Jedna od vodećih agencija za prikupljanje i analizu medijskih objava, Press clipping d.o.o. Banja Luka, u ovoj godini nastavlja sa započetom integracijom nove verzije aplikacije – eClipLive i uvodi novu verziju aplikacije za mobilne uređaje – mClipLive.
Zahvaljujući ovim projektima, prema riječima Vladimira Savića, direktora agencije Press Clipping d.o.o. Banja Luka, omogućit će nekoliko novih usluga za njihove klijente.
„Web aplikacija eClipLive će našim korisnicima omogućiti da, osim toga što će svi podaci biti na jednom mjestu, mogu samostalno napraviti i nekoliko vrsta analiza. Planiramo završiti i novu verziju aplikacije za mobilne uređaje – mClipLive, koja će omogućiti napredne realtime funkcije i u potpunosti će biti naslonjena na eClipLive. Završetak ova dva projekta planiran je za početkom drugog kvartala 2021. godine”, istaknuo je Savić.
Preko 300 klijenata iz cijelog svijeta
Agencija Press Clipping iz Banja Luke je osnovana 2011. godine uz pomoć partnera iz Slovenije, a danas njihove usluge koristi preko 300 klijenata iz cijelog svijeta. U ovoj agenciji radi tim od šest zaposlenih stručnjaka.
„Naše usluge su najbrži način da klijenti saznaju kada se u medijima spominje nešto važno o njihovoj kompaniji, instituciji ili o poslu kojim se bave. To je alat za praćenje i analitiku medijskih objava, kako iz BiH, tako i iz regije i cijelog svijeta“, kaže Savić.
Osim standardnih usluga i analiza medijskih objava (Simplia, Simplia+, Kvalia, Kvalia + Eventia, Monitoria, Advertia AD, Advertia Logo), u Press Clippingu pružaju i široku paletu ostalih usluga.
„Tu su kratki dnevni izvješetaji na više jezika – News Digest, te standardne i specijalizovane adreme novinara. Zatim bih istaknuo Alarm Clip objave u realnom vremenu, kao i Forenzika – forenzičko istraživanje arhive medijskih objava, kao i Digitalni arhiv – koji je praktično rješenje za čuvanje dokumenata klijenata u digitalnom obliku Tu su još i obuke iz oblasti odnosa s javnošću i prevodilačke usluge, kao i TV/RA AD Monitoring – monitoring reklama na TV i radio stanicama“, pojasnio je Savić.
Pouzdan poslovni partner
Agencija Press Clipping je dobitnik LRC certifikata bonitetne pouzdanosti jer je prepoznata kao pouzdan partner prema poslovnim rezutatima, efikasnosti, profesionalnosti u radu i ličnom pristupu svakom klijentu.
„Pratimo sve što je u vezi s komunikacijama i informacijama, te pokušavamo razumjeti specifične potrebe kompanija, institucija i pojedinaca. Naši proizvodi pomažu klijentima u ostvarivanju njihovih ciljeva na svim nivoima. Upravo iz tih razloga, sve svoje obaveze koje imamo prema drugima, izmirujemo na vrijeme“, naglasio je Savić.
Neke od prednosti agencije Press Clipping u odnosu na slične agencije u BiH su njihov sistem rada, koji je proizvod Grupacije, kao i brzina prilagođavanja procesima transformacije medija i zatjevima klijenata.
„Svakako bih istakao naše analize, koje nisu samo brojevi i grafikoni. Kod analiza su najvažniji strateški zaključci i objašnjenja, a iza toga stoje naši analitičari. Tu je i naš TV Monitoring sistem, naš veliki adut, koji nam je omogućio da pratimo 25 TV stanica 24/7“, istaknuo je Savić.
Članstvo u međunarodnim udruženjima AMEC i FIBEP
Zahvaljujući regionalnoj mreži i članstvu u međunarodnim udruženjima AMEC i FIBEP, agencija Press Clipping je uvijek u toku i na izvoru informacija, te zajedničkih dogovora kako unaprijediti i predstaviti usluge da bi bile što efikasnije za klijente.
„Zajedno sa partnerima iz regiona, slijedimo koncept društveno odgovornog poslovanja i pomažemo lokalnoj i široj društvenoj zajednici u BiH. Od samog početka smo partneri na brojnim projektima, kao što su „Donatorsko veče – Pobijedimo Laforu“, projekti Udruženja „Sunce“ iz Dervente, projekat „Doktori klovnovi – Crveni nosevi“…“, naglasio je Savić.
Prošla poslovna godina bila je uspješna za agenciju Press Clipping. Vodeći računa prije svega o zdravlju zaposlenika, odmah su organizovali rad sa udaljenih lokacija.
„Zahvaljujući tome naši klijenti su imali kontinuitet, kada su naše usluge u pitanju. Od samog početka smo svim našim klijentima omogućili besplatnu uslugu u vidu najvažnijih vijesti iz cijele regije, a koje se tiču pandemije Covid-19“, naglasio je Savić.
Suština poslovne strategije ove agencije je da i dalje budu među prvima u svakodnevnom razumijevanju promjena u njihovoj oblasti djelovanja.
„Stoga će ulaganja u ljudske resurse i nove tehnologije i dalje biti naš prioritet. Prilagođavamo se i odričemo, stvaramo i veselimo se svakom novom klijentu i izazovima i to je naš recept za uspjeh“, tvrdi Savić.
Piše: Irena Vasić-Dobrić