mogućnosti online igranja putem interneta, prateći najnovije trendove u industriji igara na sreću“, rekao je Pašukan.

Piše: Irena VASIĆ – DOBRIĆ