Tema u fokusu

Kompanija SitForm prepoznata od Sarajeva do Beča i Dubrovnika


Kompanija SitForm. osnovana je prije nešto više od godinu. Na početku je poslovala kao showroom za trgovinu namještajem s fokusom na namještaj za opremanja restorana, kafea i generalno ugostiteljskih objekata.

Danas je SitForm. za prilično kratko vrijeme postao prepoznatljiv bosanskohercegovački brend kvalitetno dizajniranog namještaja koji zadovoljava kako opremanja iz polja HoReca tako i opremanja stanova i kuća jer su svoju ponudu i uslugu proširili kako u segmentu ponude namještaja, tako i na cjelokupna opremanja enterijera.

Ključ u ruke

„U proteklom periodu smo bili partneri u projektima cjelokupnog opremanju niza hotela, vila i restorana sa sistemom ključ u ruke, tako da danas naše polje djelovanja se, osim maloprodaje namještaja, najviše zasniva na opremanju hotela i vila kako na bh. tržištu tako i u inostranstvu. Iza nas su uspješni projekti renoviranja i opremanja hotela i ugostiteljskih objekata u Sarajevu, Neumu, Jajcu, Umagu, Dubrovniku i Beču“, kazao je za Poslovne novine Semir Imamović, direktor firme Sitform.

SitForm. svoje poslovanje razvija kako sa maloprodajnim kupcima, tako i sa investitorima i projektnim biroima, koji rade na idejnim i izvedbenim projektima niza hotela, vila, stanova, restorana i slično i pokazao se kao uspješan partner u realizaciji istih.

„Imamo odlične profesionalne odnose sa arhitektima i dizajnerima, koji nas vrlo često odaberu kao partnere, jer znaju da imamo dobro razvijenu ponudu i uslugu koja može odgovoriti njihovim zahtjevima. S obzirom na ekonomsku situaciju i poslovni ambijent, u BiH ima prostora za pozitivnu poslovnu priču. Kada već imamo priliku raditi, onda nastojimo raditi na način da nudimo što kvalitetniji proizvod, što kvalitetniju uslugu i konstantno se razvijajamo. Također, radimo na profesionalizaciji firme, pojedinačnom pristupu svakom uposleniku, razvoju uposlenika, jer to je ono što nas čini uspješnijim i čime rastemo i izdvajamo se od drugih. Nastojimo pretpostaviti razvoj događaja koji kreiraju poslovnu politiku i prepoznati na vrijeme nove trendove“, istakao je Imamović.

Filozofija njihovog poslovanja, kako kaže naš sagovornik, vodi se time da je uspjeh rezultat odgovornog i promišljenog pristupa, kontinuiranog razvoja, ulaganja u ljude. Dodaje i kako je ključ u temeljitom pristupu koji vodi obrazovan i stručan kadar.

Sve se može kad se hoće

„Sve karike u lancu su važne, od proizvođača, prodaje, marketinga, finansija, pa sve do krajnjeg kupca i svakome morate posvetiti pažnju i vrijeme. Niko od nas ne može biti stručnjak u svim područjima. Jedan od najvažnijih savjeta za poslovni uspjeh je okružiti se kvalitetnim ljudima s kojima ćete razvijati svoj posao. Kada na kraju dana podvučete crtu iza toliko sati upornog rada, truda i odricanja, bez kojih nema vođenja vlastitog posla, ipak morate osjećati zadovoljstvo i ponos. Promjene nisu jednostavne, pogotovo ako ste godinama uljuljkani u siguran posao kojim niste zadovoljni. U svakom trenutku možete to promijeniti – na vama je. Svi koji su ostvarili poslovni uspjeh imaju nešto zajedničko – vjeru u sebe“, zaključio je Imamović.

Piše: Minela PAMUK