Sve tri varijante karoserije imat će brojne modifikacije od datuma puštanja na tržište – Taycan sportsku limuzinu, svestrani Taycan Cross Turismo, koji je dostupan sa off-road paketom, i sportski, ali praktičan Taycan Sport Turismo. Sa svakom su dostupne četiri opcije pogonskog sklopa, sa varijantama pogona na zadnje i sve točkove. Revidirane verzije u Porsche centre stižu od proljeća 2024.
Na putu ka proizvodnji serije, razvojni inženjeri i test vozači u kamufliranim testnim automobilima prešli su više od 3,6 miliona kilometara širom svijeta kako bi nastavili poboljšavati prvi potpuno električni sportski automobil iz Porschea. Proizvođač sportskih automobila je proizveo skoro 150 000 primjeraka Taycana. Najvažnija pojedinačna tržišta za Taycan trenutno su SAD, Velika Britanija, Njemačka i Kina.
„Uveli smo novu eru e-mobilnosti sa Taycanom krajem 2019. Odmah se pokazao kao prekretnica i predvodnik inovacija u segmentu e-vozila,” kaže šef linije modela Kevin Giek. “Sada nastavljamo ovu uspješnu priču sa obimno ažuriranim Taycanom. Linija modela dosegla je nove visine u pogledu performansi, sa izuzetnom dinamikom vožnje i užitkom u vožnji. Istovremeno smo uspjeli značajno poboljšati efikasnost, domet, svakodnevnu upotrebljivost i udobnost.”
Još veće performanse
Svi ažurirani modeli imaju mnogo veće ubrzanje od svojih prethodnika. Dva primjera sa oba kraja portfolija: kao sportske limuzine, Taycan i Taycan Turbo S dostižu 100 km/h iz stanja mirovanja za samo 4,8 odnosno 2,4 sekunde. To ih čini 0,6 i 0,4 sekundi bržim od svojih prethodnika.
S novom push-to-pass funkcijom u paketu Sport Chrono, povećanje snage i do 70kW, ovisno o modelu, može se aktivirati na 10 sekundi pritiskom dugmeta. Povećane stope ubrzanja su generalno rezultat veće izlazne snage sistema. Na primjer, osnovni Taycan daje 60 kW više nego ranije. Za Taycan Turbo S, to je dodatnih 140 kW uz Launch Control. Time je sistemska snaga top modela povećana na 700 kW/952 KS.
Domet veći za više od 35 posto u odnosu na prethodnika
U zavisnosti od varijante karoserije i motora, WLTP domet je povećan i do 678 km, što je povećanje od 175 km ili 35 posto. Ažurirani Taycan ne samo da zahtijeva manje zaustavljanja radi punjenja na dugim putovanjima nego njegov prethodnik, već se i brže puni: na 800-voltnim DC stanicama za punjenje se, na primjer, može puniti brzinom i do 320 kW. To je 50 kW više nego ranije. Vremenski raspon brzog punjenja nove performance baterije značajno je proširen. To znači da se kapaciteti punjenja veći od 300 kW mogu održati i do pet minuta, a vrlo visoki kapaciteti punjenja mogu se postići brže, čak i pri niskim temperaturama.
U zavisnosti od stila vožnje pojedinca, pored ostalih varijabli, time se vrijeme potrebno za punjenje sa 10 na 80 posto u odnosu na prethodnika može prepoloviti. Za prvu generaciju Taycana, vrijeme punjenja sa 10 na 80 posto SOC na 15 stepeni Celzijusa iznosi 37 minuta. U istim uslovima, ažuriranom Taycanu je potrebno samo 18 minuta uprkos većem kapacitetu baterije. Performance Battery Plus sada ima bruto kapacitet od 105 kWh, povećan sa 93 kWh.
Nova aktivna šasija
Svi ažurirani Taycan modeli dolaze sa adaptivnom zračnom suspenzijom kao standardnom. Nova Porsche Active Ride suspenzija može biti naručena kao opcija za verzije sa pogonom na sve točkove. Ovaj sistem nudi raspon između udobnosti vožnje i dinamike vožnje bez presedana.
Šasija karoseriju Taycana održava u ravni u svakom trenutku, čak i tokom dinamičnih manevara kočenja, upravljanja, i ubrzavanja. Pri laganoj vožnji, sistem skoro u potpunosti apsorbuje udare od neravnina na putu. U dinamičnim situacijama vožnje, Porsche Active Ride sistem suspenzije osigurava savršeno prijanjanje na cestu zahvaljujući uravnoteženom raspoređivanju tereta na točkove. Ako se aktivira odgovarajući način rada, suspenzija može kompenzirati za kretnje naginjanja i kotrljanja kako bi se smanjilo djelovanje sile ubrzanja na putnike.
Obimne mjere efikasnosti
Istovremeno poboljšanje performansi i efikasnosti zasnovano je na brojnim faktorima: naprednom pogonskom sklopu sa novim motorom na zadnjoj osovini sa i do 80 kW više snage u odnosu na prethodnika na svim modelima, modifikovanim inverterom napona sa optimizovanim softverom, snažnijim baterijama, revidiranom upravljanju toplotom, toplotnoj pumpi sljedeće generacije i modificiranoj strategiji rekuperacije i pogona na sve kotače.
Maksimalni kapacitet rekuperacije tokom usporavanja sa velike brzine povećan je za više od 30 posto sa 290 i do 400 kW. Sve varijante sada dolaze sa aerodinamično optimizovanim točkovima i gumama sa smanjenim otporom kotrljanja kao standardnim. Novi 21-inčni točkovi i gume su razvijeni posebno u ovu svrhu.
Značajno poboljšana oprema sa manjom težinom
Iako modeli teže i do 15 kilograma manje , standardna oprema je još obimnija nego prije. Ambijentalno osvjetljenje, ParkAssist sa kamerom za vožnju unazad, električno sklopivi retrovizori sa osvjetljenim okvirima, grijanje u prednjim sjedištima, Porsche Intelligent Range Manager (PIRM), toplotna pumpa s novim sistemom hlađenja, nosač za pametni telefon za bežično punjenje, priključci za električno punjenje sa vozačke i suvozačke strane, prekidač za Drive Mode i Power Steering Plus sada su uključeni u standardnu opremu.
Osnovni modeli Taycana sada su također standardno opremljeni prilagodljivim zračnom suspenzijom i aluminijskim zaštitama na pragovima vrata. Pored unaprijeđene opreme, poboljšane specifikacije proizvoda uključuju bateriju većeg kapaciteta, ali i manje težine.
Još atraktivniji dizajn
Sa novim prednjim i zadnjim dizajnom s novim farovima i zadnjim svjetlima, stručnjaci iz Style Porschea dodatno su usavršili čist, puristički dizajn Taycana. Nova prednja krila i zaravnjenija prednja svjetla dodatno naglašavaju širinu Taycana.
Novi farovi imaju HD matričnu tehnologiju visoke rezolucije sa detaljnom optikom i sada noću prikazuju grafiku sa četiri tačke karakterističnu za brend. Porsche logo na zadnjoj svjetlosnoj traci je trodimenzionalnog, staklolikog dizajna. Po prvi put je dostupna osvijetljena verzija loga, sa animacijama dobrodošlice/odlaska.
Među ostalim upečatljivim karakteristikama, Turbonite boja naglaska čini da se modeli Turbo i Turbo S više ističu od ostalih verzija kako po eksterijeru tako i interijeru.
Ažuriran koncept kontrola i ekrana
Instrument tabla, centralni ekran i opcionalni suvozački ekran imaju optimizovan korisnički interfejs sa dodatnim funkcijama. Prekidač načina rada na volanu sada je sadržan u standardnoj opremi. Taycan modeli opremljeni Sport Chrono paketom i Performance Battery Plus baterijom, imaju posebno push-to-pass dugme na prekidaču za način rada.
Zahvaljujući novoj kontrolnoj ručki iza volana sa lijeve strane, kontrola sistema za potpomognutu vožnju je još intuitivnija. Apple CarPlay je obuhvatnije integrisan u ekrane i funkcije vozila. Nova funkcija In-Car Video omogućava prikazivanje videa na centralnom i suvozačevom ekranu.