IT i Tehnologija

Instagram će produžiti trajanje Reelsa zbog borbe s TikTokom i YouTubeom


Društvena mreža Instagram, koja je u vlasništvu kompanije Meta, produžit će trajanje svog formata Reels s tri na deset minuta.

Instagram se odlučio na značajno produženje maksimalnog trajanja Reelsa, tvrdi ugledni developer i tipster Alessandro Paluzzi. Trenutno su Reelsi ograničeni na tri minute, no screenshoti koje je objavio Paluzzi pokazuju da će u budućnosti trajati do maksimalnih 10 minuta. Time će se ova društvena mreža efikasno transformisati u robusniju platformu za dijeljenje videa poput YouTubea.

Ovaj potez će omogućiti Instagramu i da se takmiči s rivalom TikTokom, koji već omogućava korisnicima objavljivanje videa dužine do 10 minuta. TikTok i Instagram također “prepisuju” jedan od drugog te naizmjenično uvode “nove funkcije” koje je rival prethodno imao.

Dok TikTok i Instagram pokušavaju ugrabiti dio “kolača” od dugih videa, YouTube kreće u suprotnom smjeru, odnosno pokušava napraviti proboj u svijetu videa kratke forme. Nedavno je uveo alate za kreatore te feed za otkrivanje muzike, što podsjeća na TikTok. Dani kada je Instagram bio sinonim za fotografije, TikTok za kratke klipove i YouTube za duge klipove, očigledno su prošlost. Svi oni žele ponuditi sve ono što konkurencija posjeduje.

Engadget je dobio potvrdu Mete da su screenshoti stvarin, no da predstavljaju “interni prototip” koji se ne testira eksterno.