Tema u fokusu

AT Store Sarajevo plasira iPhone 12 početkom novembra na bh. tržište


Najopremljeniji autorizirani Apple reseller u BiH, AT Store d.o.o. Sarajevo u novembru 2020. godine plasirati će  na bh. tržište najnoviji proizvod iPhone 12, putem svojih poslovnica u Alta Shopping centru u Sarajevu i Delta Planet centru u Banjaluci.

Kompanija AT Store osnovana je 2012. godine u Sarajevu i svojim bogatim asortimanom Apple proizvoda i rješenja znatno olakšava svakodnevne obaveze građanima u BiH.

U ponudi imaju kompletan asortiman Apple proizvoda, poput uređaja kao što su iPhone, iPad, iPod, MacBook Pro, MacBook Air, iMac, Mac Pro, kao i originalnu Apple dodatnu opremu.

Prema riječima Emine Bećirbašić, glavne menadžerice prodaje u AT Store d.o.o. Sarajevo, DNK njihove ponude je definitivno iPhone.

iPhone 12 kao „final touch“ za 2020.

„U toku su pripreme za launch za iPhone 12 i naredna tri mjeseca su za nas headline godine. Ovo će za nas biti final touch za 2020. godinu“, istaknula je Bećirbašić.

Glavni je moto kompanije AT Store je „fokusirajte se na ono što volite“, a certificirano osoblje ove kompanije uvijek je na usluzi kupcima, kako bi im pomoglo da odaberu najbolji Apple proizvod.

AT Store postoji već devet godina i sama ideja kojom smo se vodili je kreirati kompaniju koja će na sasvim novi način, na koji do sada nisu navikli, pružiti kupcima iskustvo prodaje naših proizvoda. Jer, srce naše kompanije je zadovoljan kupac“, naglasila je Bećirbašić.

Kao i svaka druga kompanija i AT Store kalkulira na strategiju rasta, ali pri tome nastoje biti realni. Koncentrirani su na svoje resurse i sposobnosti tamo gdje je vjerovatnost uspjeha najveća.

“To je temelj svake kompanije. Radimo naporno i istrajno i vodimo se idejom da smo budni i spremni prije svih. Konkurentne kompanije nam pomažu da radimo bolje i da unapređujemo naš poslovni algoritam koji smo postavili na početku osnivanja, a kojeg usavršavamo na dnevnoj bazi“, tvrdi glavna menadžerica u AT Store.

Online trgovina i dostava

Pandemija COVID-19 utjecala je u znatnoj mjeri i na poslovanje kompanije AT Store, koja je zbog toga poduzela izvanredne mjere u vanrednim okolnostima.

“U tom periodu smo se bazirali na online trgovinu i dostavu naših proizvoda, kako bi omogućili bolju zdravstvenu sigurnost za naše kupce i održali naše poslovanje na željenom nivou. Jer, upravljanje u kriznim situacijama znači upravljanje rizicima i njihovim izbjegavanjima“, dodaje Bećirbašić.


U AT Store očekuju da će do kraja 2020. godine ostvareni prihodi biti iznad rashoda u tolikoj mjeri, da poslovanje kompanije ostane u fazi revitalizacije.

„Govorim sa aspekta trenutačne pandemije, koja je zasigurno većinu kompanija ostavila u sjeni, kada govorimo o prihodima. Ostajemo vrlo optimistični kada je u pitanju progres naše, ali i drugih kompanija“, rekla je Bećirbašić.

Piše: Irena Vasić-Dobrić

Poslovne novine