Tema u fokusu

„Brzorastuće kompanije u BiH“: Otkrijte tajne uspješne prodaje i unaprijedite svoj biznis


Kakav način razmišljanja dovodi do uspješne prodaje, koje vještine doprinose tome, koja je tajna uspjeha – samo su neka od pitanja na koja ćemo dobiti odgovor na dvodnevnoj konferenciji koja se 19. i 20. maja održava u Hotelu Termag na Jahorini.

Novo izdanje konferencije posvećene brzorastućim kompanijama donosi bogat dvodnevni program i poznate stručnjake i mogućnost B2B umrežavanja. A organizatori su i ovaj put Poslovne novine u suradnji sa analitičkim partnerom agencijom LRC, članicama LRC Group, uz svesrdnu podršku NLB Banke partnera i specijalnog partnera Porsche BH.

U fokusu prvog dana konferencije su dva panela na kojima će biti govora o mogućnostima internet trgovine i tajnama uspješne prodaje, nakon čega će učesnici imati priliku da se upoznaju i razgovaraju na B2B cocktail networkingu.

Drugi dan je bogat cjelodnevni program vrhunskih regionalnih i domaćih predavača koji će učesnicima konferecnije na izvanredan, nadahnjujući i esktravagantan način otkriti tajne uspješne prodaje, koju su godinama usavršili i istraživali.

Koga to dovodimo?

Balkanski Brajan Trejsi, kako ga zovu u korporativnim krugovima, Darko Mirković, osnivač i direktor kompanije Alterna International iz Beograda, donosi priču o “Pobjedničkoj prednost u prodaji’’. Čovjek koji iza sebe ima preko 50.000 obučenih ljudi iz oblasti prodaje, liderstva i motivacije govorit će o tome zašto su neki ljudi uspješniji u prodaji od drugih. Ovo pitanje je proučavano mnogo godina, napisano je više od četiri hiljade knjiga i razvijeno stotine programa obuke. Desetine hiljada prodaja pažljivo je proučeno kako bi se identifikovale ključne osobine, kvaliteti i ponašanja vrhunskih prodavaca u svakoj djelatnosti. U svom predavanju Darko Mirković će proći kroz ključne elemente koji izdvajaju ljude sa vrhunskim učinkom.

Kao strastveni entuzijast prodaje, predavač, komunikator i edukator, sa više od 10 godina rada na tom polju i autor nedavno objavljene knjige „Prodajni Mindset“, Vedran Sorić će nam govoriti o trećem stupu prodaje bez kojeg će se svi budući prodavači susretati sa sve većim a, bojimo se, i nerješivim izazovima. Vedran se donedavno i sam borio protiv prevelike „tehnologizacije“ prodaje, no vremenom je priznao poraz i prihvatio da osim prodajnog znanja tehnologija postaje krucijalni dio prodaje. Stoga će nam predstaviti novi pogled na prodaju.

Uz dva dobro poznata prodajna stupa – prodajni mindset i prodajne vještine – pojavio se taj treći, a to su prodajno-digitalno-tehnološki alati koji se pomalo provlače kroz sve aspekte prodaje – od generiranja prvog „leada“ do zaključenja prodaje, „up-sellinga“ i „cross-sellinga“. Svojim predavanjem predstavit će nam analizu trendova i dati dublji uvid u to kuda prodaja ide.

O tome šta je potrebno da se jedan svjetski poznat brend kao što je Porsche razvije u nestabilnom okruženju uz vrhunske regionalne rezultate govorit će u studiji slučaja Armin Mulović, brand manager marke Porsche za Bosnu i Hercegovinu a ispred kompanije Porsche BH. Bit će govora o načinu na koji se brend Porsche razvijao u BiH, tome kako su postignuti vrhunski rezultati i kako izgleda prodati 98 vozila ove marke godišnje u BiH.

Surf’n’Fries je krenuo u osvajanje Amerike. Otvoren je prvi od planiranih 300+ dućana. Upravo o ovoj temi i franšiznom poslovanju govorit će nam Andrija Andy Čolak koji je sa svojom kompanijom Surf ’n’ Fries pionir franšiziranja u Hrvatskoj. Saznat ćemo više o tome kako je prodaju krompirića i inicijalno ulaganje od 500 kuna (cca 130 KM) podigao na najviši nivo i postao svjetski prepoznatljiv brend. Kao dobitnik International Franchise Associationa za Next Gen, odnosno novu nadu franšiziranja, Andrija će govoriti o franšiznom poslovanju kroz studiju slučaja svoje kompanije, ali i o gradnji franšizne industrije (CFCG) općenito.

Ne propustite jedinstvenu priliku za usavršavanje prodajnih vještina, umrežavanja, sticanje znanja i upoznavanje novih poslovnih partnera.