Lifestyle

Angelina Jolie u saradnji s brendom Chloé


Francuska modna kuća Chloé potvrdila je da će biti prva saradnica novog brenda održive mode Angeline Jolie, Atelier Jolie, koju je glumica predstavila prošlog mjeseca. “Maison Chloe sa ponosom najavljuje svoju predstojeću saradnju sa kreativnim kolektivom Atelier Jolie na ekskluzivnoj kolekciji gotovih komada ženske odjeće. Pokazujući modernu ženstvenost, kolekcija slavi autentične veze između žene i žene“, kaže se u saopštenju.

Kolekciju će zajednički dizajnirati Angelina Jolie i kreativna direktorica kuće Chloé Gabriela Hearst, te će poštivati ​​“​obaveze oba brenda kada je riječ o poboljšanju društvene i ekološke održivosti uz veću transparentnost i odgovornost”. Oslanjat će se na mrežu međunarodnih proizvođača francuske modne kuće uz sveobuhvatna temeljna načela Ateliera Jolie u vezi s etičkom i održivom praksom.

Kolekcija će se fokusirati na večernju odjeću i ponuditi bezvremensku estetiku inspiriranu odjećom iz ormara Angeline Jolie. Prikazat će fluidne siluete i taktilne detalje, kao i rad zanatlija iz Fair Trade preduzeća i društvenih preduzeća predvođenih ženama.

Komentirajući saradnju, Gabriela Hearst je izjavila: “Čim sam čula za Angelininu viziju Ateliera Jolie, vjerovala sam u nju. To je način da uzdigne druge kroz ljepotu izrade odjeće i njezino duboko poštovanje prema okolišu.”

Odlazi li Gabriela Hearst iz Chloéa?

Međutim, samo nekoliko sati nakon najave ove saradnje počele su kružiti glasine da Gabriela Hearst napušta Chloé. Neki portali pišu kao Hearst želi provesti više vremena u porodici i posvetiti se vlastitom brendu u New Yorku. Kao i to da su joj konstantna prekookeanska putovanja između njenog njujorškog studija i Chloeinog u Parizu postala prenaporna.

Gabriela Hearst (46) pridružila se modnoj kući Chloé u decembru 2020., prikupivši uglavnom pozitivne kritike za svoju kolekcije, iako su neki smatrali da previše liče na njenu prepoznatljivu liniju. Dizajnerica rođena u Urugvaju organizirala je prvu modnu reviju svog istoimenog brenda u New Yorku u februaru 2017., fokusirajući se na održivost. Brend je bio toliko uticajan da je Gabriela Hearst osvojila nagradu CFDA za najbolju američku dizajnericu za 2020. godinu.