Tema u fokusu

Ajla Sivić: Orbico u BiH nastavlja širiti poslovanje kroz nova partnerstva i pružanje 3PL usluga


Vodeći distributer brojnih svjetskih brendova,  Orbico u BiH obilježio je u prošloj godini značajan jubilej 25 godina uspješnog poslovanja na domaćem tržištu, gdje osim distribucije, pruža i cjelovite usluge  marketinga, brend menadžmenta, merchandisinga i logistike (3PL).

Kako u kompaniji Orbico BiH uvijek idu korak dalje, tako su i za 2025. godinu najavili jednako ambiciozne planove.

U intervjuu za Poslovne novine, Ajla Sivić, direktorica Orbico u BiH kaže da im je cilj  kontinuiran rast i razvoj njihovog  poslovanja.

Prošle godine smo najavili vrlo ambiciozne ciljeve za 2024. godinu. Ponosna sam što mogu reći da ne samo da smo ispunili ciljeve, već smo ih i premašili za ovaj period godine. Ovo postignuće odražava naporan rad i posvećenost cijelog našeg tima, kao i našeg strateškog fokusa na pružanje najboljeg servisa našim partnerima i kupcima. Međutim, iako 2024. godina  jos uvijek nije gotova, mi već razgovaramo i postavljamo nove ciljeve za narednu godinu. Naš sljedeći korak je nastavak rasta i razvoja, kao i širenje našeg prisustva na tržištu, kako bismo osigurali održiv i zdrav rast kakav smo imali do sada”, istaknula je Sivić.

Kad je u pitanju širenje mreže partnerstva Orbica u BiH, šta je na tom planu urađeno?

Uspješno smo dogovorili još jedno novo partnerstvo za distribuciju na teritoriji BiH. Detalje još uvijek ne mogu podijeliti. Također, do kraja 2024. godine potvrđujemo naše dugoročne planove do 2027. godine, gdje fokus stavljamo na daljnji rast i razvoj, što sa trenutnim partnerima, tako i sa novim.

Koliko  svjetskih brendova zastupate u BiH i koji su među najtraženijim?

Orbico je vodeći distributer velikog broja globalno zastupljenih brendova vrhunske kvalitete, koje obuhvaćaju širok asortiman počev od proizvoda za njegu i ljepotu, preko prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, tehničkih i električnih uređaja do farmaceutskih proizvoda, igračaka, tekstila, cigareta, kao i motornih ulja i svi su traženi i poznati na našem tržištu. Navest ću neke kao što su: Ariel, Pampers, Gillette, Glade, British American Tobacco, Pringles, Duracell, Shell, Fisher price i mnogi drugi.

Jedna ste od panelistica na konferenciji “100 najvećih kompanija u BiH i regionu”. Možete li najaviti o čemu će biti riječ i u kolikoj mjeri su ESG principi inkorporirani u Vašu poslovnu strategiju?

Prije svega, jako mi je drago što ću prisustvovati konferenciji na ovako bitnu temu. ESG prakse doprinose dugoročnoj održivosti, podstičući odgovorno korištenje resursa kompanije.
Također, ESG pomaže kompanijama da stvaraju dugoročnu vrijednost, poboljšaju svoju reputaciju, privlače investitore i talente i osiguravaju usklađenost sa propisima, što sve doprinosi njihovom ukupnom uspjehu i održivosti. Naša posvećenost ESG principima je sastavni dio naše poslovne strategije. Fokusirajući se na održivu ekološku praksu, kao i povećavajući društvenu odgovornost, cilj nam je pružiti pozitivan doprinos društvu i okolišu. Naša kompanija je posvećena minimiziranju svog uticaja na životnu sredinu kroz različite inicijative. Implementirali smo energetski efikasne tehnologije, smanjili otpad kroz programe reciklaže i posvetili se korištenju održivih materijala. ESG je inkorporian u sve naše akcione planove kroz godine koje slijede.

Kakvi su dalji planovi?

U narednoj godini nastavljamo jednako ambiciozno sa fokusom na dalji rast i razvoj.

Želimo uvijek biti najbolji u svakom aspektu našeg poslovanja. Imamo najbolji tim, koji svake godine dokazuje svoju stručnost i požrtvovanost, tako što povećavamo naše tržišne udjele i ostvarujemo poslovne ciljeve dogovorene s našim poslovnim partnerima. U 2025 ćemo nastaviti širiti naše poslovanje kroz nova partnerstva za distribuciju proizvoda, kao i kroz pružanje 3PL usluga.