Lifestyle

Tri najveće greške u pisanju emaila zbog kojih ispadate neprofesionalni


Poslovni život danas ne može se zamisliti bez komunikacije emailom. Ukoliko se koristi na pravi način, može da bude veoma efikasan i jednostavan način komunikacije.

Međutim, uz današnju brzinu prosljeđivanja poruka i odgovora, dolaze i neke greške u korištenju emaila.

Tri najveće i osnovne greške, kako piše Forbes, u korištenju emaila upravo su te koje čine da pošiljalac djeluje veoma neprofesionalno:

Zaboravljate da dodate file (attach):

Budite veoma pažljivi kada dodajete nešto u prilog emaila. Vrlo često se dešava da iako to planirate, zaboravite da dodate file koji želite, a u tijelu emaila napišete da šaljete nešto u prilogu. Čak više puta uzastopno. Obratite pažnju na takve stvari jer vas to može okarakterisati kao nekoga ko nije sposoban da izvede osnovne zadatke.

Spamujete (šaljete više emailova iako možete samo jedan):

Svoje ideje treba da predstavite uredno i direktno, inače rizikujete da budete neprofesionalni i nesmotreni. Niko ne voli da vidi odjednom nekoliko emailova, naročito od jedne osobe a naročito ako je sve moglo da se pošalje zajedno. Također, pročitajte sve što pišete i smanjite sve nepotrebne redove, paragrafe ili rečenice. Vaš čitalac će vam zahvaliti na tome što je poruka kraća jer ste mu uštedili vrijeme, a velika je vjerovatnoća i da će vam prije odgovoriti.

Pogrešno napišete ime osobe:

Apsolutno ne postoji izgovor za to da nekoga, kome šaljete email, pogrešno oslovite, ali i to se dešava. Potrebno je svega dvije sekunde da to provjerite, ali to je svakako manje vremena nego da se kasnije izvinjavate za svoju grešku (i to ogromnu). Uvijek provjerite email adresu na koju šaljete, kao i ime osobe kojoj je email namijenjen.

Bilo kojim poslom da se bavite, vjerovatno dnevno šaljete mnogo emailova. Potrudite se da izbjegavate te male greške koje vas mogu koštati poštovanja i profesionalnosti.