Novosti

Atlantic Grupa: Prvi kvartal obilježilo lansiranje novih proizvoda


Iako je poslovanje više od godinu dana pod uticajem pandemije COVID-19, Atlantic Grupa u prvom kvartalu 2021. bilježi tek manji pad prihoda od prodaje, koji iznose 167 miliona eura, a što je 2,4% manje u odnosu na isti period 2020. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 22,4 miliona eura i niža je za 7,4%, dok neto dobit iznosi 11,3 miliona eura i bilježi pad od 5,3%. Blagi pad u odnosu na uporedivo razdoblje prošle godine posljedica je značajnih ograničenja u radu ugostiteljskih objekata kao i drugih mjera za suzbijanje pandemije koje su uticale na smanjenu potrošnju van vlastitih domova kroz cijeli prvi kvartal ove godine, ali i povećane prodaje određenih kategorija, primarno Argete i Farmacije, u martu prošle godine, usljed stvaranja zaliha domaćinstva nakon izbijanja pandemije.

Zadovoljni smo rezultatima ostvarenim u prvom kvartalu 2021. Atlantic Grupa pokazala je otpornost na krizu i stabilnost poslovnog modela, što je prepoznalo i tržište kapitala te smo ostvarili i istorijski najvišu cijenu dionice na Zagrebačkoj burzi. Uprkos krizi nastavljamo s planiranim investicijama potrebnim za dugoročan rast, među kojima se ističe ulaganje u novu tvornicu Argete u okolini Varaždina. Posebno me veseli lansiranje dvaju potpuno novih brendova razvijenih u Atlantic Grupi – visokokvalitetne mliječne čokolade Jimmy Fantastic i seta proizvoda na bazi zobi Boom Box. Naši prioriteti i u neizvjesnosti daljnjeg razvoja pandemije ostaju isti – zdravlje i sigurnost naših zaposlenika, osiguranje nesmetanog nastavka proizvodnje i kontinuiranog snabdijevanja naših kupaca i potrošača te društvena odgovornost u najširem smislu“, rekao je predsjednik Uprave Emil Tedeschi.

Najbolji rezultat među poslovnim područjima ostvarili su poslovno područje Donat s rastom od 10,1%, Kafa kao pojedinačno najveća kategorija s rastom na tržištima Hrvatske, Austrije i Njemačke te Delikatesni namazi sa značajnim rastom na tržištima Njemačke, Švajcarske i Švedske. Vlastiti brendovi učestvuju u prodaji sa 63,3%, brendovi vanjskih principala predstavljaju 27,2% ukupnog prihoda od prodaje, a apotekarski lanac Farmacia 9,5%.
Nova tvornica i dva nova brenda

U nastavku godine kompanija će se nastaviti fokusirati na jačanje pozicije prepoznatljivih regionalnih brendova, internacionalizaciju (primarno Argete i Donata), podršku novim brendovima, razvoj distribucijskog poslovanja te moguća spajanja i akvizicije.