Novi “kralj” pivskog tržišta je meksičko pivo Modelo, koje je u četiri nedjelje do 3. juna prodalo najviše napitka od hmelja, zauzevši 8,4 odsto tržišta u maloprodaji, dok je Bud Light pao na drugo mjesto sa udjelom od 7,3 odsto, prenosi CNN.
Ako ove rezultate sagledamo iz perspektive zarada, stvari su još gore za Bud Light, pošto je prihod od prodaje ovog piva u pomenutom periodu mjesečno pao za 24,4 odsto, dok je prihod od piva Modelo porastao za 12,2 odsto, prenosi Tanjug.
Kompaniju Anheuser-Busch, koja proizvodi Bud Light, je skupo koštala odluka da popularno američko pivo reklamira uz pomoć transrodne influenserke Dylan Mulvaney.
Neki ugledni konzervativni lideri i desničarski mediji su napali Anheuser-Busch zbog ove reklame, a prodaja Bud Lighta je u posljednjih nekoliko sedica padala za oko 25 odsto na sedmičnom nivou.