New York Times je u drugom tromjesečju prvi put stekao više prihoda od digitalnih usluga nego od štampanog izdanja novina.
Prihod od digitalnih pretplata i reklama iznosio je 185,5 miliona dolara, a prihod od prodaje štampanog izdanja 175,4 miliona dolara.
Časopis je u tromjesečju stekao 669 hiljada pretplatnika na digitalni sadržaj, najviše od 2011. kada je uveo internet pretplatu, čime je broj pretplatnika dostigao 6,5 miliona.
Prelazak prihoda s štampanog izdanja na digitalni, prema riječima izvršnog direktora Marka Thompsona, ključna je prekretnica u transformaciji New York Timesa.
“Pokazali smo da je moguće stvoriti uspješan krug u kojem iskreno ulaganje u visokokvalitetno novinarstvo upravlja dubokim angažmanom publike, što zauzvrat podstiče rast prihoda i mogućnosti za dalja ulaganja”, naveo je Thompson u saopštenju.
Tokom pandemije koronavirusa, potrošnja za oglašavanje naglo je pala, a New York Times zabilježio je pad prihoda od oglašavanja od 44 odsto u drugom tromjesečju.