Novosti

Uprkos požaru, kompanija Bambi nastavlja sa proizvodnjom i daljim ulaganjima u izgradnju fabrike u Požarevcu


Nakon požara koji je krajem juna izbio u fabrici Bambi u Požarevcu, radovi na sanaciji i restauraciji oštećenih proizvodnih linija su uveliko u toku, a najavljeno je i ulaganje u izgradnju i proširenje kapaciteta fabrike. Osim toga, uprkos novonastaloj situaciji, sva radna mjesta u kompaniji ostat će potpuno bezbjedna. Međutim, zbog štete uzrokovane požarom, dinamika proizvodnje će biti prilagođena raspoloživim kapacitetima, pa se može očekivati ​​da Plazma i pojedini brendovi u pojedinim pakovanjima neće biti kontinuirano dostupni na svim prodajnim mjestima i na svim tržištima.

Za nas je najvažnije da niko od zaposlenih i lica koja su učestvovala u gašenju požara nije povrijeđen. Naši timovi naporno rade na reorganizaciji poslovnih planova, kako bismo se što prije vratili svakodnevnim poslovnim rutinama. Neizmjerno sam zahvalan svim mojim kolegama koji su pokazali nevjerovatan trud, posvećenost i spremnost da se prilagode situaciji. Posebno smo ponosni na činjenicu da će sva radna mjesta u Bambiju biti potpuno bezbjedna u ovoj situaciji. Agilnost i posvećenost zaposlenih ključni su u ovom izazovnom periodu, kako bismo našim vjernim potrošačima i dalje nudili njihove omiljene brendove“, rekao je Dragan Stajković, generalni direktor Bambija.

Iako je proizvodni pogon koji nije zahvaćen požarom pušten u rad, dio proizvodnih linija morat će se obnoviti kako bi se proizvodnja nastavila punim kapacitetom.

Trenutno radimo na određivanju prioriteta portfelja i u skladu sa kapacitetima proizvodnih linija mijenjat će se i struktura portfelja, kao i dostupnost proizvoda. Bambi svakako nastavlja plasirati svoje proizvode, ali možemo očekivati ​​da u određenom periodu pred nama Plazma i određeni brendovi neće uvijek biti dostupni na svim prodajnim mjestima i na svim tržištima. Svi znamo da je Plazma mnogo više od keksa, to je ukus koji je obilježio odrastanje mnogih generacija. Zato su naši napori usmjereni ka pronalaženju optimalnih rješenja kako bismo se što prije vratili normalnom poslovanju, a sve naše vjerne potrošače, kupce i partnere molimo za razumijevanje i mrvicu strpljenja”, rekao je Stajković.

Kompanija Bambi je prije pet godina postala dio Coca-Cola HBC grupe, a kako ističu, mnogo im znači što u svemu ovome nisu sami.

Nove okolnosti u potpunosti su promijenile dinamiku poslovanja naše kompanije, ali i ubrzale naše razvojne planove. U ovakvoj situaciji za nas je izuzetno važno da iza nas stoji veliki sistem poput Coca-Cole HBC. Uz ogromnu podršku i stručnost kolega iz naše grupe, ulažemo u izgradnju, renoviranje i proširenje kapaciteta, kao i pronalaženje načina da u najkraćem mogućem roku nastavimo sa proizvodnjom svih naših proizvoda punim kapacitetom. Upravo zbog toga ćemo u pomenutu obnovu uložiti čak i više od prvobitnog plana, po najvišim mogućim standardima“, zaključio je direktor kompanije Bambi.

Bambi proizvodi nastaviće da budu sinonim za kvalitet, jer je to osnova poslovanja kompanije i nešto oko čega se neće praviti kompromis.