Novosti

McDonald’s je dizajnirao virtualni ramazanski sat koji pokazuje kada je u redu prekinuti post


McDonald’s u Saudijskoj Arabiji je pronašao pametan način da promovira brend u vrijeme svetog islamskog mjeseca Ramazana, tokom kojeg Muslimani poste od zore do zalaska sunca, prekidajući svoj post na Iftaru, večernjem obroku nakon zalaska sunca.

Reklamiranje hrane tokom ovog mjeseca nije dozvoljeno, pa su iz Leo Burnett Saudijska Arabija dizajnirali iftarski virtualni pješčani sat koji svaki dan odbrojava vrijeme do Iftara, kada ponuda McDonald’sa postane opet dostupna za prodaju.
Kampanja za McDonald’s Saudijska Arabija u kojoj se odbrojava vrijeme do Iftara koristeći virualne pješčane satove u obliku hrane.

Kampanja će trajati za vrijeme Ramazana, koji završava 24. maja, a satovi u kampanji su dizajnirani u oblicima Big Maca, McFlurryja i porcije McDonald’s pomfrita.

Ova kampanja se može vidjeti na društvenim mrežama i vanjskim ekranima McDonald’s objekata.

(Media Marketing)