Novosti

Najveći proizvođač kafe u regiji kupuje Strauss Adriatic


Ova integracija važan je doprinos rastu kategorije kafe u Srbiji i regiji te jačanju konkurentnosti regionalne industrije kafe i lokalnih brendova.

Atlantic Grupa danas je predala obvezujuću ponudu za kupnju kompanije Strauss Adriatic, koju je Strauss Grupa službeno i prihvatila. Zaključenje transakcije podložno je prethodnom odobrenju Komisije za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji.

Obvezujuća ponuda bazirana je na ukupnoj vrijednosti transakcije („enterprise value“) u iznosu od 40,5 miliona eura, bez dugovanja i gotovine, te pretpostavljajući redovnu razinu normaliziranog neto radnog kapitala na dan zaključenja transakcije. Strauss je poznat po jakim brendovima kafe na srbijanskom tržištu – Doncafe i C kafa, a koji bi se akvizicijom pridružili regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu.

Uz poznate brendove, Atlantic bi preuzeo i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda te 220 zaposlenih.

“Atlantic Grupa je najveći proizvođač kafe u regiji jugoistočne Europe i lider u razvoju kategorije, a ova akvizicija je u potpunosti u skladu sa strateškim opredjeljenjem za jačanje naše osnovne djelatnosti. Po odobrenju Komisije, biće mi zadovoljstvo da poželim dobrodošlicu Doncafeu, C kafi i kolegama koji zajedno sa njima ulaze u naš sistem. Izuzetno sam sretan zbog mogućnosti zajedničkog rasta i razvoja“, komentirao je potpredsjednik Atlantic Grupe za strateška područja Kafa i slatko i slano Mate Štetić.

„Raduje nas što smo našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno razvijati naš dosadašnji biznis u Srbiji, kako naše snažne brendove, tako i zaposlenike i samu kategoriju kafe. Ponosni smo na rezultate koje smo kao kompanija dosad ostvarili i uvjereni smo da će, po odobrenju regulatornih tijela, Atlantic Grupa nastaviti uspješno razvijati integrirano poslovanje s kafom na tržištu Srbije“, zaključio je generalni direktor Strauss Adriatica Siniša Daničić.

Atlantic Grupa namjerava značajno ulagati u razvoj poslovanja s kafom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihovog proizvodnog portfelja i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu. Razvoj ključnih proizvodnih kategorija (kafe, čokolade te slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića), organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije. Posljednja akvizicija važan je korak na putu realizacije strategije, kao i doprinos rastu kategorije kafe u Srbiji i regiji te jačanju konkurentnosti regionalne industrije kafe i lokalnih brendova.