Tema u fokusu

BH Europart širi mrežu proizvoda i usluga u BiH


Rad, predanost i posvećenost odlika su poslovanja kompanije BH Europart, a u prilog tome govore i dobri rezultati na koje su veoma ponosni. Vodeći su distributer dijelova i opreme za teška komercijalna vozila sa poslovanjem preko 13 godina na bh. tržištu.

Armin Bačinović, direktor BH Europarta, u firmi je od njenog osnivanja. Sa zaposlenim kolegama prošao je sve faze razvoja, od osnivanja prve filijale i probijanja na tržište, pridobijanja kupaca, do promovisanja proizvoda brenda Europart Premium Parts i njegovih prednosti prvenstveno po pitanju kvaliteta. Zajedno su prošli i teške periode: ekonomsku krizu, poplavu, a potom i pandemiju. Tokom tih perioda uspješno su prilagodili poslovanje i nastavili rast i razvoj.

Naši strateški ciljevi nisu ostajanje na dostignutom nivou, nego rast i širenje poslovanja. Sve ovo je zasluga našeg tima koji svojim znanjem i željom za napredovanjem i uspjehom doprinijeli da se naša firma pozicionira kao vodeća firma bh. tržišta“, kazao je Bačinović.

Kompanija BH Europart d. o. o. članica je njemačke grupacije Europart GmbH koja ima tradiciju poslovanja dužu od 70 godina u Evropi i vodeći je distributer na tržištu nabavke i proizvodnje rezervnih dijelova za laka i teška komercijalna vozila te dodatne opreme za kamione, kombi vozila, autobuse, prikolice i radionice u Evropi.

Na bh. tržište temelje su postavili 2008. godine i od tada konstantno i sigurnim koracima grade i šire svoju poziciju. Prvu prodajnu jedinicu otvorili su u Laktašima, a vremenom su otvorili i prodajne jedinice u Doboju, Sarajevu, Bijeljini, Mostaru, Gradačcu, Jelahu i Bugojnu, kao i centralizovano skladište.

Grupacija Europart je široko rasprostranjena u Evropi sa preko 300 prodajnih mjesta u 29 zemalja a zapošljava preko 1.800 radnika. Kako u Evropi tako i u BiH, svojim asortimanom i uslugom pokrivamo veliki broj firmi iz domena špedicije, javnih prevoza, kurirskih službi, servisa i radionica. Našim kupcima na bh. tržištu uvijek nudimo kvalitet i pouzdanost u pogledu dostupnosti proizvoda i njegove isporuke, kao i omjera kvaliteta i cijene. Široka rasprostranjenost naših prodajnih mjesta i zastupnika omogućava da klijentima budemo na usluzi bilo gdje u Evropi, i to tako da im lično asistiramo u pronalaženju rješenja problema u datom trenutku i lociramo im naše najbliže prodajno mjesto. Također, na zvaničnom sajtu www.europart.net postoji opcija „Lokator trgovina i radionica“ na kojoj se može locirati najbliža članica Grupacije“, pojasnio je Bačinović.

Lager koji posjeduju u BiH uključuje preko 24.000 registrovanih artikala. Ono što naglašavaju iz kompanije jeste postojanje centralizovanog magacina u Njemačkoj koji raspolaže širokim asortimanom proizvoda, sa preko 400.000 dijelova poznatih brendiranih proizvođača. Pored širokog asortimana proizvoda, posjeduju i svoju marku i brend proizvoda Europart Premium Parts te nude asortiman od preko 7.500 rezervnih dijelova, sa kojim ostvaraju promet od preko 80 miliona eura u Evropi, što je odličan spoj atraktivnih cijena i kvaliteta: dijelova kočionog sistema, motora i pogona, rasvjete i elektroinstalacija, ulja i maziva.

„O našem kvalitetu govori i činjenica da je Europart po 8. put proglašen najboljom markom proizvoda “Best brand” te 7. put zaredom nagrađen u kategoriji Trgovaca dijelova za teretna vozila i autobuse od evropskih čitalaca stručnih časopisa „Lastauto omnibus, „Trans aktuell” i „Fernfahrer””, kaže direktor ove uspješne kompanije.

 

Prošlu godinu smo uspješno završili uz adaptirane uslove poslovanja u novonastaloj situaciji i konstantno prilagođavanje potrebnog nivoa zaliha. Rast nastavljamo i u tekućoj poslovnoj godini, prateći naše parametre poslovanja“, kazao je Bačinović.

BH Europart firma je usmjerena na konstantni rast i razvoj u pogledu kvaliteta usluge, dostupnosti i raznolikosti asortimana robe koji se prilagođava potrebama komitenata.

Naš tim za kvalitet u Hagenu konstantno radi na pripremanju atraktivnog asortimana proizvoda za naše kupce u okviru našeg brenda Europart Premium Parts. Svjesni smo da se mora poklopiti vrhunski nivo cijene i kvaliteta da bi kupac bio zadovoljan. Prema tome, samo proizvodi koji su prošli laboratorijska testiranja i pri tome ispunili tehničke zahtjeve smiju nositi logotip EUROPART. Trenutno analiziramo potrebe bh. tržišta i sigurno ćemo imati potrebu za otvaranjem još prodajnih jedinica”, ističe Bačinović te dodaje kako su njihova očekivanja u ovoj godini da nastave stabilan rast iz prethodnih godina, prateći zahtjeve tržišta.

Sa sigurnošću možemo reći da, u saradnji sa našim dobavljačima i konstantnim praćenjem tržišta uspješno odgovaramo zahtjevima kupaca sa 94 posto dostupnosti traženih artikala“, zaključio je.

Piše: Minela Pamuk