Tema u fokusu

Aktivni član lokalne zajednice: dm BiH živi posao drugačije



Prodajna mreža drogerijskog lidera sada broji 87 prodavnica u 46 mjesta širom BiH

Najveći drogerijski lanac u BiH, dm drogerie markt odnedavno je bogatiji za još jednu prodavnicu, otvorenu u Mega Mall Mepromex u Usori. Prodajna mreža drogerijskog lidera sada broji 87 prodavnica koje se nalaze u 46 mjesta širom BiH.

U svim dm prodavnicama i na dm online shopu mogu se pronaći proizvodi iz širokog dm asortimana koji uključuje ekološki prihvatljive proizvode i organsku hranu, make up proizvode, zatim proizvode za njegu kose i tijela, bebe i djecu, kao i proizvode za domaćinstvo.

Od januara 2021. dm je uveo i dm active beauty program lojalnosti putem kojeg kupci mogu sakupljati bodove i tako ostvariti značajne uštede. dm BiH je jedina zemlja u dm grupi koja ovaj program realizuje isključivo putem aplikacije, bez obaveze posjedovanja fizičke kartice. Putem jedinstvene ‘Moj dm’ aplikacije, od decembra prošle godine, na jednom mjestu moguće je pregledati asortiman, dodati proizvode na listu želja, provjeriti dostupnost na online shopu i u dm prodavnicama te iskoristiti ekskluzivne dm active beauty kupone.
Podrška zajednici

dm je aktivni član lokalne zajednice te kroz nacionalne inicijative i lokalni angažman nastoji pružiti podršku zajednici u kojoj posluje. Prilikom svakog otvorenja nove ili preuređene dm prodavnice, podržavaju lokalnu zajednicu i aktivne učesnike, provode kampanje koje za cilj imaju podržati udruženja/fondacije ili druge pravne subjekte kroz provedbu za zajednicu i okolinu važnih projekata, pružaju mentorsku podršku bh. proizvođačima i bh. poduzetnicama na putu razvijanja vlastitog biznisa.

Kroz svaki ovaj segment zastupljena je tema održivosti, adekvatnog i ispravnog upravljanja resursima kako bi, uz minimalne napore postigli maksimalne rezultate. Tako je u protekloj godini dm kroz inicijativu {ZAJEDNO} podržao realizaciju 17 ekoloških projekata s ciljem unapređenja i očuvanja okoliša, dok je prethodnih godina pružao podršku i domaćoj proizvodnji. Kroz FEEL GOOD kampanju, dm četvrtu godinu zaredom potiče razvoj ženskog poduzetništva, a već tradicionalno u vrijeme zimskih praznika pomaže radu narodnih kuhinja kroz aktivnost GIVING FRIDAY, kada zajedno s kupcima, odvaja 5% od ukupnog jednodnevnog prometa.

Bio, održivi i apciklirani proizvodi

Osim toga, dm je jedna od kompanija koja aktivno promoviše svoj asortiman s velikom ponudom bio, održivih i apcikliranih proizvoda. dm robna marka no planet b napravljena je iz održivih sirovina (npr. voća i povrća) , čiji je sastav umjesto odbacivanja nakon prve upotrebe, iskorišten do punog potencijala. U odabranim dm prodavnicama u Sarajevu, Mostaru i Banjoj Luci – a uskoro i u Tuzli – kupcima su na raspolaganju samouslužne stanice za tečne bio deterdžente u sklopu kojih kupci sami mogu natočiti deterdžent za pranje veša ili suđa u višekratne boce, koje svaki naredni put ponovo mogu iskoristiti. Na taj način se može značajno smanjiti jednokratno korištenje plastične ambalaže. U dm prodavnicama plastične vrećice su još 2019. zamijenjene papirnim, a kupcima je na raspolaganju i veliki izbor trajnih cekera.

U dm dialogicumu, distributivnom centru i odabranim dm prodavnicama postavljene su posebne kante za razdvajanje otpada. Tako je u protekloj poslovnoj godini u dm-u sakupljeno više od 575.000 kg kartonskog, plastičnog, staklenog i metalnog otpada koji je poslan na dalje adekvatno zbrinjavanje sa što manjim negativnim posljedicama na okolinu.

Svi poslovni partneri, prilikom posjete dm dialogicumu koji se nalazi na Ilidži imaju priliku da napune svoj električni automobil. Vlasnik jednog takvog je i dm, a izgrađena je i stanica za punjenje. Na putu smanjenja štetnih gasova, dm konstantno radi na pronalasku najboljih transportnih ruta – koje će podrazumijevati najmanju kilometražu. U odabranim prodavnicama koriste LED rasvjetu.

Osim održivosti kao stila života, koju dm promoviše kupcima i široj javnosti, važnu ulogu imaju i sami zaposlenici. Kontinuiranim ulaganjem u školovanja, edukacije i radionice, dm pruža priliku svojim zaposlenicima da se edukuju na polju održivosti te da je implementiraju u svoj radni, ali i privatni dio dana. Dobitnik je priznanja Family friendly policy, zato što potiče balans privatnog i poslovnog života. Tokom poslovne godine, svaki dm zaposlenik ima priliku da jedan dan posveti društveno-korisnom radu: bilo da se radi o pošumljavanju, čišćenju riječnog korita ili podršci socijalno ugroženim, svaki dm zaposlenik daje značajan doprinos održivosti.

Mnogi benefiti

Adekvatna briga o zaposlenicima, pored isplate regresa u visini plate te isplate 13. plate i dm poklon kartica u različitim prigodama tokom godine, ogleda se i u drugim benefitima poput redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda ili posjete psihologu u slučaju potrebe. Porodilje tijekom cijelog porodiljnog odustva primaju punu platu te imaju sigurnost povratka na isto radno mjesto nakon završetka porodiljnog, dok roditelji prvačića uživaju u slobodnom, plaćenom, danu za prvi dan škole djeteta. Različitim individualnim i zajedničkim aktivnostima potiče se i zdraviji te aktivniji životni stil kroz različite edikacije, 15-minutnih tjelovježbe u toku radnog vremena ili kroz ponudu zdravih boostera ili energetskih kuglica, voćne dane i sl.

Sve to zajedno kreira stabilnu i poželjnu radnu atmosferu, koju je već devet, od toga sedam puta zaredom, prepoznala i javnost, te je dm BiH odlikovan priznanjem Najpoželjniji poslodavac, s posebnim fokusom na priznanje Najinkluzivniji poslodavac koja mu je dodijeljena za prošlu godinu. Uspješnost kompanije potvrđuje i interno istraživanje o zadovoljstvu zaposlenika, gdje je više od 90% njih kazalo kako je ponosno što radi u ovoj kompaniji.