Tema u fokusu

Eso-Promet iz Stoca: Širi biznis i otvara nova radna mjesta


Trgovački lanac roba široke potrošnje Eso-Promet d.o.o. Stolac, koji se bavi i proizvodnjomi prodajom mesnih prerađevina, te hotelijerstvom i ugostiteljstvom, započeo je izgradnju novog restorana i planiraju dodatna zapošljavanja.

Društvo za proizvodnju, trgovinu i usluge Eso-Promet d.o.o. osnovano je 2002. godine u Stocu, kao trgovački lanac roba široke potrošnje, kada su započeli poslovanje sa jednim maloprodajnim objektom i mesnicom u kojima je radilo nekoliko zaposlenih.

Nakon 20 godina uspješnog poslovanja, danas su proširili biznis na 19 maloprodajnih objekata, tri mesnice, hotel i restoran sa preko 90 zaposlenih.

Prema riječima Dževada Obradovića, izvršnog menadžera Eso-Promet d.o.o. Stolac, ova godina bit će značajna za njih posebno kad su u pitanju investicije.

Novi restoran prilika za zapošljavanje mladih

„Već smo započeli realizaciju značajnog projekta, a radi se o izgradnji restorana na ulazu u Stolac. Kompletna investicija iznosi 500. 000 KM, a realizacija će trajati godinu dana. Ovaj projekat je značajan i zbog same lokacije, jer se nalazi uz magistralni put koji će povezivati buduću Jadransko-jonsku magistralu. Izgradnja ovog objekta inicirat će otvaranje novih radnih mjesta i priliku za mlade da ne odlaze iz BiH“, istaknuo je Obradović.

Eso-Promet danas ima pet maloprodajnih objekata na području opštine Stolac, te mesnicu, hotel Stolac i restoran Han. U Čapljini su zastupljeni sa dva maloprodajna objekta i jednom mesnicom, dok na području Mostara imaju 12 maloprodajnih objekata i jednu mesnicu.

„Naše trgovine prepoznatljive su po širokom asortimanu robe, cijenama koje su niže u odnosu na konkurenciju, zatim po prilagođenosti sredini u kojoj posluju, što se posebno odnosi na potrošačke navike i želje kupaca“, kaže Obradović.

Mesna industrija „Obradović“

Također, Eso-Promet je danas zasigurno prepoznatljiv i po mesnoj industrji „Obradović“, koja njeguje poseban tradicionalan način proizvodnje mesnih prerađevina.

„Bavimo se otkupom krupne i sitne stoke od lokalnih proizvođača, te meso plasiramo putem svojih samoposluga i mesnica. Po našu jarčevu plahu i domaći pršut dolaze iz cijele BiH, nerijetko i iz inostranstva,” istaknuo je Obradović.

Ključni faktor poslovnog uspjeha, kako dalje navodi, je upravo saradnja između njih, kao domaćeg trgovačkog lanca i bh. proizvođača.

„Krajnji cilj nam je da probudimo svijest građana o važnosti kupovine domaćih proizvoda u domaćem lancu prodaje, koji je dobro pozicioniran“, naglasio je Obradović.

Jubilej obilježen poslovnim rastom

Poslovna strategija ove kompanije ogleda se u kontinuiranom pružanju najbolje vrijednosti za klijente u svim segmentima poslovanja. To se na najbolji način odrazilo i na rezultate njihovog poslovanja.

„Za Eso-Promet je 2022. godina bila posebna. U toj godini smo obilježili 20 godina postojanja na tržištu, ali i ostvarili rast u svim segmentima poslovanja u odnosu na 2021. godinu,” tvrdi Obradović.

Kako navodi dalje izvršni menadžer do sada su ostvarili oko 80% zacrtanih ciljeva i zadovoljni su trenutnim stanjem u poslovanju, ali uvijek može bolje.

Bh. poslodavci najviše opterećni

„Problemi s kojim se danas susrećemo u poslovanju vezani su za nedoslijednosti u propisima i primjeni brojnih administrativnih procedura na raznim nivoima vlasti. Danas su bh. poslodavci najviše opterećeni. Da bi to opterećenje smanjili smatram da je potrebno sprovesti niz mjera koje se odnose na doprinose, na plaćanje PDV-a i ostale državne namete“, istaknuo je Obradović.

Međutim, uprkos nepovoljnom privrednom ambijentu nastavljaju raditi kao i do sada i kako bi uvijek bili na usluzi njihovim klijnetima.

„Naš imperativ je konstantno raditi na osiguranju kontinuiteta i kvaliteta roba, kao i podizanju kvaliteta naše usluge. Osim cjenovne prihvatljivosti, nastojimo kupcima ponuditi i druge benefite i nagraditi ih, a povjerenje koje nam svakodnevno ukazuju govori nam da smo na dobrom putu,” rekao je Obradović.