Tema u fokusu

ASCOM iz Tešnja među liderima u segmentu asistivne tehnologije i logopedske opreme


ASCOM iz Tešnja već 18 godina svojim poslovnim partnerima omogućava da usklade poslovanje sa najsavremenijim trendovima na tržištu. Ova kompanija bavi se prodajom informatičke i office opreme pod sloganom „podrška modernom poslovanju”.
Lideri su na tržištu kada je u pitanju logopedska oprema, asistivna tehnologija i opremanje senzornih soba za koje je u posljednje vrijeme iskazano veliko interesovanje.

Kako je izjavila, između ostalog, za Poslovne novine Indira Krdžalić, direktorica ASCOM d. o. o. Tešanj, njihova misija je biti pouzdana podrška kompletnom i sigurnom poslovanju kompanija i institucija u BiH.

Kako biste ukratko predstavili kompaniju kojom rukovodite?

“Preduzeće Ascom d.o.o. je osnovano 2005. godine u Tešnju s ciljem da regionu, prvenstveno pravnim licima pruži kvalitetnu podršku modernom poslovanju, ali i fizičkim licima da osigura pristup modernim IT tehnologijama. Naš tim je od osnivanja konstantno rastao, a trenutno imamo 12 zaposlenih.
Od samog početka, naš fokus je bio na IT – u i pružanju hardverskih i softverskih rješenja. Danas naš portfolio iz domena IT-a uključuje: prodaju i servis računara i računarske opreme, prodaju, najam i servis biroopreme, gdje napominjem da smo partneri Konica Minolte BH (printeri, kopir aparati, fiskalni uređaji), prateće opreme, ERP i softverska rješenja (evidencija radnog vremena, obračun učinaka u tekstilnoj industriji, izrada web stranica, CRM, softveri po narudžbi).
Zatim izradu, održavanje i zaštitu računarskih mreža, pogotovo u današnjem vremenu kada su preduzeća pod stalnim hakerskim napadima, pa bih iz naše ponude posebno izdvojila Fortinet firewall sljedeće generacije. Ovo rješenje bi danas trebalo da imaju sva preduzeća kad je u pitanju cyber sigurnost.”

Po čemu se izdvajate od konkurencije i zašto klijenti trebaju odabrati Vašu kompaniju za saradnju?

“U skladu sa našim sloganom “podrška modernom poslovanju”, mi uvijek stojimo čvrsto iza svojih principa poštenog rada. Brzina i kvalitet realizovanih projekata, te pristupačne cijene su također jedan od razloga zašto klijenti trebaju odabrati baš kompaniju ASCOM za saradnju, u kojoj mogu nabaviti sve za uspješno poslovanje, počev od spajalica do savremenog softvera.”

ASCOM slovi i za lidera na tržištu u segmentu asistivne tehnologije, logopedske opreme, te opremanja senzornih soba?

“Jeste, već niz godina smo prisutni na tržištu sa širokim asortimanom ponude za opremanje kabineta iz oblasti logopedije, senzorne integracije (izrade senzornih soba) i asistivne tehnologije. Svojim predanim radom i širokim asortimanom ASCOM je do sada opremio preko 400 ustanova za djecu i odrasle sa poteškoćama u razvoju, domova zdravlja, škola i vrtića u BiH, a koje danas našim građanima pružaju daleko kvalitetnije usluge u skladu sa najsavremenijim tehnologijama.”

Šta bi, prema Vašem mišljenju, bio najveći uspjeh Vaše kompanije ?

“Teško je izdvojiti jedan poseban projekat, ali smatram da je to kontinuiran i stabilan rast našeg preduzeća. Analiza finansijskih pokazatelja našeg poslovanja i ostali ekonomski parametri pokazali su da je Ascom postigao natprosječne rezultate poslovanja i svrstao se u vrh bonitetno pouzdanih kompanija u BiH već nekoliko godina zaredom. Rejting koji smo ostvarili je validan dokaz pouzdanog poslovanja i transparentan pokazatelj našim komitentima da je riječ o preduzeću koje posluje odgovorno i bez rizika.
Dugogodišnja saradnja sa nekim od najvećih bh. privatnih kompanija i javnim institucijama u BiH dokazuje kvalitet naših usluga. Pošten rad i zadovoljstvo naših kupaca su imperativ od prvog dana, te smo sigurni da je to ključ našeg uspješnog poslovanja već punih 18 godina.”

Na šta ste najviše ponosni u ASCOM-u?

“Naš najveći ponos su naši zaposlenici, koje odlikuju etički principi poslovanja u koje spadaju prije svega dosljednost i stručnost. Cilj je da našim klijentima pravovremeno, pouzdano i pod najpovoljnijim uslovima isporučujemo robu i usluge. Izgradnja povjerenja i podizanje kvalitete nivoa usluge su naš stalni zadatak i trudimo se biti dosljedni u tome kroz razne edukacije, webinare, sajmove, konferencije i sl.”

Iz današnje perspektive, kakvi su bili Vaši počeci u biznisu i kako ste se izborili sa poteškoćama u poslovanju?

“Svaki početak je težak, a mi smo tada radili u iznajmljenom poslovnom prostoru sa svega tri zaposlena. Ali, sa jasno definisanom misijom i vizijom preduzeća koju je postavio moj muž Krdžalić Ibrahim, osnivač kompanije, te uz mnogo truda, posvećenosti, odricanja i ulaganja, danas imamo vlastit poslovni objekat u kojem radi 12 zaposlenih.
Naročito težak period za Ascom bio je prije pet godina, kada je umro moj muž Ibrahim, ali osnovne odrednice uređenosti sistema sa definisanim odgovornostima i ovlaštenjima, koje je on uspostavio, bili su dobri temelji da se izborimo sa izazovima koji su bili pred nama.”

Kako ocjenjujete poslovanju ASCOM-a u 2022. godini?

“Uprkos aktuelnoj inflaciji, te ostalim izazovima koji su pogodili cjelokupnu bh. privredu, Ascom d.o.o. bilježi konstatnat rast svake godine. Trudili smo se biti značajna podrška našim uposlenicima u proteklim izazovnim vremenima. Također, u prethodnom periodu smo dobili značajan broj novih klijenata koji su prepoznali kvalitet rada, te smo realizovali značajan broj projekata iz domena IT sektora, te iz domena logopedije, senzorne integracije i asistivne tehnologije. Svi naši zacrtani ciljevi su uspješno ostvareni u 2022. godini.”

Koje projekte planirate realizovati u 2023. i kakvi su Vaši daljnji poslovni planovi?

“U toku smo sa razvojem novog softvera, a planiramo i realizaciju projekata na obogaćivanju ponude u domenu senzorike, logopedije i asistivne tehnologije, uz saradnju sa vodećim stručnjacima iz zemlje i regiona. Kroz edukacije i stručna usavršavanja, nastojat ćemo i dalje biti relevantni i inovativni u skladu s najnovijim trendovima i tehnologijama u svijetu.”