Hifa Oil grupacija: Kad postavite zdrave temelje ni rezultati ne izostaju

Hifa Oil grupacija: Kad postavite zdrave temelje ni rezultati ne izostaju

Hifa Oil grupa pravi godišnji promet od preko 750.000.000 KM, zapošljava preko 650 radnika, a tri kompanije u sklopu grupacije su prvoplasirane po prihodu u 2019. godini.

Jedanaest kompanija (Eurometali, Euroroal, Euroroal Hrvatska, Eurostil, Petrobit, Bitrol Slovenija,
Hifa OIL CG, LB profile BiH/GMBH, LB Window, Eurofly) posluje u sklopu Hifa Oil grupacije i svaka od njih je itekako uspješna.

Najbolji rezultati

Sve djelatnosti, iako različite i disperzirane, se vežu za osnovni moto Hifa Oil grupacije ‘Energija koja pokreće’ koji je, kako kažu, odabran s razlogom.

Euro-Stil, Euro-Roal i Euro-Metali prvoplasirane su firme u svojoj djelatnosti po prihodu u 2019. godini, a sve to je, kako je za Poslovne novine kazala Sumeja Ahmetlić, direktorica marketinga ove grupacije, rezultat iste strategije, metodologije i sistema poslovanja koje je krenulo od Hifa Oila.

„Naša strategija je brzina, kvalitetno prilagođavanje novonastalim situacijama na tržištu, timski duh i uigrana ekipa, te jasan cilj bez osvrtanja na ostale i maksimalna posvećenost. Kroz osamnaestogodišnje poslovanje u teškim uslovima smo dokazali da u svakom momentu možemo prevazići sve tržišne izazove. Fokusirani smo na ono što radimo i ono što radimo radimo najbolje. To je ujedno i naš light motiv koji su partneri prepoznali“, kaže Ahmetlić.

U protekloj godini ostvarili su najbolje rezultate u svim kompanijama.

Dobili su najprestižnije nagrade u sklopu projekta 100 najvećih ‘Pečat 100 najvećih’, kao kompanija koja je ostvarila rast po svim parametrima mjerenja.

Ova godina je zbog anomalija prouzrokovanih pandemijom COVID- 19 fokusirana primarno na stabilizaciju poslovanja, jačanje tržišne pozicije, te nametanje novih vrijednosti koje su prilagođene novonastalim situacijama koje mogu postati i standardne u poslovanju u narednom periodu.

„Pandemija koronavirusa unijela je promjene u svim sferama života i poslovanja, a naftna industrija je poslije hotelijerstva i turizma jedna od najpogođenijih. Svjedoci smo i činjenice da je barel nafte u peaku krize iznosio 20 dolar, te se tako spustio na najnižu razinu u proteklih 18 godina.Strategijom poslovanja u kriznim situacijama smo definirali i usavršili tehniku adaptacije u vanrednim okolnostima, iskoristili smo sve alternative kojima smo raspolagali u datom momentu kako bismo opskrbili tržište neophodnim sirovinama i uvjerili partnere u sigurnost poslovanja sa našom grupacijom u vrijeme najveće krize“, poručuje Ahmetlić.

Pouzdanost

Ova grupacija u proteklom periodu, iako im je bilo dosta teško, nije otpustila niti jednog radnika, a ni procesi rada nisu stali.

Tako su još jednom pokazali da je pouzdanost jedna od primarnih karakteristika poslovanja.

„I dalje ćemo biti proaktivni u projektu maloprodaje, koji je u sklopu Hifa Oila zaživio prije dvije godine, nastavit ćemo sa širenjem maloprodajne mreže u i van granica BiH, kao i sa širenjem Isomax partnerske mreže, koja do sada broji 15 partnerskih kompanija. Ukupan broj benzinskih pumpi koje su u svoju ponudu uvrstile i Isomax aditivirano gorivo kreirano sa francuskim Totalom je 44. U najavi je i privođenje radova na naftonom terminalu u Prijedoru koji će svojim skladišnim kapacitetom od 18.000.000 litara biti dodatni suport, te faktor bezbjednosti za poslovanje Hifa Oila, te povećanje skladišnih kapaciteta za JET gorivo. Kompanija Euroroal, nakon otvorenja kompanije Euroroal Hrvatska, također planira sa širenjem svoje prodajne mreže na tržište Crne Gore, dok kompanija Eurometali planira dodatne investiciju u tehnologiju i alate u sklopu Steel centra u Doboj Jugu“, kaže Ahmetlić.

Hifa Oil je kompanija koja posluje na 11 evropskih tržišta, a vlasnici su kompanija u Sloveniji, Njemačkoj, Hrvatskoj i Crnoj Gori.

Njihov cilj disperzije poslovanja u više branši kao i samostalnost kćerki kompanija unosi dodatni faktor stabilnosti za majku kompaniju.

„Na ovako zdravo postavljenim osnovama za rad rezultati ne izostaju. Hifa Oil grupa pravi godišnji promet od preko 750.000.000 KM, zapošljava preko 650 radnika, a 3 kompanije u sklopu grupacije su prvoplasirane po prihodu u 2019. godini. Uzimajući u obzir i činjenicu da je Hifa Oil dobitnik prestižne nagrade ‘Pečat 100 najvećih’ možemo reći da smo itekako ponosni na tok razvoja grupe. Potrebno je jako mnogo truda kako bi se stvorio tim koji ima zajedničku viziju. Mi smo to uspjeli zahvaljujući vanrednoj posvećenosti izuzetno sposobnih mladih osoba koji su u sklopu naše grupacije pronašli pouzdanost, stabilnost i porodicu“, zaključila je Ahmetlić.

Razgovarala: Minela PAMUK

Najnoviji tekstovi

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.