Tržišta i finansije

TikTok preskočio Instagram


TikTok je preskočio Instagram i postao druga najvažnija društvena mreža za mlade Amerikance.

Ispred TikToka još je samo Snapchat, kažu podaci PiperSandlera. Izvještaj je otkrio da 34% tinejdžera navodi Snapchat kao svoju omiljenu društvenu aplikaciju, a 29% bira TikTok.

Iza njih je Facebookov Instagram, a samo 25% tinejdžera izabralo ga je kao omiljenu društvenu aplikaciju. TikTok je bio na trećem mjestu u izvještaju Piper Sandlera za proljeće 2020.

Prema izvještaju, upotreba donosi drugačiju sliku. S tim u vezi, Instagram ostaje na prvom mjestu s 84% angažmana, a slijede Snapchat s 80% i TikTok sa 69%, što je više od 62% koliko je imao na proljeće.

Izvještaj pokazuje da TikTok nastavlja stjecati tržišni udio među mladim američkim korisnicima, što je ključna demografska kategorija za društvene mreže.

Ti su korisnici sljedeća ključna demografska kategorija za oglašivače, koji su glavni izvor prihoda za društvene mreže.