Turizam i ekologija

Njemačka na drugom mjestu kao turistička destinacija za turiste iz BiH


U Sarajevu je danas održano godišnje predstavljanje Njemačke turističke zajednice (DZT).

Predstavnicima medija i turističke industrije obratili su se Tijana Đuričić (glasnogovornica) i Miona Veselinov (marketing menadžer) govoreći o najnovijim statistikama i godišnjoj kampanji Culinary Germany.

Tokom 2017. godine zabilježeno je 260.000 putovanja turista iz Bosne i Hercegovine u Njemačku. Ovo je porast od pet posto u odnosu na 2016. Tokom 260.000 putovanja zabilježeno je 6,6 miliona noćenja u Njemačkoj, što je 15 posto market sharea svih putovanja u inostranstvo, te ponovo stavlja Njemačku na poziciju broj dva za turiste iz BiH u odnosu na ostale strane destinacije. Čak 63 posto građana posjećuje rođake i prijatelje, 27 posto odlazi na odmor, a tek devet posto poslom putuje u Njemačku.

Najpopularnija su kružna putovanja (59%), a najčešće se putuje autobusom (45%), automobilom (33%) ili avionom (19%). Svoje putovanje rezervira 45 posto posjetitelja (22% koristi internet, 16% bukira direktno kod transportnih preduzeća, a 12% posredstvom turističkih agencija) i troši u prosjeku 29 eura po noćenju, te 737 eura po putovanju.

Njemačka turistička zajednica tokom ove godine provodi tematsku kampanju „Culinary Germany“. Cilj kampanje je predstavljanje širokog spektra kulinarskih iskustava u Njemačkoj. Naglasak se stavlja kako na tradicionalna jela različitih njemačkih regija, tako i na uživanje u vinima i vrhunskoj gastronomskoj ponudi ili međunarodnim specijalitetima u multikulturalno obojenim metropolama. Restorani i kafići odmah poslije turističkih znamenitosti predstavljaju najatraktivnija odredišta posjetioca iz inozemstva.

U toku današnje prezentacije dva gosta su nagrađena tortom i putovanjem za dvoje u Donju Saksoniju. Njemačka turistička zajednica DZT (Deutsche Zentrale für Tourismus) nacionalna je Njemačka turistička zajednica koja ima za cilj predstavljanje Njemačke kao turističke destinacije. DZT ima sjedište u Frankfurtu na Majni i radi po nalogu Saveznog ministarstva gospodarstva i energije (BMWe), na temelju odluke Njemačkog parlamenta.

DZT kreira i provodi strategije i aktivnosti u cilju njegovanja pozitivnog imidža Njemačke kao turističke destinacije u inostranstvu i poticanja turističkih posjeta Njemačkoj putem svojih 30 predstavništava širom svijeta.