Novosti

Kinezi dolaze s električnim automobilima koje neće trebati puniti


Slijedi nova era elektro-automobila i Kinezi stižu pokoriti Europu. Dolaze s električnim automobilima koje nećete trebati puniti zahvaljujući njihovim stanicama. Plan je najnoviji nekonvencionalni potez kompanije, koji već omogućuje kupcima iznajmljivanje umjesto kupnje baterije, najskupljeg dijela električnog vozila. Umjesto da svoje automobile pune kod kuće, vlasnici Nia mogu ih također odvesti do stanice za zamjenu baterija kako bi im se za nekoliko minuta instalirao novi agregat kako bi uštedjeli vrijeme

Kineski proizvođač električnih vozila Nio iznajmljivat će svoje automobile kada se lansira na četiri europska tržišta ove godine, rekao je njegov izvršni direktor za Reuters. Korisnici će moći iznajmiti automobil za 1.199-1.295 eura mjesečno, ovisno o duljini pretplate, koja može biti i kraća od mjesec dana.

Plan je najnoviji nekonvencionalni potez tvrtke, koji već omogućuje kupcima iznajmljivanje umjesto kupnje baterije, najskupljeg dijela električnog vozila. Umjesto da svoje automobile pune kod kuće, vlasnici Nia mogu ih također odvesti do stanice za zamjenu baterija kako bi im se za nekoliko minuta instalirao novi agregat kako bi uštedjeli vrijeme.

Dok se priprema za lansiranje u Njemačkoj, Nizozemskoj, Švedskoj i Danskoj, Nio tamo planira voditi svoje poslovanje na modelu korporativnog leasinga i pretplate, nudeći sva tri modela dostupna u Kini – ET7, ET5 i EL7.

Nio je prodao nešto manje od 250.000 vozila u Kini i Norveškoj od početka proizvodnje 2018. Cijene se kreću od oko 50.000-70.000 eura, ovisno o dometu automobila i činjenici hoće li kupci kupiti ili iznajmiti bateriju.

Stanice za izmjenu baterija

Jedan od planova Nia je i instalirati najmanje 120 stanica za izmjenu baterija u Europi do kraja sljedeće godine, rekao je Li, dodajući da nije toliko stvar u financijskim ulaganjima, već u vremenu i birokraciji potrebnim da se to učini.

Tvrtka je prošlog mjeseca otvorila svoju prvu tvornicu za proizvodnju stanica za izmjenu u Mađarskoj.

“Dugoročno gledano, vjerujemo da će svaka vrhunska tvrtka u automobilskoj industriji uskoro imati vlastitu proizvodnju baterija”, rekao je Li.

(Net.hr)