Kompanija Porsche BH je sinoć u prisustvu predstavnika medija, VIP gostiju i prijatelja kompanije spektakularnom prezentacijom pod motom “Be the Impulse” predstavila najmlađi brend Volkswagen grupacije – brend CUPRA.
Nakon dugog iščekivanja, prestižna marka je sada zvanično dostupna i BH kupcima koji sada iz prve ruke mogu vidjeti šta nudi ovaj brend koji je izraz je strasti i hrabrosti u automobilskom svijetu.
CUPRA je nekonvencionalan brend namijenjen prije svega različitim pokretačima promjena koji spaja emocije, elektrifikaciju i performanse sa izazovnim i progresivnim dizajnom kako bi inspirisao Svijet. Prvi počeci ovog brenda datiraju od 2018. godine kada je nekolicina vizionara sa željom da izazovu status quo sebi zadala cilj kreiranja brenda samouvjerenog, savremenog i sportskog karaktera za novu eru.
Prvo vozilo koje je utjelovilo ambiciju i karakter brenda bila je CUPRA Ateca koji je bio jedinstven model u svom segmentu, izazivajući značajnu pažnju javnosti. Dvije godine kasnije, brend je lansirao kralja lavova, model CUPRA Leon. Bio je to prvi model marke sa širokim spektrom snažnih motora i prvi elektrificirani model CUPRA, zahvaljujući plug-in hibridnom motoru visokih performansi.
Ubrzo nakon toga kreiran je prvi samostalni model, CUPRA Formentor. Formentor je prvi model u istoriji ekskluzivno dizajniran i proizveden za marku CUPRA. Ovaj crossover SUV je od trenutka njegovog lansiranja na tržište zaintrigirao javnost i postigao ogroman uspjeh da bi prerastao u najprodavaniji model kompanije. CUPRA je magnet za kupce koji su u potrazi za ekskluzivnim i „elektrizirajućim“ dizajnom i progresivnom snagom od koje razina adrenalina u krvi zasigurno raste. CUPRA Formentor objedinjuje prednosti vrhunskih performansi i kvalitete SUV vozila i spreman je udovoljiti i najzahtjevnijim vozačima. Po karakteru vrhunski sportski crossover, ovaj model je dostupan u pet pogonskih verzija, od osnovne izvedbe 1.5 TSI od 150 KS do najmoćnijeg Formentora VZ5 od čak 390 KS.
CUPRA dokazuje da su elektrifikacija i sportski duh savršeni spoj, te 2022. proširuje svoj asortiman sa modelom CUPRA Born, prvim 100% električnim vozilom marke, modelima s različitim kapacitetima baterija, kao i snažnijom e-Boost verzijom.
Plug-in hibridna tehnologija je pokazala da je elektrifikacija dio CUPRA-inog DNK, a raspon vozila koja imaju koristi od ove tehnologije je narastao kako bi obuhvatio veliki dio asortimana brenda.
No, ambiciozni tvorci CUPRA-e se ne zaustavljaju na tome. Do 2024. asortiman plug-in hibridnih modela uključivat će još više opcija i veći doseg. Timu se pridružuje CUPRA Terramar, sportski SUV koji odaje počast trkaćoj stazi Terramar u oblasti Sitges u blizini Barcelone, kombinujući smjele proporcije sa upečatljivim dizajnom. Ovaj emotivni, sportski i elektrificirani SUV odvest će kompaniju na luksuzno tržište i to na ključno mjesto SUV segmenta, segmenta koji se najbrže razvija u Evropi. Proizvodit će se u Mađarskoj, u Audijevoj fabrici u Györu. CUPRA Terramar će biti dostupan u izvedbama motora sa unutrašnjim sagorijevanjem, kao i sa novom generacijom plug-in hibridnih pogonskih sklopova koji isporučuju oko 100 km u potpuno električnom načinu rada.
CUPRA Tavascan, drugi potpuno električni CUPRA model kao sljedeća faza putovanja, stići će na tržište 2024. godine. Ubrzo nakon njega bit će lansiran prvi gradski električni automobil marke, inspirisan konceptom CUPRA UrbanRebel koji je je razvijen za buntovniji električni svijet i stiže 2025. godine. „UrbanRebel” je za CUPRU više od automobila i za cilj ima demokratizaciju električne mobilnosti, te je dokaz da električni automobili ne moraju biti dosadni, već da mogu biti seksi, zabavni za vožnju i istovremeno pristupačni.
CUPRA gleda u budućnost sa novim herojima za novu eru, međutim, vozila su samo dio priče. Jedan od ključnih elemenata uspjeha marke CUPRA je CUPRA Tribe.
„CUPRA tribe iz dana u dan oblikuje suštinu našeg brenda: energičan stav, buntovan duh i nekonvencionalan način razmišljanja“, rekao je Antonino Labate, direktor strategije, poslovnog razvoja i operacija u CUPRA-i.
U svoje uspjehe CUPRA ubraja osvajanje prvenstva PURE ETCR električnih touring automobila 2021. godine i nastavlja da učestvuje u Extreme E, off-road takmičenju električnih SUV vozila te je takođe i službeni partner FC Barcelone u automobilizmu i mobilnosti, premium sponzor World Padel Toura i službeni sponzor eSports Cluba Finetwork KOI.
U saradnji sa brendovima kao što su Primavera Sound i De Antonio Yachts, stvoren je CUPRA lifestyle univerzum. CUPRA tribe je sastavljen od tima ambasadora koji žele biti pokretačka snaga promjena. Među njegovim članovima su i njemački golman Marc Ter Stegen, zatim dobitnica zlatne lopte i najbolji FIFA-in nogometaš Alexia Putellas i osvajači zlatne olimpijske medalje Adam Peaty, Melvin Richardson i Saúl Craviotto.
„Znamo tačno gdje želimo da idemo i obećavam vam da će biti interesantno. Svaki pojedinačni model koji ćemo predstaviti na tržištu bit će korak naprijed na našem putu”, dodao je Wayne Griffiths, CEO Cupra.
“Ostaćemo vjerni sebi i biti autentični, to je duh CUPRA energije. Uradićemo ovo na CUPRA način, kao i uvijek. Budućnost je električna. Budućnost je CUPRA.”